Powered by Neostrada.nl


Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
Speedy
Lite Member


Leeftijd: 46
Geregistreerd op: 1-9-2004
Berichten: 767
Woonplaats: NoordHolland
Auto: VW Passat 2.0 TDI Highline Business
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 11 nov, 2017 09:46  Onderwerp:   Oil Ash Volume Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Mannen even een vraagje. De passat 2.0 cr uit 2009 cbab motor heeft nu 235.000km gereden en sinds gisteren hoor ik een geluidje wat ik niet thuis kan brengen. Als ik gas geef, lijkt hij wel wat te blazen. Dit vermoed ik. De slangen van de turbo zijn nog heel zag ik. Dus daar blaast hij niet. Nu heb ik de boel eens uitgelezen. Dit,omdat het dpf ook nog aan boord zit. Dacht ik misschien zit dat ding wel vol. Als hij aan het regenereren is,wil jij niet achter mij rijden.
Maar nu zie ik bij oil ash volume 150ml staan. Is dit te veel?.
De auto lijkt ook wel minder power te hebben.

Wat denken jullie.


Boogschutter Geslacht:Man Hond OfflinePersoonlijke Gallerij van SpeedyBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
WilfredT2
Lite Member



Geregistreerd op: 10-4-2014
Berichten: 123
Woonplaats: Groningen

blank.gif
BerichtGeplaatst: ma 13 nov, 2017 10:46  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

toch een kapotte turboslang, of een aansluiting waar hij een beetje lekt.

blazend geluid en minder power zijn dan de symptomen.

Dus die zou ik eerst beter controleren.


   OfflinePersoonlijke Gallerij van WilfredT2Bekijk gebruikers profielStuur PM
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  



Chiptuning FenoUw advertentie hier? Mail ons!
<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a>Autodiagnose-mobiel
OBD Chiptuning
JD EngineeringFullmember worden? Klik Hier!
JosDiesel Service
Vagtechniek

© TDI Club Nederland 2008