Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
AudiA3165
Lite Member

Leeftijd: 18

Auto: Golf IV
australia.gif
BerichtGeplaatst: di 24 feb, 2004 19:13  Onderwerp:   VW magazine Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Vandaag binnen gekregen. Klein stukje rechtonder op pag 13. Jammer dat de redactie het stukje niet heeft doorgelezen en het ontbreken van het woordje 'geen' heeft opgemerkt.

Schorpioen Geslacht:Man Draak VerborgenPersoonlijke Gallerij van AudiA3165Bekijk gebruikers profielStuur PM
Therealjack
Lite Member

Leeftijd: 52

slovakia.gif
BerichtGeplaatst: di 24 feb, 2004 19:55  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Misschien iemand een scanner zodat het gescant kan worden zodat het ook bekeken kan worden die het blad niet in de bus krijgen.

Schorpioen Geslacht:Man Paard OfflinePersoonlijke Gallerij van TherealjackBekijk gebruikers profielStuur PMMSN Messenger
AudiA3165
Lite Member

australia.gif
BerichtGeplaatst: di 24 feb, 2004 20:13  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Kan het morgen inscannen, maar als iemand het eerder kan graag!

Schorpioen Geslacht:Man Draak VerborgenPersoonlijke Gallerij van AudiA3165Bekijk gebruikers profielStuur PM
Thijs
Lite Member

Auto: Passat 3BG Highline Variant 130 pk kilometervreter
blank.gif
BerichtGeplaatst: di 24 feb, 2004 21:00  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

mmmmm...audi, je klinkt niet echt enthousiast...da's jammer, want ik had er veel van verwacht.

Geen idee hoe het een en ander er uitziet, maar evenzogoed ben ik erg blij dat we in een officieel blad van Volkswagen een vermelding krijgen!

Ik ben benieuwd!

VerborgenPersoonlijke Gallerij van ThijsBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Johnny
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 24 feb, 2004 21:15  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik heb vandaag nog niets ontvangen,dus zal die er morgen
wel bij zijn.
Nog even wachten dus.

Gr. Johnny

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van JohnnyBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
AudiA3165
Lite Member

australia.gif
BerichtGeplaatst: wo 25 feb, 2004 09:12  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

ik heb het artikel ingescand. Ik dacht dat ik het zo in het fotoalbum kon zetten onder meetings, maar daar zit een wachttijd op. Is er een snellere manier om de scan geplaatst te krijgen?

Sorry dat ik niet zo enthousiast klonk. Ik was wat moe. Vorig week een hectische week gehad, druk weekend en ik was maandag om 7.55 in Uffelte vanuit Leiden . Daar moest ik gisteren nog een beetje van bijkomen.

Edited by - AudiA3165 on 25 February 2004 09:13:56

LiGHTNiNG
Lite Member

Leeftijd: 40

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 25 feb, 2004 17:11  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Tekst uit Volkswagen Magazine:

Verbroedering der dieselaars.

Onlangs zag de TDI Club Nederland het levenslicht. Een club die onder de bezielende leiding van één van de drie voorzitters, Thijs van Dam, alsmaar groter wordt. Een belangrijke doelstelling van de club is het bevorderen van contacten tussen eigenaren van auto's met, ja... een TDI-motor. Van Dam: "We organiseren ook meetings en excursies en we bezoeken gezamelijk evenementen. Dit alles staat echter volledig in het teken van het 'Nieuwe Dieselimago'. Want zeg nu zelf; auto's met een dieselmotor zijn inmiddels echt ronkende tractoren meer! Bovendien functioneren we als vraagbaak op het gebied van TDI-technieken en zowel de motorische als optische tuning." Kijk voor meer informatie op www.tdiclub.nl

Als je goed leest merk je op dat het woord "geen" vergeten is in een zin. Beetje slordig van Volkswagen Magazine...

Ram Geslacht:Man Geit OfflinePersoonlijke Gallerij van LiGHTNiNGBekijk gebruikers profielStuur PMMSN Messenger
marcel
Lite Member

Leeftijd: 48

Auto: VW Passat Variant 3C 2.0 FSI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 25 feb, 2004 17:23  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Maar verder is het wel een aardig stukje, dacht ik zo!

Steenbok  Hond OfflinePersoonlijke Gallerij van marcelBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Therealjack
Lite Member

Leeftijd: 52

slovakia.gif
BerichtGeplaatst: wo 25 feb, 2004 17:57  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Een aardig stukje, zeg wel een beetje positief hoor we moeten blij zijn dat ze nog aandacht aan de club geven en het is nog gratis ook.

Schorpioen Geslacht:Man Paard OfflinePersoonlijke Gallerij van TherealjackBekijk gebruikers profielStuur PMMSN Messenger
marcel
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 25 feb, 2004 19:24  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

quote:

Een aardig stukje, zeg wel een beetje positief hoor we moeten blij zijn dat ze nog aandacht aan de club geven en het is nog gratis ook.

het was ook ironisch bedoelt......

Steenbok  Hond OfflinePersoonlijke Gallerij van marcelBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
TDI Highline
Erelid
Erelid

blank.gif
BerichtGeplaatst: wo 25 feb, 2004 20:05  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Heb het Magazine inmiddels ook en ik kan zeggen dat ik trots ben dat we er in staan! Ook kan ik jullie zeggen dat wij geen kans hebben gehad om het stukje te lezen anders was ons het vergeten woordje "geen" zeker opgevallen! Maar een ieder snapt het wel!

Bovendien, volgens mij werpt het nu al zijn vruchten af omdat ik op de mail diverse mails had van mensen die een verzoek om informatie vroegen. Dit waren geen standaard TDI rijders maar ook andere TDI's zoals een Touran TDI Highline en een Audi A2 TDI!
Het gaat de goede kant op!

Peter

OfflinePersoonlijke Gallerij van TDI HighlineBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
marcel
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 25 feb, 2004 20:28  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Het gaat zeker vruchten afwerpen.

Alex9719
Lite Member

Leeftijd: 42
Auto: Volvo V70 D5 Geartronic
bosnia_herzegovina.gif
BerichtGeplaatst: wo 25 feb, 2004 21:51  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Bij deze:

Tweeling Geslacht:Man Slang OfflinePersoonlijke Gallerij van Alex9719Bekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Johnny
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 25 feb, 2004 22:02  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Hallo Thijs,

Dat heb jij goed gedaan man.
Ik heb het blad nog niet ontvangen,ik woon ook in het hoge noorden,
maar dan zal die er morgen wel zijn.

Gr. Johnny

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van JohnnyBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Thijs
Lite Member

Auto: Passat 3BG Highline Variant 130 pk kilometervreter
blank.gif
BerichtGeplaatst: wo 25 feb, 2004 22:20  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

dank je, ik lach me rot, man!!!!!

VerborgenPersoonlijke Gallerij van ThijsBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

VVT
Autodiagnose-mobielJD Engineering
Chiptuning FenoVagtechniek
JosUw advertentie hier? Mail ons!

© TDI Club Nederland 2008