Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
Thijs
Lite Member

Auto: Passat 3BG Highline Variant 130 pk kilometervreter
blank.gif
BerichtGeplaatst: wo 25 feb, 2004 21:08  Onderwerp:   TDIClub Nederland raamsticker Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Hallo mensen,

voor de liefhebber is op de volgende openbare meeting voor de prijs van 3,50 euro de officiele clubsticker af te halen.
Helaas heb ik hier geen afbeelding van, maar bij deze het verzoek aan Renate om even de foto van de achterruit van Peter te posten.
(andere leden die het kunne zijn uiteraard ook van harte welkom)

VerborgenPersoonlijke Gallerij van ThijsBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Thijs
Lite Member

Auto: Passat 3BG Highline Variant 130 pk kilometervreter
blank.gif
BerichtGeplaatst: wo 25 feb, 2004 21:14  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

jah, maar da's MET postzegel, he!!!

VerborgenPersoonlijke Gallerij van ThijsBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
marcel
Lite Member

Leeftijd: 48

Auto: VW Passat Variant 3C 2.0 FSI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 25 feb, 2004 21:18  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

zo ziet de sticker eruit!

[url="http://www.clubs.nl/ClubsData/207541/incoming/TDI%20Club%20Sticker%201.JPG"]KIJK HIER[/url]

Steenbok  Hond OfflinePersoonlijke Gallerij van marcelBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Johnny
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 25 feb, 2004 21:23  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ziet er toch ECHT mooi uit deze sticker.
Ik zal hem van het weekend ook even op mijn achterruit plakken!!

Gr. Johnny

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van JohnnyBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Han
Lite Member

BerichtGeplaatst: wo 25 feb, 2004 23:22  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

gelukkig verschillen smaken... ben er blij mee, maar gezien mijn flitsgevoeligheid had ik liever een mooiere clubcard gehad van echt plastic... zat waarschijnlijk niet in het budget... hoop dat de kentekenplaat houder meer in mijn straat past... dwz. iets kleinere lettertype en minder opvallend... voor wie gezien wil worden... heel mooi...

OfflinePersoonlijke Gallerij van HanBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
chaos
Lite Member

BerichtGeplaatst: wo 25 feb, 2004 23:32  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

mooie sticker!

alleen komen er ditmaal geen stickers op mijn auto.

OfflinePersoonlijke Gallerij van chaosBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
GKJPS
Lite Member

Auto: A6 avant tdi
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 25 feb, 2004 23:38  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Geen stikkers A4 coureur?
Dus je bedoeld dus, dat je alleen maar de tdi club nl stikker plakt!
Met 1 stikker heb je geen stikkers. dus....

En denk erom in Zwitserland moet je met een stikker rijden op de snelweg. Dus andere bestemming.

Ik lijk wel fel te worden! ligt niet aan jou hoor, mijn vrouw roept me.

OfflinePersoonlijke Gallerij van GKJPSBekijk gebruikers profielStuur PM
yvon
Lite Member

BerichtGeplaatst: do 26 feb, 2004 12:33  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

mijn man Marcel heeft zelfs de sticker op zijn achterruit geplakt en dat is een wonder! normaal mogen stickers al niet in de buurt komen van de auto! Het is een mooie sticker en het plakken waard!
Laat zien hoeveel je van je tdi houd!

OfflinePersoonlijke Gallerij van yvonBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
LiGHTNiNG
Lite Member

Leeftijd: 40

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 27 feb, 2004 18:05  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Heuh zag ik dat goed Marcel? was dat mijn achterruit in die link?

Ram Geslacht:Man Geit OfflinePersoonlijke Gallerij van LiGHTNiNGBekijk gebruikers profielStuur PMMSN Messenger
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

Autodiagnose-mobielUw advertentie hier? Mail ons!
VVTJos
VagtechniekChiptuning Feno
JD Engineering

© TDI Club Nederland 2008