Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
TDIClub Webshop
Full Member
Full Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: do 02 feb, 2006 16:08  Onderwerp:   Op- en Aanmerkingen TDIclub petjes Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

In dit topic kunnen alle op- en aanmerkingen met betrekking op de [url="http://www.tdiclub.nl/topic.asp?TOPIC_ID=15959&FORUM_ID=33&CAT_ID=4&Topic_Title=TDIclub+Nederland+Petjes&Forum_Title=Webshop+TDI+Club"]TDIclub Nederland Petjes[/url] worden geplaatst.

Ook is hier ruimte voor eventuele vragen.

Edited by - TDIClub Webshop on 02 February 2006 16:40:05

OfflinePersoonlijke Gallerij van TDIClub WebshopBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Caddy
Full Member
Full Member

Leeftijd: 68
Auto: VW/Caddy2 (blokkendoos)
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 02 feb, 2006 16:19  Onderwerp:   Op- en Aanmerkingen TDIclub petjes Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Als er volgend jaar MEER leden naar de ALV komen is die van Ferdi te klein.
Die hij nu heeft raakte tijdens het geld ophalen aardig vol.

Stier Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van CaddyBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Yara
Full Member
Full Member

Leeftijd: 39

spain.gif
BerichtGeplaatst: do 02 feb, 2006 16:20  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ziet er netjes uit Alex

Krijgen we nu ook sjaaltjes en mutsen en vlaggetjes

Aangepast door - Yara op 02 February 2006 15:21:28

Tweeling Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van YaraBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
ferdi
Full Member
Full Member

Auto: Seat Ibiza Cupra D
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 02 feb, 2006 21:04  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

quote:

Als er volgend jaar MEER leden naar de ALV komen is die van Ferdi te klein.
Die hij nu heeft raakte tijdens het geld ophalen aardig vol.

Oh, maak je niet druk..de volgende keer geef ik mijn rekeningnummer wel....

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van ferdiBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Peerke
Lite Member

Leeftijd: 38
Auto: VW Golf Variant 115 HP
canada.gif
BerichtGeplaatst: zo 23 dec, 2007 23:28  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Worden er in 2008 ook nog petjes borduurd en vezonden??? Ik heb net een nieuwe account op dit forum aangemaakt. Mijn vorige account ben ik de gegevens verloren.... "Beetje dom" wordt er dan gezegd.

Volgens mij heb ik er in begin 2006 ook al eens zo'n pet besteld, maar nooit iets over gehoord.

Graag zou ik een bericht van leverancier cq forumbeheer willen vernemen.

Dank jullie wel en fijne Kerstdagen toegewenst!!!

Groet Peerke

Steenbok Geslacht:Man Buffalo OfflinePersoonlijke Gallerij van PeerkeBekijk gebruikers profielStuur PM
Eric
Full Member
Full Member

Leeftijd: 43
Auto: Audi A3 2.0 Ambition Proline
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 24 dec, 2007 15:03  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Een petje kun je gewoon bestellen in de webshop.
Na de betaling te hebben voldaan wordt deze verzonden.

[url="http://www.tdiclub.nl/topic.asp?TOPIC_ID=15959&FORUM_ID=33&CAT_ID=4&Topic_Title=TDIclub+Nederland+Petjes&Forum_Title=Webshop+TDI+Club"]Zie hier[/url]

Aangepast door - Eric op 24 December 2007 14:04:32

Maagd Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van EricBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

Uw advertentie hier? Mail ons!Van der Velden
VotradeEenzet Automotive
JD EngineeringJos
OptiMotor<a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>
FasttechCeltemp
<a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a>Diesel Service
Paul Versteeg Autos<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a>
Vagtechniek

© TDI Club Nederland 2008

Nedstat Basic - Free web site statistics