Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
TDIClub Webshop
Full Member
Full Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: do 02 feb, 2006 17:12  Onderwerp:   Op- en Aanmerkingen VAG-COM kabels Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

In dit topic kunnen alle op- en aanmerkingen met betrekking tot de aanschaf van de [url="http://www.tdiclub.nl/topic.asp?TOPIC_ID=15951&FORUM_ID=33&CAT_ID=4&Topic_Title=VAG%2DCOM+kabels&Forum_Title=Webshop+TDI+Club"]VAG-COM kabels[/url] worden geplaatst.

Ook is hier ruimte voor eventuele vragen.

Vragen over het gebruik van VAG-COM en het analyseren van foutmeldingen en storingen moeten in [url="http://www.tdiclub.nl/forum.asp?FORUM_ID=32&CAT_ID=2&Forum_Title=VAG%2DCOM%26nbsp%3B%26nbsp%3B%26nbsp%3B%28en+andere+OBD+zaken%29"]dit topic[/url] gesteld worden. Hier zullen ze worden verwijderd.

OfflinePersoonlijke Gallerij van TDIClub WebshopBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Lucas
Site Admin
Site Admin

Auto: Passat 3C
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 02 feb, 2006 17:13  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik mis de prijs klopt dat?

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van LucasBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
TDIClub Webshop
Full Member
Full Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: do 02 feb, 2006 17:19  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

quote:

Ik mis de prijs klopt dat?

Is reeds aangepast

OfflinePersoonlijke Gallerij van TDIClub WebshopBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
RichieRich
Lite Member

BerichtGeplaatst: ma 06 feb, 2006 13:02  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Hey mensen,

Wanneer worden de kabels verstuurd ?
word dit gedaan als iedereen betaald heeft of individueel ?

Ik heb em besteld en betaald :-) Nu nog wachten tot de postbode hem door de bus komt duwen ! hehe

OfflinePersoonlijke Gallerij van RichieRichBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Alex9719
Lite Member

Leeftijd: 34
Auto: Volvo V70 D5 Geartronic
bosnia_herzegovina.gif
BerichtGeplaatst: ma 06 feb, 2006 13:51  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

quote:

Hey mensen,

Wanneer worden de kabels verstuurd ?
word dit gedaan als iedereen betaald heeft of individueel ?

Ik heb em besteld en betaald :-) Nu nog wachten tot de postbode hem door de bus komt duwen ! hehe

We leveren uit voorraad, dus zodra een betaling binnen is, zal ik de kabel(s) versturen. Hier krijg je dan ook nog een mailtje van.

Tweeling Geslacht:Man Slang OfflinePersoonlijke Gallerij van Alex9719Bekijk gebruikers profiel Bekijk de homepage
RichieRich
Lite Member

BerichtGeplaatst: ma 06 feb, 2006 14:10  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

okidoki, Dan is het wachten op het verlichtende mailtje

OfflinePersoonlijke Gallerij van RichieRichBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
RichieRich
Lite Member

BerichtGeplaatst: do 09 feb, 2006 11:47  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik heb hem binnen en gelijk geprobeert natuurlijk !

Alles werkt als een tiet

Gelijk ff me EGR met vagcom dicht gezet en anti carjacking functie aangezet ... heerlijk om zelf te kunnen kijken wat er mis is met het beestje ! ( al was er niks mis hoor )

Thanks !

Richard

Alex9719
Lite Member

bosnia_herzegovina.gif
BerichtGeplaatst: do 09 feb, 2006 18:07  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

quote:

Thanks !

Richard

Graag gedaan hoor!

Succes met oefenen, als je denkt dat je het helemaal snapt en je wil je kennis delen, dan kun je jezelf aanmelden voor de [url="http://www.gerritspeek.nl/vag-com_kaart.html"]Vag Com kaart[/url]

Tweeling Geslacht:Man Slang OfflinePersoonlijke Gallerij van Alex9719Bekijk gebruikers profiel Bekijk de homepage
FHR
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: ma 13 feb, 2006 16:48  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Vraag:
Waar kan ik terecht voor een VAG-COM kabel voor op een PDA aan te sluiten.

Aangepast door - FHR op 01 October 2006 19:36:53

OfflinePersoonlijke Gallerij van FHRBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
cowboydennis
Lite Member

BerichtGeplaatst: ma 13 feb, 2006 17:22  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Vagcom op PDA?

OfflinePersoonlijke Gallerij van cowboydennisBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Speek
www.gerritspeek.nl/vag-com
www.gerritspeek.nl/vag-com

blank.gif
BerichtGeplaatst: ma 13 feb, 2006 17:26  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

quote:

Vraag:
Waar kan ik terecht voor een VAG-COM kabel voor op een PDA aan te sluiten.

Is er niet.
Kijk op de FAQ bij Ross-Tech

OfflinePersoonlijke Gallerij van SpeekBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
FHR
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: ma 13 feb, 2006 20:40  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

De software nochtans wel.Spijtig

Aangepast door - FHR op 18 February 2006 21:13:41

OfflinePersoonlijke Gallerij van FHRBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Alex9719
Lite Member

bosnia_herzegovina.gif
BerichtGeplaatst: ma 13 feb, 2006 23:14  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Waar vind jij die software dan?

Zoals ik het lees zijn er alleen een paar versies geschikt voor de "tablet PC" die zeker niet te verwarren is met een PDA.

FHR
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: di 14 feb, 2006 02:30  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

http://home.zonnet.nl/leeoscar/links.htm VAG-Check VAG-Com voor de Pocket PC

muurman
Full Member
Full Member

Leeftijd: 39
Auto: Seat Toledo 226pk 460Nm
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 14 feb, 2006 23:03  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik heb ooit een programma ( weet niet meer welke ) werkend gehad met een serieele obd kabel. Ik heb dit gedaan door deze aan mijn seriele cradle van een pocket pc te hangen.

Tweeling Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van muurmanBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

FasttechJos
Paul Versteeg Autos
<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a><a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a>
Van der VeldenOptiMotor
<a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>
CeltempJD Engineering
VagtechniekEenzet Automotive
VotradeDiesel Service
Uw advertentie hier? Mail ons!

© TDI Club Nederland 2008

Nedstat Basic - Free web site statistics