Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
TDIClub Webshop
Full Member
Full Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: do 02 feb, 2006 17:31  Onderwerp:   Op- en Aanmerkingen TDIclub Stickers Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

In dit topic kunnen alle op- en aanmerkingen met betrekking tot de [url="http://www.tdiclub.nl/topic.asp?TOPIC_ID=15955&FORUM_ID=33&CAT_ID=4&Topic_Title=TDIclub+Nederland+stickers&Forum_Title=Webshop+TDI+Club"]TDIclub Nederland stickers[/url] worden geplaatst.

Ook is hier ruimte voor eventuele vragen.

OfflinePersoonlijke Gallerij van TDIClub WebshopBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Tim_vr6
Full Member
Full Member

Auto: MK IV 74kw 10-2002 / 81kw 2003.
suriname.gif
BerichtGeplaatst: do 02 feb, 2006 18:41  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Zal hem morgen op m'n nieuwe bedrijfsbus plakken
Zal je de op en aanmerkingen van mijn baas wel even doorgeven

OfflinePersoonlijke Gallerij van Tim_vr6Bekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
fedde
Full Member
Full Member

Leeftijd: 22

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 02 feb, 2006 18:52  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

quote:

Voor Full-members kost deze sticker 3 euro

Voor Lite-members kost deze pet 5 euro

sticker denk ik

Maagd Geslacht:Man Slang OfflinePersoonlijke Gallerij van feddeBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
TDIClub Webshop
Full Member
Full Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: do 02 feb, 2006 19:07  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

"die pet past ons allemaal"

Ga ik oplossen.

Bedankt.

OfflinePersoonlijke Gallerij van TDIClub WebshopBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Yara
Full Member
Full Member

Leeftijd: 39

spain.gif
BerichtGeplaatst: do 02 feb, 2006 19:20  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Hij staat mooi hoor.

Tweeling Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van YaraBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Sascha
Lite Member

Leeftijd: 31
Auto: VW Golf IV
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 02 feb, 2006 20:00  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik vind het een hele mooie sticker , maar heb er toch nog een vraagje over .
Zijn dit raamstickers die je aan de binnenkant van je raam plakt of worden ze aan de buitenkant geplakt zodat je ze b.v. ook aan de onderkant van de klep kan plakken?

Ram Geslacht:Man Haan OfflinePersoonlijke Gallerij van SaschaBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Renate
Site Admin
Site Admin

Leeftijd: 44
Auto: SEAT Ibiza Sport
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 02 feb, 2006 20:01  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ze moeten aan de buitenkant worden geplakt.
Achter glas werkt de reflectie niet.

Dennis, staat goed hoor.

Ram Geslacht:Vrouw Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van RenateBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepageMSN Messenger
Richar_tDi
Lite Member

BerichtGeplaatst: do 02 feb, 2006 20:44  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

quote:

Ohjee dus als ik in de woonkamer sta zie ik de reflectie niet, en achterliggers ook niet?

Ohja heb meteen maar een bestelling geplaatst, en dat voor iemand die nog nooit een sticker op zijn auto heeft willen plaatsen. Deze club maakt een ander mens van me, echt waar.

Richard.

Aangepast door - Richar_tDi op 02 February 2006 19:46:14

OfflinePersoonlijke Gallerij van Richar_tDiBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Sascha
Lite Member

Leeftijd: 31
Auto: VW Golf IV
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 02 feb, 2006 21:00  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

quote:

In dat geval, gaat er ook zeker een op mijn auto geplakt worden... Ga er meteen een bestellen...

Ram Geslacht:Man Haan OfflinePersoonlijke Gallerij van SaschaBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Thijs
Full Member
Full Member

Auto: Passat 3BG Highline Variant 130 pk kilometervreter
blank.gif
BerichtGeplaatst: vr 03 feb, 2006 10:25  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

quote:

Renate, je hebt er verstand van zie ik!

VerborgenPersoonlijke Gallerij van ThijsBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Renate
Site Admin
Site Admin

Leeftijd: 44
Auto: SEAT Ibiza Sport
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 03 feb, 2006 11:19  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

quote:

quote:

Van wie zal ik die info hebben.

Ram Geslacht:Vrouw Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van RenateBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepageMSN Messenger
henkstr
Lite Member

Leeftijd: 33

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 03 feb, 2006 12:43  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

quote:

quote:

quote:

Van wie zal ik die info hebben.

anders reflecteert ie op de binnen verlichting

Boogschutter Geslacht:Man Paard VerborgenPersoonlijke Gallerij van henkstrBekijk gebruikers profielStuur PM
Richar_tDi
Lite Member

BerichtGeplaatst: vr 03 feb, 2006 16:15  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Toen ik het geld voor de bestelling net over wilde maken kwam ik er achter dat in de uitgaande mails helaas een foutief bankrekening nummer wordt vermeld.

Door in het topic te kijken kwam ik echter wel achter het goede. In de mails eindigd het nummer op 2 terwijl dit in het topic op 3 zou moeten eindigen.

Groet,

Richard.

OfflinePersoonlijke Gallerij van Richar_tDiBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Alex9719
Lite Member

Leeftijd: 34
Auto: Volvo V70 D5 Geartronic
bosnia_herzegovina.gif
BerichtGeplaatst: vr 03 feb, 2006 16:33  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

quote:

Toen ik het geld voor de bestelling net over wilde maken kwam ik er achter dat in de uitgaande mails helaas een foutief bankrekening nummer wordt vermeld.

Door in het topic te kijken kwam ik echter wel achter het goede. In de mails eindigd het nummer op 2 terwijl dit in het topic op 3 zou moeten eindigen.

Groet,

Richard.

Richard bedankt!

Dit zijn precies de op- en aanmerkingen die ik moet hebben. Ik hoop dat je snapt dat ik na een paar uur invoeren van gegevens niet meer zo scherp ben. Wat orderafhandeling betreft heb ik zelf een systeempje moeten ontwikkelen.

Ik verwacht dat na verloop van tijd deze kinderziektes zijn opgelost.
Ook verwacht ik bij de daadwerkelijke afhandeling en verzending geen problemen.

Nogmaals bedankt!

Tweeling Geslacht:Man Slang OfflinePersoonlijke Gallerij van Alex9719Bekijk gebruikers profiel Bekijk de homepage
Richar_tDi
Lite Member

BerichtGeplaatst: vr 03 feb, 2006 16:35  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Jazeker, alle begrip hoor! Ben al lang blij dat de mogelijkheid tot het bestellen van deze spullen er is!

Geen dank, heb er verder alle vertrouwen in! Werkt verder ook perfect.

Richard.

Edit

Had m vandaag al binnen met de post!

Vanavond meteen erop geplakt, staat super. En het zijn echte losse letters*, veel beter dan zo'n grote strook plastic! Ben er erg blij mee, ff foto's met de telefoon gemaakt!

*vrees niet, je hoeft ze niet letter voor letter te plakken natuurlijk mensen!

[url="http://www.mijnalbum.nl/Album=ROX8MS3Z"]Kijk hier voor foto's[/url]

Aangepast door - Richar_tDi op 06 February 2006 21:01:29

Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

JosOptiMotor
Celtemp
Diesel ServiceFasttech
Paul Versteeg AutosVotrade
JD Engineering<a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a>
<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a>Van der Velden
Uw advertentie hier? Mail ons!Vagtechniek
<a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>
Eenzet Automotive

© TDI Club Nederland 2008

Nedstat Basic - Free web site statistics