Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
B5TDI
Lite Member

Leeftijd: 51
Auto: Passat 3BG
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 10 dec, 2011 12:12  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Idd lekker OEM. De velgen zijn niet de meest strakke meer, maar mooi genoeg voor de winter en ziet er een stuk beter uit dan staal met doppen.

JR

Maagd  Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van B5TDIBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
B5TDI
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 18 okt, 2012 22:30  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Gisteren de koplampen maar eens vervangen. De laatste 2 apk keuringen had ik ze al moeten polijsten omdat de glazen te dof waren. Maar ook de reflectoren waren zeer dof of zelfs geoxideeerd. De lichtopbrengst was dus aardig beroerd de laatste tijd en daarvoor heb je geen xenon natuurlijk.

Aangezien er geen imitatielampen beschikbaar zijn voor de originele xenonlampen en ik de originele Hella's behoorlijk prijzig vond zat ik er lang tegen aan te hikken maar afgelopen week toch maar besloten om ze te vervangen. Bij Winparts.nl kon ik de goedkoopste vinden en was ik een kleine 490 euro armer. Maar heb nu eindelijk weer een mooie bak licht.

Het was trouwens nog wel een heel gepruts om de boel over te zetten aangezien de nieuwe lampen niet voor zien zijn van de branders. De stekker die op de lamp komt moet door het armatuur heen en daarvoor moet je de hele boel losdraaien om ruimte te creŽren. Sowieso moet je de halve auto al slopen om de lampen te kunnen vervangen maar dat kunstje kennen we inmiddels wel.

JR

Maagd  Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van B5TDIBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
B5TDI
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 18 okt, 2012 22:31  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

De km-stand is inmiddels ruim 322000 km maar de bolide loopt nog steeds lekker dus het zal nog wel even duren voordat ik eens op zoek ga naar een betaalbare Superb Combi.

JR

Henno
Lite Member

Auto: Seat Toledo
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 19 okt, 2012 21:45  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Verslijten doe je hem niet iig.

Zie wel steeds vaker superb's rijden Heel blij

Mensen die liegen, kunnen de waarheid niet verdragen.

Maagd Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van HennoBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
B5TDI
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 20 okt, 2012 17:19  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Henno schreef:
Verslijten doe je hem niet iig.

Zie wel steeds vaker superb's rijden Heel blij

Versleten zal ie idd nog niet zo gauw zijn en de huidig combinatie van melk- en voerprijs geeft ook nog geen aanleiding om wat anders te zoeken. Eerst de Passat nog maar eens verwennen met een goede poetsbeurt dan lijkt het weer heel wat.

JR

Henno
Lite Member

Auto: Seat Toledo
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 20 okt, 2012 18:47  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

B5TDI schreef:
Versleten zal ie idd nog niet zo gauw zijn en de huidig combinatie van melk- en voerprijs geeft ook nog geen aanleiding om wat anders te zoeken. Eerst de Passat nog maar eens verwennen met een goede poetsbeurt dan lijkt het weer heel wat.

Yep, heel verstandig.

Mensen die liegen, kunnen de waarheid niet verdragen.

Maagd Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van HennoBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
B5TDI
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 10 jul, 2013 21:55  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Vandaag de Passat weer opgehaald bij Jos. De laatste tijd zat er een extra fluit in de auto. De turbo lekte wat op het spruitstuk. Dit is verholpen en tevens is er een turboslang vervangen die lek bleek te zijn. Auto rookte de laatste tijd ook wat te veel in lage toeren. Nu is ie naar wat ik er zelf van kan zien weer rookvrij en gaat ie weer als de brandweer. Ook de 'hoefijzertjes' waren aardig gaar dus die zijn ook vervangen.

JR

Dick-S
Bestuurslid
Bestuurslid

Leeftijd: 60

Auto: Audi A6 3.0V6 TDI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 11 jul, 2013 00:29  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Kun je er weer even tegen Jan-Roelof..

Schorpioen Geslacht:Man Varken VerborgenPersoonlijke Gallerij van Dick-SBekijk gebruikers profielStuur PM
B5TDI
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 11 jul, 2013 23:06  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

charvel schreef:
Kun je er weer even tegen Jan-Roelof..

Dat mag ik hopen.

JR

snitser
Lite Member

Leeftijd: 35

canada.gif
BerichtGeplaatst: vr 12 jul, 2013 14:23  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Jij wou toch een superb combi JR?

Ram Geslacht:Man Buffalo OfflinePersoonlijke Gallerij van snitserBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Renkie
Lite Member

Auto: Passat B4 ASZ
blank.gif
BerichtGeplaatst: vr 12 jul, 2013 16:16  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Zeg ik ook al jaren.... eerst afscheid nemen van de huidige auto he Knipoog

OfflinePersoonlijke Gallerij van RenkieBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
B5TDI
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 13 jul, 2013 10:30  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

snitser schreef:
Jij wou toch een superb combi JR?

Idd, maar deze doet het nog steeds.

JR

M@rcel
Lite Member

Auto: Audi A6
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 13 jul, 2013 13:21  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Gaat mij net zo, auto doet het nog steeds en een nieuwe kost klauwen met geld. En de interesse neemt ook wat af, of moet ik zeggen, andere prioriteiten...

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van M@rcelBekijk gebruikers profielStuur PM
B5TDI
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 13 jul, 2013 23:46  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

M@rcel schreef:
Gaat mij net zo, auto doet het nog steeds en een nieuwe kost klauwen met geld. En de interesse neemt ook wat af, of moet ik zeggen, andere prioriteiten...

Prioriteiten verschuiven idd. Ik heb nog wat investeringsplannen en daar past een andere auto momenteel niet bij. Is ook niet nodig want loopt nog best en afschrijving is vrijwel nihil. Ik heb nog nooit zolang een auto gehad als deze. Al weer 7 jaar inmiddels....

JR

muurman
Lite Member

Leeftijd: 48
Auto: Skoda octavia
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 14 jul, 2013 13:00  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Een passat is ook een grote auto.
Vraag me af wat een superB toevoegd .

Tweeling Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van muurmanBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

Chiptuning FenoJD Engineering
Vagtechniek
VVTJos
Uw advertentie hier? Mail ons!

© TDI Club Nederland 2008