Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
www123
Lite Member

Auto: VW Passat Variant
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 14 jul, 2004 08:57  Onderwerp:   Steenslag Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Rij ik me op de A2 op 13-07-04 om 07:15 bij Maasbracht hebben ze d'r 's nachts nieuw asfalt gelegd. Geen bord te bekennen. Is een vrachtwagen in aan het halen en ja hoor mijn auto wordt gedurende 300 mtr. gesteenstraald. Nieuwe voorruit (3 wkn) vol met steenslag net zoals mijn motorkap en bumper. Meteen gemeld bij de Politie en Rijkswaterstaat. Rijkswaterstaat bevestigt dat er daar aan de weg wordt gewerkt.

Rij d'r weer op 14-07-04 en ja hoor weer een stuk asfalt vernieuwd en weer steenslag, wel in iets mindere mate.

Nou wil ik via mijn verzekering Rijkswaterstaat aansprakelijk stellen. Heb zelfs getuigen, colega's, die dit ook hebben ervaren. Deze rijden allen een lease bak dus die zitten er niet zo mee.

Heeft iemand hier ervaring mee ??

Groet WS.

OfflinePersoonlijke Gallerij van www123Bekijk gebruikers profielStuur PM
Ice
Lite Member

Leeftijd: 37
Auto: audi A3 8PA sportback ambition
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 14 jul, 2004 09:18  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

kwam de steenslag uit de weg (opspattend grind) of "waaide " het van die vrachtwagen?

geval 1: rws aansprakelijk stellen met briefje
geval 2: transporteur aansprakelijk stellen

Waterman Geslacht:Man Kat OfflinePersoonlijke Gallerij van IceBekijk gebruikers profielStuur PM
www123
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 14 jul, 2004 09:29  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Lag op de weg.

Heb interpolis al gebeld en die gaan RWS aansprakelijk stellen.

WS.

Ice
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 14 jul, 2004 09:40  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Glashelder....

en die stellen de aannemer weer aanspraklijk, puur uit beroepsinteresse, welke aannemer was het?

Waterman Geslacht:Man Kat OfflinePersoonlijke Gallerij van IceBekijk gebruikers profielStuur PM
Aziz
Lite Member

BerichtGeplaatst: wo 14 jul, 2004 09:52  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

quote:

Glashelder....

Interpolis is Glashelder,
die nieuwe voorruit van W.S niet meer.

Edited by - Aziz on 14 July 2004 10:15:09

OfflinePersoonlijke Gallerij van AzizBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Ice
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 14 jul, 2004 09:55  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

ho stop ik heb geen nieuwe voorruit, wat moet ik nou op de A2 wel scherp blijven Aziz

www123
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 14 jul, 2004 09:57  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Heb geen idee welke aannemer het was. RWS zei dat ze er vanavond weer bezig gaan. Zal morgen vroeg nog eens opletten of ik ergens een auto zie staan.

Groet WS.

Aziz
Lite Member

BerichtGeplaatst: wo 14 jul, 2004 10:15  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

quote:

ho stop ik heb geen nieuwe voorruit, wat moet ik nou op de A2 wel scherp blijven Aziz

OfflinePersoonlijke Gallerij van AzizBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Jurgen TDI
Lite Member

Leeftijd: 39

Auto: VW Passat V6 TDI 4Motion / VW Corrado TDI
blank.gif
BerichtGeplaatst: wo 14 jul, 2004 11:34  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

tssskk... *** idd van al die steenslag.

Over leaseauto's... Kep er zelf ook 1, maar als daar zoveel steenslag op komt door wat hier vermeld wordt dan ben ik daar toch echt wel ziek van hoor.

Foto leasebak:

Handjes af van mijn leasebak!

Sterker nog, ik reed 2 weken geleden weer eens achter een dieplader. En jawel, zoals altijd: waait er een kei (steentje) van een cm of 2 af ----> precies op mn voorruit ja. Resultaat: mooie koeie-oog zoals ze zeggen van 1,5cm in diameter in de ruit.

Stier  Buffalo OfflinePersoonlijke Gallerij van Jurgen TDIBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepageMSN Messenger
Limbids
Lite Member

BerichtGeplaatst: wo 14 jul, 2004 15:13  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Nou dan zal ik vandaag maar eens opletten als ik naar huis ga...
Ik woon namelijk in Maasbracht. Ik heb er tot nu toe niets van gemerkt, maar misschien ligt dat nieuwe asfalt na mijn afslag.

In ieder geval heb ik laatst bij Eindhoven een "buts in de ruit" opgelopen door het werk aan de weg daar. Rotte steenslag

Denk dat ik mijn hele auto laat bekleden met kevlar of zo en dan nog pantserglas...

OfflinePersoonlijke Gallerij van LimbidsBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
www123
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 14 jul, 2004 18:50  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Limbids,

Vanaf Eindhoven net achter de Brug over de Maas. Waarschijnlijk heb jij een afslag eerder. Was trouwens richting Maastricht en alleen de linker rijbaan.

Rijkswaterstaat weer gebeld en ze gaan er vannacht weer werken, morgen dus nog een keer gekletter op de auto.

Ik woon trouwens in Sevenum.

Jurgen, mooie leasebak, zou ik ook zuinig op zijn. Wanneer gaat ie uit de lease, is een mooie om over te nemen.

Vrijdag ga ik naar een schade hersteller voor taxatie van de schade, en dan maar hopen dat ik wat vergoed krijg.

Groet WS.

Edited by - www123 on 14 July 2004 19:01:37

Limbids
Lite Member

BerichtGeplaatst: wo 14 jul, 2004 19:00  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik heb het vandaag gezien ja, alleen de linkerbaan.
Heb ik gewoon geluk gehad afgelopen dagen want mijn afslag is na het stuk nieuwe asfalt.
Vandaag regende het goed door, hoop troep weer van de weg gespoeld denk ik.

OfflinePersoonlijke Gallerij van LimbidsBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
www123
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 05 aug, 2005 11:13  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ze hebben uitbetaald, yes, de aanhouder wint.

Groet WS.

Nosferatu
Lite Member

Leeftijd: 38
Auto: Volkswagen Passat Variant 3BG
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 05 aug, 2005 11:18  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Dat mag ook wel na een jaar..!!

Maagd Geslacht:Man Buffalo OfflinePersoonlijke Gallerij van NosferatuBekijk gebruikers profielStuur PM
Sven861
Lite Member

Leeftijd: 34
Auto: Volvo 854 2.5 20v & Leon 110pk ASV
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 05 aug, 2005 12:03  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Idd zeg, dat liep al een tijdje zeg. Gefeliciteerd !

Leeuw Geslacht:Man Slang OfflinePersoonlijke Gallerij van Sven861Bekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

CeltempUw advertentie hier? Mail ons!
Votrade
Van der Velden<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a>
Jos
OptiMotor<a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>
JD EngineeringEenzet Automotive
Paul Versteeg AutosVagtechniek
Fasttech<a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a>
Diesel Service

© TDI Club Nederland 2008