Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
denbosse
Full Member
Full Member

Leeftijd: 24

belgium.gif
BerichtGeplaatst: zo 12 aug, 2007 15:33  Onderwerp:   N75 verwisselen (golf 3) wastegate type Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

hey lees hier vaak problemen met N75 en hoe ze er moeten aan beginnen en waar deze zit, moest de mijne ook vervangen dus vandaar deze makkelijke how to.. voor de meeste modellen neemt het maar 5 min in beslag en kan je zeker zelf doen.

eerst benodigdheden..

N75(duh), 3 klemmetjes, kniptang, gewone tang. eventueel en mss best hangt af van de staat.. volledig de 3 kabels vernieuwen ( heb ik niet gedaan is al jaar geleden gedaan) toch zat er al wat rommel in dus... mss best doen tegen vervuiling van nieuwe N75

lokaliseer de N75 ( bij mij linksvoor aan luchtfilter)

Haal de stekker eraf, maak de N75 los van de wagen, gewoon de rubber omhoogtrekken en hij komt los..

haal dan het rubbertje eraf door de 2 nippeltjes eruit te trekken.. ging makkelijkste met aan rubber te trekken en de nippel schuin te trekken zodat hij makkelijk langs de verbreding gaat... en dan de andere kant..

Nu het echte werk

je kan kiezen, ik heb ze alle 3 leidingen onder de bevestiging losgeknipt.. begin het niet los te peuteren.. krijg je mss nog een lek.. hou het makkelijk en knip 1 a 2 cm eraf.. bij mij waren het de orginele kleuren dus had ik men oude N75 om te kijken waar welke kleur moest.. anders zou ik 1 los knippen en direct op nieuwe N75 bevestigen..

kijk eens dat je de juiste leiding op de juiste nippel van N75 zet... ( reden hoef je niet natuurlijk..)

en doe dan terug omgekeerd om alles te bevestigen (ps stekker kan er maar langs 1 kant op dus kijk naar een uitsparing in de stekker voor juiste kant)

kijk dat je niets hebt laten liggen en alles goed vast zit

en dan neemt het werkje evenveel tijd in beslag als dit lezen

grttzz denbosse

als iemand de fotos wil of extra aanvullingen, laat maar iets weten
(pdf file van maken doe maar gerust )

Leeuw Geslacht:Man Kat OfflinePersoonlijke Gallerij van denbosseBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
turborobin
Lite Member

Leeftijd: 35

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 31 aug, 2009 18:46  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

kun je voor mij fotos er van op sturen gr rob

Steenbok Geslacht:Man Draak OfflinePersoonlijke Gallerij van turborobinBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
denbosse
Full Member
Full Member

Leeftijd: 24

belgium.gif
BerichtGeplaatst: di 01 sep, 2009 00:29  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Link vanuit de TDI WIKI Knipoog

Foto's zaten er vroeger bij.. wss zijn ze vervallen

Leeuw Geslacht:Man Kat OfflinePersoonlijke Gallerij van denbosseBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a>Vagtechniek
Paul Versteeg AutosJD Engineering
<a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a><a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a>
JosEenzet Automotive
Celtemp
OptiMotorUw advertentie hier? Mail ons!
Fasttech
Van der VeldenVotrade
Diesel Service

© TDI Club Nederland 2008

Nedstat Basic - Free web site statistics