Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtDit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
Fullhouse
Lite Member

Leeftijd: 32

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 09 sep, 2007 23:44  Onderwerp:   AGR projectje Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Nou bij deze post ik hier ook mijn projectje...

ik had mijn golf IV dit jaar begin mei gekocht na aanleiding van een kennis die ook hier op dit forum zit, ik hoop dat je dit zult lezen Sedat agabey. Ik had dus een stevig goed betrouwbaar auto nodig en het werd een volkswagen.

Ik ben echt heel blij met mijn auto en ik behandel haar met respect.

Ik ben dus ook gelijk besmet met het tdi virus. Voor de vakantie liet ik al pp520 in laten zetten + EGR dichten dankzij Fedde. Hiervoor had ik wat info gekregen van Fedde en van Vincent, omdat ik dezelfde setup wilde ( toendertijd van hem ).

Hierbij kwam ik geld te kort en liet ik hem alleen nog chippen. 140 pk was goed te doen maar het probleem was dat hij flink roette en de koppeling slipte een klein beetje. Dus de chip ermaar eraf laten halen en sparen voor de setup net zoals van Vincent.

Dus aankomende vrijdag moet ik al heel vroeg richting Friesland rijden
voor een GT1749va met aangepaste downpipe en ik heb er zin in. En dit allemaal dankzij Fedde.

Verdere aanpassingen komen later aan bod, bij deze even een lijstje:

Race 520/pp 764
ASZ inlaattraject
versterkte sachs
chip op maat

Ik hoop dat ik jullie up to date kan houden..

Edited by - Fullhouse on 15 February 2008 20:29:47

Edited by - Fullhouse on 16 February 2008 18:39:33

Laatst aangepast door Fullhouse op vr 15 aug, 2008 18:20, in totaal 20 keer bewerkt
Waterman Geslacht:Man Buffalo OfflinePersoonlijke Gallerij van FullhouseBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
vpzeeman
Lite Member

Auto: BMW 535D touring
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 10 sep, 2007 07:15  Onderwerp:   Project Fullhouse Golf4 AGR Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Mooie plannen

Aangepast door - vpzeeman op 10 September 2007 07:16:08

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van vpzeemanBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
gerardnab
Lite Member

Leeftijd: 36
Auto: Chevrolet Caprice Classic 1979 5,7 L V8
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 10 sep, 2007 11:14  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Daar gaat weer een AGR...
Is dan niemand tevreden met 90 pk?

Waterman Geslacht:Man Hond OfflinePersoonlijke Gallerij van gerardnabBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
tenbrey
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: ma 10 sep, 2007 11:46  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Nee

OfflinePersoonlijke Gallerij van tenbreyBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
struikie
Lite Member

Leeftijd: 38

blank.gif
BerichtGeplaatst: ma 10 sep, 2007 12:06  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

quote:

AHU's zijn zeldzaam zeker...

JW

Stier Geslacht:Man Aap VerborgenPersoonlijke Gallerij van struikieBekijk gebruikers profielStuur PMMSN Messenger
vpzeeman
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 10 sep, 2007 13:12  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

quote:

Het gaat niet om die 90 pk, maar hoe fijn een AGR met 180 pk loopt

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van vpzeemanBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
gerardnab
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 10 sep, 2007 15:16  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

quote:

quote:

Het gaat niet om die 90 pk, maar hoe fijn een AGR met 180 pk loopt

blablabla, wacht maar tot ik weer auto kan rijden

Waterman Geslacht:Man Hond OfflinePersoonlijke Gallerij van gerardnabBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Anne
Lite Member

Auto: vw touran
blank.gif
BerichtGeplaatst: ma 10 sep, 2007 15:46  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

quote:

Ik ben bang dat het moment dat je weer auto MAG rijden eerder komt dan het moment dat je weer auto KAN rijden.....

Dat heb je namelijk nooit gekund en ik ben bang dat het hem ook niet weer word...

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van AnneBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Fullhouse
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 10 sep, 2007 17:08  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

ja vincent..volgens mij doet t je goed dat er weer een AGR flink opgevoerd wordt...

ik zal ook proberen om fotos te plaatsen..komt allemaal goed

Waterman Geslacht:Man Buffalo OfflinePersoonlijke Gallerij van FullhouseBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
gerardnab
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 10 sep, 2007 19:25  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Jij moet helemaal je mond houden met die verrotte Monroe's en versleten remschijven...

quote:

quote:

Ik ben bang dat het moment dat je weer auto MAG rijden eerder komt dan het moment dat je weer auto KAN rijden.....

Dat heb je namelijk nooit gekund en ik ben bang dat het hem ook niet weer word...

vpzeeman
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 10 sep, 2007 19:53  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

quote:

ja vincent..volgens mij doet t je goed dat er weer een AGR flink opgevoerd wordt...

Fullhouse
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 10 sep, 2007 20:15  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

http://www.mijnalbum.nl/Album%3DZ8J8666A.jpg

dit is een recente foto van mijn auto van nu..
had beloofd om foto's te plaatsen

Anne
Lite Member

Auto: vw touran
blank.gif
BerichtGeplaatst: ma 10 sep, 2007 21:03  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

quote:

Jij moet helemaal je mond houden met die verrotte Monroe's en versleten remschijven...

ik voel en proef iets van jaloezie............

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van AnneBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
fedde
Full Member
Full Member

Leeftijd: 29

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 10 sep, 2007 21:20  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

die schijven zagen er inderdaad niet zo best meer uit anne

Maagd Geslacht:Man Slang OfflinePersoonlijke Gallerij van feddeBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
All £yez on m£
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: di 11 sep, 2007 06:17  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

quote:

Dus aankomende vrijdag moet ik al heel vroeg richting Friesland rijden
voor een GT1749va met aangepaste downpipe en ik heb er zin in. En dit allemaal dankzij Fedde.

Ik heb deze turbo ook zitten op mijn AGR... Rijd echt super...

OfflinePersoonlijke Gallerij van All £yez on m£Bekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtDit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk  

JD EngineeringDiesel Service
VagtechniekVVT
Autodiagnose-mobielJos
Uw advertentie hier? Mail ons!Chiptuning Feno

© TDI Club Nederland 2008