Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
H@ns
Full Member
Full Member

Auto: Audi A4 2.7 TDI, A2 1.2 TDI en VW Lupo 3L 1.2 TDI (2x)
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 21 mrt, 2008 16:37  Onderwerp: Goed ! M@rcel nieuwe moderator Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Omdat Eric het een stuk drukker heeft gekregen, hebben we M@rcel gevraagd om zijn taak als moderator over te nemen. We zijn blij dat hij daar positief op heeft geantwoord. Veel succes M@rcel, wees streng doch rechtvaardig Grijns

Audi A4 Avant 2.7 TDI multitronic Audi A2 1.2 TDI VW Lupo 3L 1.2 TDI
VDCS v11.11

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van H@nsBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
struikie
Lite Member

Leeftijd: 32

blank.gif
BerichtGeplaatst: vr 21 mrt, 2008 17:12  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

succes Marcel!!

JW

Stier Geslacht:Man Aap VerborgenPersoonlijke Gallerij van struikieBekijk gebruikers profielStuur PMMSN Messenger
hs
Gast

BerichtGeplaatst: vr 21 mrt, 2008 17:13  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Suc6 M@rcel

ps
Full Member
Full Member

Leeftijd: 46

Auto: VW Golf VI GTD
israel.gif
BerichtGeplaatst: vr 21 mrt, 2008 17:16  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Succes Marcel....was een leuke job voor mij geweest.... Mrgreen

Kreeft Geslacht:Man Slang VerborgenPersoonlijke Gallerij van psBekijk gebruikers profielStuur PM
Speek
www.gerritspeek.nl/vag-com
www.gerritspeek.nl/vag-com

blank.gif
BerichtGeplaatst: vr 21 mrt, 2008 17:21  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

ps schreef:
....was een leuke job voor mij geweest.... Mrgreen

Oh Lord, please help me to keep my big moul shut until I know what I'm talking about.

OfflinePersoonlijke Gallerij van SpeekBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
ps
Full Member
Full Member

israel.gif
BerichtGeplaatst: vr 21 mrt, 2008 17:37  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Speek schreef:
Oh Lord, please help me to keep my big moul shut until I know what I'm talking about.

The day that will happen Gerrit ...you've got balls as big as an oil drum just gained out of the Arabian soil........ Mrgreen

Kreeft Geslacht:Man Slang VerborgenPersoonlijke Gallerij van psBekijk gebruikers profielStuur PM
Armand
Full Member
Full Member

Auto: Seat Cordoba Vario Sport
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 21 mrt, 2008 18:19  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Succes!

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van ArmandBekijk gebruikers profielStuur PM
ps
Full Member
Full Member

israel.gif
BerichtGeplaatst: vr 21 mrt, 2008 18:46  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Heel veel succes Marcel.

charvel
Full Member
Full Member

Leeftijd: 52

Auto: Volkswagen Jetta 103Kw
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 21 mrt, 2008 18:53  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Suc6 Marcel.

Jetta BKD

Schorpioen Geslacht:Man Varken OfflinePersoonlijke Gallerij van charvelBekijk gebruikers profielStuur PMMSN Messenger
MartinD
Lite Member

Leeftijd: 48

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 21 mrt, 2008 19:56  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Succes Marcel.

Greetzzzzzzzzzz Martin

Boogschutter Geslacht:Man Kat OfflinePersoonlijke Gallerij van MartinDBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
joanne
Lite Member

Auto: golf 4 variant
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 21 mrt, 2008 20:34  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

super marcel leuk dat je dat wil doen Proost

ATD 157pk JD Engineering 365nm

Qua Patet Orbis

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van joanneBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
WSB Heerenveen
Full Member
Full Member

Leeftijd: 45
Auto: Golf variant TDiOettinger ,Caddy 1.9 SDi ,Lupo.1.4 L T5 gp 2.0 cr TDI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 21 mrt, 2008 20:42  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

succes Marcel!! peace

Groetjes John en Jort Kelder

Kreeft Geslacht:Man Paard OfflinePersoonlijke Gallerij van WSB HeerenveenBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Jee13
Lite Member

Leeftijd: 38
Auto: VW Passat Variant TDI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 21 mrt, 2008 21:16  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Welkom in het team Marcel

suc6

gr Jee

Maagd Geslacht:Man Buffalo OfflinePersoonlijke Gallerij van Jee13Bekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Martin_TDI
Full Member
Full Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 21 mrt, 2008 21:24  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Marcel succes!
Heeft het bestuur trouwens mijn speciale regelingen al met je doorgenomen?

Geslacht:Man  VerborgenPersoonlijke Gallerij van Martin_TDIBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Jos_br
Full Member
Full Member

Leeftijd: 51

Auto: Audi A3
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 21 mrt, 2008 21:28  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

ps schreef:
Succes Marcel....was een leuke job voor mij geweest.... Mrgreen

Je haalt me de woorden uit mijn mond................

Jos.

Kreeft Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van Jos_brBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

JD EngineeringOptiMotor
<a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>Jos
Paul Versteeg Autos
<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a>Votrade
VagtechniekEenzet Automotive
Diesel ServiceVan der Velden
CeltempUw advertentie hier? Mail ons!
Fasttech
<a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a>

© TDI Club Nederland 2008