Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
lobo
Lite Member

Leeftijd: 47

Auto: golf IV variant 1.9 TDI '99
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 08 apr, 2008 21:08  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

joeltje schreef:
Als er nou een "polijst-starters-set" wordt aangeboden, met een machine, ben ik van de partij. vooralsnog houd ik het op mijn eigen productjes.

Maar, top geregeld, en super leuk initiatief!!

ik heb deze bestelling vandaag binnen gekregen Heel blij

en die was echt niet veel duurder als de emmer

lekker allemaal proline spullen voor mijn excenter

artikelen van 1Z

polijstpasta X24
waxpolish violet X22
express polish
fix glans X75
hardglans
hoogglans tefpolish X72
kunststof care X37
raindance wash & wax
poetspad oranje 150mm
poetspad zwart 150mm

Image

Image

Image

Waterman Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van loboBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
H@ns
Lite Member

Leeftijd: 60
Auto: VW Golf 2.0 TDI '12
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 08 apr, 2008 21:16  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

@lobo: mooie set spullen hoor. Ik ben erg benieuwd hoe een en ander je bevalt. In welke volgorde ga je het gebruiken? Laat je ons het resultaat even weten (en zien)?

VW Golf 2.0 TDI '12 (DSG, 200+ pk)
VW T5 Karmann Colorado 2.5 TDI (200 pk)
VW Lupo 1.2 TDI '99 (85 pk)

Kreeft Geslacht:Man Varken OfflinePersoonlijke Gallerij van H@nsBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
lobo
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 08 apr, 2008 21:25  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

H@ns schreef:
@lobo: mooie set spullen hoor. Ik ben erg benieuwd hoe een en ander je bevalt. In welke volgorde ga je het gebruiken? Laat je ons het resultaat even weten (en zien)?

wassen met afwasmiddel, goeie schone basis
kleien - mengsel autowas en water
oranje pad - X24
zwarte pad - X22
hand - fixglans
hand- hardglans
zwarte pad - hoogglans tefpolish

bijhouden met UQD van meguiars (heb ik nog staan)

als ik een keer minder tijd heb, ff snel met de express polish

uiteraard elke week wassen met de raindance wash & wax

tenminste dit is de planning die ik in gedachten heb, dus als er nog fouten inzitten of iemand nog tips heeft.

Waterman Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van loboBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
H@ns
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 08 apr, 2008 21:32  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

De X22 zou ik ook met de oranje (polishing) pad doen. Zwarte pad is puur voor het opbrengen van wax ed.
Je pakt het grondig aan zeg!

Kreeft Geslacht:Man Varken OfflinePersoonlijke Gallerij van H@nsBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
lobo
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 08 apr, 2008 21:44  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

ik doe het 5 stappenplan van meguiars, maar dan met 1Z artikelen. scheelt behoorlijk in de portemenee. Grijns

en bedankt voor de tip.

H@ns
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 08 apr, 2008 21:55  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

lobo schreef:
ik doe het 5 stappenplan van meguiars, maar dan met 1Z artikelen. scheelt behoorlijk in de portemenee. Grijns

Leuk toch?
Ik vraag me af of het zin heeft de Hardglans vóór de Tefpolish te gebruiken Denk
Tefpolish bevat namelijk carnauba-was.
Ach, gewoon een keer proberen... Engel

muurman
Lite Member

Auto: Skoda octavia
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 08 apr, 2008 22:14  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Mooie actie, alleen bij mij komt zo iets op een plank te staan, ik ben te lui om te poetsen

Tweeling Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van muurmanBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
H@ns
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 08 apr, 2008 22:16  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

muurman schreef:
Mooie actie, alleen bij mij komt zo iets op een plank te staan, ik ben te lui om te poetsen

Je bent toch getrouwd? tong uit

muurman
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 08 apr, 2008 22:19  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

H@ns schreef:
Je bent toch getrouwd? tong uit

Nee, woon wel samen. Maar ja de auto poetsen doet ze niet. Sip

Tweeling Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van muurmanBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
H@ns
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 08 apr, 2008 22:23  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Nou, met zo'n vrouw zou ik ook niet trouwen hoor... Smile
Jij de hele dag maar wassen, strijken en huis schoonmaken en zij vertikt het om je auto te wassen?

Eric
Lite Member

Leeftijd: 51

Auto: Golf VI GTD
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 09 apr, 2008 06:40  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Lucas schreef:
Heb mijn emmer binnen. Mis alleen de factuur...

Om hier even op terug te komen
Ik heb even navraag gedaan bij Eenzet.

Het klopt inderdaad bij de eerste verzonden pakketten zit geen factuur, die wordt apart nagezonden per post. Bij de pakketten die gisteren verzonden zijn (en alle daarop volgende) zal de factuur gewoon bij het pakket worden ingesloten.

Maagd Geslacht:Man Aap VerborgenPersoonlijke Gallerij van EricBekijk gebruikers profielStuur PM
Fullhouse
Lite Member

Leeftijd: 34

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 09 apr, 2008 11:06  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Bedankt Eric !! Top !!

Waterman Geslacht:Man Buffalo OfflinePersoonlijke Gallerij van FullhouseBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Lucas
Site Admin
Site Admin

Auto: Audi A6
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 09 apr, 2008 18:14  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Wat een meevaller: het is zelfs 74,99 ipv 75,- euro!

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van LucasBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
muurman
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 09 apr, 2008 18:45  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Lucas schreef:
Wat een meevaller: het is zelfs 74,99 ipv 75,- euro!

Dat zijn nu je voordelen dat je je zo inzet voor de club.

Diesel Powerrrrr
Lite Member

Leeftijd: 44
Auto: Volkswagen Passat Variant Comfortline
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 09 apr, 2008 19:24  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik heb hem ook besteld en binnen. Een dag later (vandaag) de factuur.

Gelijk begonnen natuurlijk. De interieur reiniger werkt goed. Ruikt aardig fris weer binnenin. De velgenreiniger verdient wel een waarschuwing: Spuit het niet over je remmen, dat verminderd de remwerking. Dat doe je natuurlijk niet expres maar het gebeurd toch.

Voor de rest 2 middelen voor kunststof. Ik weet nog niet precies wat ik met welke moet doen. Miischien maar even de handleiding lezen.

De auto had een paar weken geleden al een behandeling met 1Z hartglanz gehad dus de rest van de artikelen heb ik nog niet gebruikt.

Maar vooralsnog een goed resultaat vind ik.

Waar je zelf achter komt, vergeet je niet

Weegschaal Geslacht:Man Kat OfflinePersoonlijke Gallerij van Diesel PowerrrrrBekijk gebruikers profielStuur PM
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

JD EngineeringUw advertentie hier? Mail ons!
VVTChiptuning Feno
Vagtechniek
Jos

© TDI Club Nederland 2008