Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
Lucas
Site Admin
Site Admin

Auto: Audi A6
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 06 nov, 2008 23:02  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Limiet voor FM is 3MB, en je totaal diskgebruik wordt berekend, dus daar zitten ook de miniatuurafbeeldingen in. Dan klopt het wel redelijk...

Ik zal kijken of ik de quota's wat kan verhogen. Dat laatste is bij mijn weten niet mogelijk.

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van LucasBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
R@lph
Lite Member

Leeftijd: 37
Auto: Volkswagen Bora ARL-VW T5 GP CFCA
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 21 nov, 2008 17:37  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Staat een Golf in de Galerij voor op de Homepage.. Schaam

Gr. Ralph

Waterman Geslacht:Man Haan VerborgenPersoonlijke Gallerij van R@lphBekijk gebruikers profielStuur PM
Torque
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: vr 21 nov, 2008 19:51  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

mijn touran is al over datum tong uit

OfflinePersoonlijke Gallerij van TorqueBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
R@lph
Lite Member

Leeftijd: 37
Auto: Volkswagen Bora ARL-VW T5 GP CFCA
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 21 nov, 2008 21:58  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Torque schreef:
mijn touran is al over datum tong uit

De touran begint te vervelen ja.. tong uit Knipoog

Gr. Ralph

Waterman Geslacht:Man Haan VerborgenPersoonlijke Gallerij van R@lphBekijk gebruikers profielStuur PM
Renate
Erelid
Erelid

Leeftijd: 51
Auto: Porsche Boxster S en Ibiza
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 21 nov, 2008 22:04  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Vooruit Knipoog

Ram Geslacht:Vrouw Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van RenateBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepageMSN Messenger
byirtici
Lite Member

Leeftijd: 31
Auto: VW POLO 6R TDI BM
turkey.gif
BerichtGeplaatst: ma 01 mrt, 2010 12:21  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

ik wil er ook op!

Maagd Geslacht:Man Draak OfflinePersoonlijke Gallerij van byirticiBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepageMSN Messenger
Lucas
Site Admin
Site Admin

Auto: Audi A6
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 01 mrt, 2010 13:48  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

byirtici schreef:
ik wil er ook op!

Wat houdt je tegen dan?

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van LucasBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
byirtici
Lite Member

turkey.gif
BerichtGeplaatst: ma 01 mrt, 2010 13:55  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

euhm, dat ik uitgekozen word ?

Maagd Geslacht:Man Draak OfflinePersoonlijke Gallerij van byirticiBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepageMSN Messenger
Dianick
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: ma 01 mrt, 2010 16:17  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Kinderen die vragen.....

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van DianickBekijk gebruikers profielStuur PM
ps
Lite Member

Leeftijd: 54

Auto: VW Golf VI GTD
israel.gif
BerichtGeplaatst: ma 01 mrt, 2010 16:42  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Worden misbruikt in een klooster......

Kreeft Geslacht:Man Slang VerborgenPersoonlijke Gallerij van psBekijk gebruikers profielStuur PM
smi73balk

Leeftijd: 46

Auto: Passat 3C 2.0 tfsi
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 01 mrt, 2010 16:48  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ja, eigen schuld......

Sipko

Vagcom 12.12 (x64) user

Stier Geslacht:Man Buffalo OfflinePersoonlijke Gallerij van smi73balkBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
byirtici
Lite Member

turkey.gif
BerichtGeplaatst: ma 01 mrt, 2010 17:13  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Nouuuuuuu..

is niet eeeeeerlijkkk!

Renate
Erelid
Erelid

Leeftijd: 51
Auto: Porsche Boxster S en Ibiza
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 01 mrt, 2010 18:12  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Je post in een topic over fotoalbum voor lite members en jij wil graag, dan denk ik wat let je dan. Knipoog
Je hebt er al een foto instaan zelfs.

Of snap ik je niet Engel

Ram Geslacht:Vrouw Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van RenateBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepageMSN Messenger
byirtici
Lite Member

turkey.gif
BerichtGeplaatst: ma 01 mrt, 2010 23:31  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Renate schreef:
Je post in een topic over fotoalbum voor lite members en jij wil graag, dan denk ik wat let je dan. Knipoog
Je hebt er al een foto instaan zelfs.

Of snap ik je niet Engel

Nee.. ik wil op de voorpagina komen hehehe

GD
Lite Member

Auto: VW Jetta 1.9TDI 150pk 320Nm
belgium.gif
BerichtGeplaatst: wo 10 mrt, 2010 19:27  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Een kleine tip voor 't plaatsgebrek van het fotoalbum is werken met de GD library van php. Zeer handig, gemakkelijk en eenvoudig de foto's te comprimeren ;-)
Je kan er desnoods ook het logo van de site opzetten (watermerk). Oogt altijd professioneel :p
Dit even ter zeide ;-)
Voor de rest, leuk zo'n album.

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van GDBekijk gebruikers profielStuur PM
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

Uw advertentie hier? Mail ons!Chiptuning Feno
Jos
VagtechniekJD Engineering
Autodiagnose-mobielVVT

© TDI Club Nederland 2008