Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
Lucas
Site Admin
Site Admin

Auto: Audi A6
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 07 apr, 2008 22:34  Onderwerp:   Fotoalbum nu ook voor lite-members Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Het is voor lite-members nu ook mogelijk foto's te uploaden naar hun persoonlijke gallerij in het fotoalbum. Je kan zoveel foto's uploaden als je wil, echter zit er een limiet aan van 500kb aan ruimte voor alle foto's samen.
Hieronder de uitleg hoe je te werk moet gaan om een album te maken en een foto te uploaden.

Voordat je een foto kan gaan uploaden, moet je eerst een album aanmaken
- Ga naar het fotoalbum
- Klik op de knop `CreŽer/sorteer albums`
- Klik op de knop `Nieuw`
- Wijzig de naam van het album onderin
- Klik op ` Pas wijzigingen toe` en bevestig
- Klik op `doorgaan`
Je hebt nu een album aangemaakt in je persoonlijke galerij

Nu kun je foto's gaan uploaden
- In het album, klik rechtsboven op de link `Upload bestand`
- Selecteer een bestand op je harde schijf.
- Klik op `Doorgaan`. Je krijgt een melding of het uploaden gelukt is.
- Klik op `Doorgaan`.
- Nu kun je per foto aangeven in welk album hij moet, en je kan een naam, omschrijving en zoektermen opgeven.Klik op `Doorgaan` als je het bestand wilt plaatsen.

Je hebt nu een foto in (een van) je album(s) geplaatst

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van LucasBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Tim_vr6
Full Member
Full Member

Auto: MK IV 74kw 10-2002 / 81kw 2003.
suriname.gif
BerichtGeplaatst: di 08 apr, 2008 17:13  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Nou lekker dan, daar betalen wij als full-members weer voor.

(geintje)

Sorry kon het niet laten. Schaam

.

OfflinePersoonlijke Gallerij van Tim_vr6Bekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
edje
Lite Member

Leeftijd: 44
Auto: vw passat variant b7 2.0 tdi
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 08 apr, 2008 17:23  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

leuke aanvulling van de site

gr ed

Boogschutter Geslacht:Man Tijger OfflinePersoonlijke Gallerij van edjeBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
struikie
Lite Member

Leeftijd: 39

blank.gif
BerichtGeplaatst: di 08 apr, 2008 17:41  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

500kb?
dat is 1 knappe foto...

JW

Stier Geslacht:Man Aap VerborgenPersoonlijke Gallerij van struikieBekijk gebruikers profielStuur PMMSN Messenger
Renate
Erelid
Erelid

Leeftijd: 51
Auto: Porsche Boxster S en Ibiza
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 08 apr, 2008 18:29  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Tim_vr6 schreef:
Nou lekker dan, daar betalen wij als full-members weer voor.

(geintje)

Sorry kon het niet laten. Schaam

Full heeft 3MB Knipoog

Ram Geslacht:Vrouw Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van RenateBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepageMSN Messenger
struikie
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: di 08 apr, 2008 18:34  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Renate schreef:
Full heeft 3MB Knipoog

ah, ok...

JW

Stier Geslacht:Man Aap VerborgenPersoonlijke Gallerij van struikieBekijk gebruikers profielStuur PMMSN Messenger
Torque
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: di 08 apr, 2008 18:36  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

struikie schreef:
500kb?
dat is 1 knappe foto...

JW

kun je heel veel mee, met 500kb.
Als je fotos van 3mb zou neermikken wordt het album alleen maar traag (trager)

OfflinePersoonlijke Gallerij van TorqueBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Armand
Lite Member

Auto: Seat Cordoba Vario Sport
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 08 apr, 2008 21:53  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

500 kb is toch genoeg voor webplaatjes?

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van ArmandBekijk gebruikers profielStuur PM
Lucas
Site Admin
Site Admin

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 08 apr, 2008 21:59  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ja het is natuurlijk niet de bedoeling dat je foto's rechtstreeks van je camera op het forum gaat zetten. Bovendien hebben we nogal wat leden, en als die allemaal 2MB gaan uploaden is er geen ruimte meer voor de website zelf Grijns

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van LucasBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
struikie
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: wo 09 apr, 2008 09:48  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

ja klopt... ik zag al dat mijn foto's idd makkelijk 50-90kb zijn...

JW

Torque
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: wo 05 nov, 2008 14:55  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

is me toch net een mooie auto toegevoegd tong uittong uittong uit

OfflinePersoonlijke Gallerij van TorqueBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
AudiA3165
Lite Member

Leeftijd: 18

Auto: Golf IV
australia.gif
BerichtGeplaatst: do 06 nov, 2008 13:00  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik snap alleen niet helemaal hoe de gebruikte ruimte wordt berekend. Ik heb nu 4 foto's van tussen de 70-80kb erop staan en wilde nog een vijfde toevoegen van 74kb. Er staat er dat ik 404kb hebt gebruikt en dat met de 5e foto de limiet wordt overschreden.

TDI: Image
TFSI: Image

Schorpioen Geslacht:Man Draak VerborgenPersoonlijke Gallerij van AudiA3165Bekijk gebruikers profielStuur PM
Lucas
Site Admin
Site Admin

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 06 nov, 2008 13:03  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

AudiA3165 schreef:
Ik snap alleen niet helemaal hoe de gebruikte ruimte wordt berekend. Ik heb nu 4 foto's van tussen de 70-80kb erop staan en wilde nog een vijfde toevoegen van 74kb. Er staat er dat ik 404kb hebt gebruikt en dat met de 5e foto de limiet wordt overschreden.

Beetje onduidelijk inderdaad, de foto's worden geresized en kunnen daardoor wat groter worden.

Renate
Erelid
Erelid

Leeftijd: 51
Auto: Porsche Boxster S en Ibiza
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 06 nov, 2008 18:34  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Torque schreef:
is me toch net een mooie auto toegevoegd tong uittong uittong uit

Was dat een hint Smile

Ram Geslacht:Vrouw Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van RenateBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepageMSN Messenger
Dianick
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: do 06 nov, 2008 21:30  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Lucas schreef:
Beetje onduidelijk inderdaad, de foto's worden geresized en kunnen daardoor wat groter worden.

Ik ben dan fullmember en zou wat meer MB's hebben toch ???
Die paar foto's van mij zouden mijn limiet van 4mb al overschrijden !!!
Er klopt iets niet hoor, Lucas.

Is er trouwens geen mogelijkheid om in het album foto's te plaatsen dmv hotlink. Zo is het wat simpeler om ook wat meer foto's in dat album te krijgen en het zo misschien wat interessanter te maken om er naar te kijken.

Nick

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van DianickBekijk gebruikers profielStuur PM
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

Uw advertentie hier? Mail ons!VVT
JD EngineeringJos
Autodiagnose-mobiel
Chiptuning FenoVagtechniek

© TDI Club Nederland 2008