Om te voorkomen dat het andere topic "vervuild " wordt ,hier een andere belichting.
Ik begrijp dat het heel leuk is om over dikke diesels te kletsen, maar het lijkt zo langzamerhand een wapenwetloop te worden, gaat alleen maar om maximaliseren en niet om optimaliseren, héb hierdoor ook m'n zorgen, omdat mensen zich misschien hierin (on)gewild laten meeslepen en strakkies met een oud stuk ijzer zitten, waarbij je als tuner al snel in een slecht daglicht komt te staan en met de gevolgen wordt geconfronteerd wordt, volgens mij wordt hier niemand beter van.
Nou zullen mensen denken, je doet er zelf ook aan mee, met verschillende projekten, klopt, alleen durf gerust te zeggen dat mede door onze afhankelijkeheid van onze auto's en de afgelegde km's er nooit voor maximalisatie is gekozen, om zo toch de duurzaamheid te waarborgen, sterker nog ,omdat Jos steeds meer vragen kreeg naar de setting die er op de ibiza zit, hebben we het blok na zo'n 60.000 km met deze setting uit elkaar getrokken om te kijken naar slijtage, wat ons toen positief heeft verbaasd.
Daarnaast lijkt het nu soms voor buitenstaander dat het allemaal simpel kan, wat zeker niet een logische conclusie is.
Kijk wat iedereen met z'n eigen auto doet moet iedereen zelf weten, maar laten we elkaar niet opjutten, want daar komt gejank van.
Tot zover mijn ouwe *** gezwam van een bestuurder van een ouwe *** bak