Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
Renate
Site Admin
Site Admin

Leeftijd: 44
Auto: SEAT Ibiza Sport
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 02 mei, 2008 11:30  Onderwerp: Notitie Ik ga uit het bestuur Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik vind het wel welletjes geweest als bestuurslid na dikke 4 jaar en leg hierbij mijn bestuurstaak neer als penningmeester nadat er een opvolger is.
Ik heb het echt met alle plezier en liefde gedaan en heb ook de nodige wel en wee meegemaakt. Mrgreen

We zijn financieel gezond.
Clubblad die ik heb opgezet is al een tijdje in goede handen en is top. Oke
We hebben een keigoede admin. Aanbid
Verder een leuk groep bestuur. Klappen

Het is zo goed.

Ik ga niet geheel weg uit de organisatie.
Ik zal wat meer gaan modereren en ik blijf backup admin en doe nog een paar andere dingetjes maar niets meer bestuursinhoudelijk.
Relaxxxx
.Image
Ik wens bestuur veel succes met besturen en ook succes met het zoeken van een opvolger

Ram Geslacht:Vrouw Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van RenateBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepageMSN Messenger
struikie
Lite Member

Leeftijd: 32

blank.gif
BerichtGeplaatst: vr 02 mei, 2008 11:35  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Renate, bedankt!

JW

Stier Geslacht:Man Aap VerborgenPersoonlijke Gallerij van struikieBekijk gebruikers profielStuur PMMSN Messenger
muurman
Full Member
Full Member

Leeftijd: 39
Auto: Seat Toledo 226pk 460Nm
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 02 mei, 2008 11:35  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Renate,

Jammer. Maar bedankt voor al je inzet.

Tweeling Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van muurmanBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
robvariant
Lite Member

Leeftijd: 47
Auto: Golf 4 variant 2001
netherlands.gif

Nou bedankt voor je inzet!! En geniet van je vrije tijd!!

Vissen Geslacht:Man Slang OfflinePersoonlijke Gallerij van robvariantBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Marcel-Linda
Lite Member

Auto: VW Polo
sweden.gif
BerichtGeplaatst: vr 02 mei, 2008 11:38  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

welkom Ja ik kan ook niks anders zeggen, Bedankt voor je inzet.

Steenbok Geslacht:Man Geit VerborgenPersoonlijke Gallerij van Marcel-LindaBekijk gebruikers profielStuur PM
Caddy
Full Member
Full Member

Leeftijd: 68
Auto: VW/Caddy2 (blokkendoos)
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 02 mei, 2008 11:40  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Veel dank Renate!! Klappen

Stier Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van CaddyBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Timmer
Full Member
Full Member

Auto: VW Golf 3 66 kw 1996
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 02 mei, 2008 11:49  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

bedankt voor je inzet renate

Ram Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van TimmerBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
WSB Heerenveen
Full Member
Full Member

Leeftijd: 45
Auto: Golf variant TDiOettinger ,Caddy 1.9 SDi ,Lupo.1.4 L T5 gp 2.0 cr TDI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 02 mei, 2008 12:23  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Jammer Renate !
Maar bedankt voor al je inzet !! Klappen

Groetjes John en Jort Kelder

Kreeft Geslacht:Man Paard OfflinePersoonlijke Gallerij van WSB HeerenveenBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
hs
Gast

BerichtGeplaatst: vr 02 mei, 2008 12:27  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Bedankt Renate.
Suc6 met je nieuwe functie.

charvel
Full Member
Full Member

Leeftijd: 52

Auto: Volkswagen Jetta 103Kw
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 02 mei, 2008 12:52  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Erg jammer renate, maar bedankt voor je grote inzet Aanbid Oke

Jetta BKD

Schorpioen Geslacht:Man Varken OfflinePersoonlijke Gallerij van charvelBekijk gebruikers profielStuur PMMSN Messenger
Armand
Full Member
Full Member

Auto: Seat Cordoba Vario Sport
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 02 mei, 2008 12:58  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Dank voor je inzet!

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van ArmandBekijk gebruikers profielStuur PM
dcvelden
Full Member
Full Member

Leeftijd: 56
Auto: VW BORA 2.0 TDI
israel.gif
BerichtGeplaatst: vr 02 mei, 2008 13:21  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Nou bedankt voor je inzet!! en de altijd nuchtere positieve benadering naar een ieder. Aanbid Zwaai

Schorpioen Geslacht:Man Geit OfflinePersoonlijke Gallerij van dcveldenBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
B5TDI
Full Member
Full Member

Leeftijd: 43
Auto: Passat 3BG
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 02 mei, 2008 13:26  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Renate bedankt voor je inzet!

JR

Maagd  Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van B5TDIBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
R@lph
Full Member
Full Member

Leeftijd: 30
Auto: Volkswagen Bora ARL-VW Caddy ALH
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 02 mei, 2008 14:03  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Renate bedankt voor je inzet! Ik denk dat je nu wat meer tijd hebt voor je fotografie hobby..
Dadelijk weer een nieuwe aanwinst in het bestuur

Gr. Ralph

Waterman Geslacht:Man Haan OfflinePersoonlijke Gallerij van R@lphBekijk gebruikers profielStuur PM
Renate
Site Admin
Site Admin

Leeftijd: 44
Auto: SEAT Ibiza Sport
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 02 mei, 2008 14:09  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Hihi, dat heb je helemaal goed Ralph, ik heb nu meer tijd voor piano spelen en fotografie.
En tijdens meetings zijn jullie mooi proefkonijntjes Knipoog

Ram Geslacht:Vrouw Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van RenateBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepageMSN Messenger
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

JosEenzet Automotive
Paul Versteeg Autos<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a>
Diesel ServiceUw advertentie hier? Mail ons!
Celtemp
FasttechOptiMotor
Van der Velden
VotradeJD Engineering
<a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>Vagtechniek
<a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a>

© TDI Club Nederland 2008

Nedstat Basic - Free web site statistics