Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
Paas
Full Member
Full Member

Leeftijd: 24
Auto: Caddy 9KV
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 28 mei, 2008 16:26  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Dit is een speciaal voor de Wörthersee gemaakte auto, net als de die golf van vorig jaar
Weinig kans dat deze in productie komt

Steenbok Geslacht:Man Kat OfflinePersoonlijke Gallerij van PaasBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepageMSN Messenger
Henno
Full Member
Full Member

Leeftijd: 43
Auto: Seat Toledo
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 28 mei, 2008 23:51  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Laten ze eerst maar eens zorgen dat het allemaal goed gaat met die roetfilters, want dat gaat allemaal nog lang niet goed, ook gewoon standaart.

Mensen die liegen, kunnen de waarheid niet verdragen.

Maagd Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van HennoBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
ps
Full Member
Full Member

Leeftijd: 46

Auto: VW Golf VI GTD
israel.gif
BerichtGeplaatst: do 29 mei, 2008 08:01  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Henno schreef:
Laten ze eerst maar eens zorgen dat het allemaal goed gaat met die roetfilters, want dat gaat allemaal nog lang niet goed, ook gewoon standaart.

Ik moet zeggen dat het bij mij OK gaat....ondanks mijn eerdere bedenkingen Henno.

Kreeft Geslacht:Man Slang VerborgenPersoonlijke Gallerij van psBekijk gebruikers profielStuur PM
Henno
Full Member
Full Member

Leeftijd: 43
Auto: Seat Toledo
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 29 mei, 2008 08:23  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

ps schreef:
Ik moet zeggen dat het bij mij OK gaat....ondanks mijn eerdere bedenkingen Henno.

Ik weet ook niet hoe het met de 2,7 en 3.0 gaat, maar met de 2.0 170pk met toch wat km's achter de liezen zijn hier en daar redelijke problemen.

Mensen die liegen, kunnen de waarheid niet verdragen.

Maagd Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van HennoBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

Diesel ServiceCeltemp
<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a>
VagtechniekUw advertentie hier? Mail ons!
<a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a>Jos
FasttechPaul Versteeg Autos
JD Engineering
<a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>Van der Velden
VotradeOptiMotor
Eenzet Automotive

© TDI Club Nederland 2008

Nedstat Basic - Free web site statistics