Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
yal
Lite Member

Leeftijd: 36

Auto: bora highline,skoda octavia combi
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 08 jul, 2008 20:15  Onderwerp:   vagcom kabels binnen Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

De kabels zijn binnen, zijn alleen wel heeel anders dan op de foto waar jullie reclame mee maken!
De geleverde zijn doorzichtig blauw, printje zie je erdoor heen, enne het groene lampje zit niet op zn plaats. Ze zien er absoluut veel goedkoper uit dan de getoonde kabel in het verkoop gedeelte.
De vorige vagcom kabel die ik jaren terug via de tdiclub kocht zag er ook degelijker uit.

Tevens verbaasd het mij dat er geen rekening bij de kabels zat, krijg ik die alsnog? 1 kabel is voor mn zwager en die wil een rekening, zei hij net tegen mij.

Mijn kabel doet t prima, alleen moet ik iedere keer de compoort zoeken, ook al heb ik die al gesaved?

Grtn yal

Stier Geslacht:Man Draak VerborgenPersoonlijke Gallerij van yalBekijk gebruikers profielStuur PM
TDIClub Webshop
Full Member
Full Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: di 08 jul, 2008 22:20  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Sinds kort heb ik nieuwe kabels,en deze zijn qua werking precies het zelfde als de kabels die altijd verkocht zijn in de webshop.
Het enige verschil is de kleur van de kabel,en dat de kabels een stuk goedkoper zijn geworden.
De foto's moeten idd nog aangepast worden.

De rekening heb ik je via e-mail opgestuurd

OfflinePersoonlijke Gallerij van TDIClub WebshopBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
yal
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 08 jul, 2008 22:27  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

rekening is aangekomen, bedankt daarvoor.

Mijn eerste vagcom kabel, komt ook bij jullie vandaan en had een zeer robuuste behuizing en daar zat overigens geen ledje in.

grtn yal

Stier Geslacht:Man Draak VerborgenPersoonlijke Gallerij van yalBekijk gebruikers profielStuur PM
Fredjo
Lite Member

Leeftijd: 44

blank.gif
BerichtGeplaatst: do 10 jul, 2008 21:16  Onderwerp:   Geen verbinding via seriele kabel Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik heb hier een seriele kabel gekocht, maar die lijkt het niet te doen,(no interface found) Ik heb al een usb-kabel, die doet het wel.
Omdat ik een oude laptop zonder usb heb kocht ik deze seriele kabel, maar die werkt dus niet.
Tot nu toe gebruikte ik mijn vaste pc (geen rijdende logs Duimneer ), dat werkt met de usb kabel, maar ook niet met deze nieuwe seriele kabel.
Is er een mogelijkheid om iets te meten of te proberen Help ?

Stier Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van FredjoBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Samir
Full Member
Full Member

Leeftijd: 26
Auto: Vw T4 2.5TDI Caravelle
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 21 mrt, 2009 01:43  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

tot en met welke bouwjaren kan je met deze kabel uitlezen?

Stier Geslacht:Man Tijger OfflinePersoonlijke Gallerij van SamirBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Tim_vr6
Full Member
Full Member

Auto: MK IV 74kw 10-2002 / 81kw 2003.
suriname.gif
BerichtGeplaatst: za 21 mrt, 2009 08:19  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

t/m 2003.
Canbus auto's gaat niet.

.

OfflinePersoonlijke Gallerij van Tim_vr6Bekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
yal
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 21 mrt, 2009 10:56  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

heb inmiddels al 4 kabels gekocht, die doen t dan ff.
Daarna krijg ik de melding no interface found k-line stuck blabla.

Ligt niet aan de auto ,Jos kan m gewoon uitlezen.

grtn yal

Snip
Lite Member

Leeftijd: 28
Auto: Mk 4 TDI @ 240pk en 470Nm
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 21 mrt, 2009 20:09  Onderwerp:   Re: Geen verbinding via seriele kabel Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Fredjo schreef:
Ik heb hier een seriele kabel gekocht, maar die lijkt het niet te doen,(no interface found) Ik heb al een usb-kabel, die doet het wel.
Omdat ik een oude laptop zonder usb heb kocht ik deze seriele kabel, maar die werkt dus niet.
Tot nu toe gebruikte ik mijn vaste pc (geen rijdende logs Duimneer ), dat werkt met de usb kabel, maar ook niet met deze nieuwe seriele kabel.
Is er een mogelijkheid om iets te meten of te proberen Help ?

Heb je wel de serieel kabel aangesloten aan de auto, kontakt aan en dan de compoort zoeken?

serieel vind ie vaak alleen, als ie al is aangesloten aan de auto met kontakt aan.

@Yal: wel vreemd, zul je dan echt 4x een verkeerde kabel hebben?

Wat heb je usb of serieel?

En die foutmelding die hij geeft,
dan zegt ie; no interface found. en dan een lijstje met mogelijke fouten... waaronder firmware niet up to date, k-line stuk e.d?

Turbolag, de tijd dat je tegenstander denkt dat ie nog kan winnen

VCDS (PM voor info)
Snip z'n topic

Maagd Geslacht:Man Varken OfflinePersoonlijke Gallerij van SnipBekijk gebruikers profielStuur PM
Fredjo
Lite Member

Leeftijd: 44

blank.gif
BerichtGeplaatst: za 21 mrt, 2009 21:30  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Komen al die 4 kabels ook bij de TDI-Club vandaan?
Dan zijn ze misschien inderdaad niet zo goed.

Ik was mijn probleem al vergeten, die kabel heb ik toen in een hoek gesmeten. Boos

Stier Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van FredjoBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
yal
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 21 mrt, 2009 22:50  Onderwerp:   Re: Geen verbinding via seriele kabel Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Snip schreef:
Heb je wel de serieel kabel aangesloten aan de auto, kontakt aan en dan de compoort zoeken?

serieel vind ie vaak alleen, als ie al is aangesloten aan de auto met kontakt aan.

@Yal: wel vreemd, zul je dan echt 4x een verkeerde kabel hebben?

Wat heb je usb of serieel?

En die foutmelding die hij geeft,
dan zegt ie; no interface found. en dan een lijstje met mogelijke fouten... waaronder firmware niet up to date, k-line stuk e.d?

idd.

quote="Snip"]Heb je wel de serieel kabel aangesloten aan de auto, kontakt aan en dan de compoort zoeken?

Heeft jaren gewerkt, daarna ineens niet meer, ook niet op een andere laptop

Heb 2 zwarte serieel, en 2 blauwe usb kabels gekocht.

Ben er vandaag druk mee in de weer geweest en 1 blauwe kabel maakt weer een verbinding met de auto en deze kan weer uitgelezen worden. Denk

Andere kabels doen t niet. Waarom is mij een raadsel.

grtn yal

Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

<a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>Paul Versteeg Autos
VagtechniekUw advertentie hier? Mail ons!
<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a>Eenzet Automotive
Diesel Service<a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a>
Fasttech
Jos
JD EngineeringVotrade
CeltempOptiMotor
Van der Velden

© TDI Club Nederland 2008

Nedstat Basic - Free web site statistics