Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
herold
Lite Member

Leeftijd: 39

Auto: Audi A3 1.9 tdi, 81KW.
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 02 aug, 2008 22:25  Onderwerp:   Idee voor nieuw item. Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Zat even in de Webshop te kijken maar wat ik eigenlijk niet kan vinden is een
Keycord.
Misschien is dit een idee voor een 'volgende ronde'.
Image

Leeuw Geslacht:Man Rat VerborgenPersoonlijke Gallerij van heroldBekijk gebruikers profielStuur PM
Speek
www.gerritspeek.nl/vag-com
www.gerritspeek.nl/vag-com

blank.gif
BerichtGeplaatst: za 02 aug, 2008 22:29  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Oke

OfflinePersoonlijke Gallerij van SpeekBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
herold
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 02 aug, 2008 22:42  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Dan hou ik mijn aanbevolen, als aangever, voor een proefexemplaar. Fluiten

Leeuw Geslacht:Man Rat VerborgenPersoonlijke Gallerij van heroldBekijk gebruikers profielStuur PM
Eric
Full Member
Full Member

Leeftijd: 43
Auto: Audi A3 2.0 Ambition Proline
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 02 aug, 2008 23:14  Onderwerp:   Re: Idee voor nieuw item. Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

herold schreef:
Zat even in de Webshop te kijken maar wat ik eigenlijk niet kan vinden is een
Keycord.
Misschien is dit een idee voor een 'volgende ronde'.
http://i285.photobucket.com/albums/ll48/herold_04/Sublimation-Lexmark.jpg

Leuk idee,ik zal er eens naar kijken wat zoiets gaat kosten. Oke

Maagd Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van EricBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Galdiano
Lite Member

Auto: Citroën C1
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 07 aug, 2008 15:49  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Stickers met WWW.TDICLUB.NL die je onder je kenteken kan plakken!

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van GaldianoBekijk gebruikers profielStuur PM
Eric
Full Member
Full Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 07 aug, 2008 17:00  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Galdiano schreef:
Stickers met WWW.TDICLUB.NL die je onder je kenteken kan plakken!

Gewoon full member worden dan krijg je een kentekenplaat met WWW.TDICLUB.NL kado. Knipoog

Maagd Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van EricBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Galdiano
Lite Member

Auto: Citroën C1
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 07 aug, 2008 17:31  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Eric schreef:
Gewoon full member worden dan krijg je een kentekenplaat met WWW.TDICLUB.NL kado. Knipoog

Maar één? tsja wil dan meteen twee, voor één en achter één? Dus moet er dan nog één los bijkopen Smile

Maar als ik gewoon 2 los wil kopen wat gaat me dat kosten?

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van GaldianoBekijk gebruikers profielStuur PM
Captain Chaos
Full Member
Full Member

Auto: VW Golf 3 Cabrio 1.8 8v
blank.gif
BerichtGeplaatst: do 07 aug, 2008 17:36  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Galdiano schreef:
Maar één? tsja wil dan meteen twee, voor één en achter één? Dus moet er dan nog één los bijkopen Smile

Wat wil je ervoor uitgeven? Denk

Zwaai

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van Captain ChaosBekijk gebruikers profielStuur PM
Eric
Full Member
Full Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 07 aug, 2008 18:29  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Quote:

Zijn niet los te koop,alleen verkrijgbaar voor full members.

Kosten Full member
jaarlijks €20 + eenmalig €12,50 inschrijfkosten

Captain Chaos
Full Member
Full Member

Auto: VW Golf 3 Cabrio 1.8 8v
blank.gif
BerichtGeplaatst: do 07 aug, 2008 18:50  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Eric schreef:
Zijn niet los te koop,

Volgens mij is er maar heel weinig wat NIET te koop is in deze wereld. Het is maar net wat je er aan uit wilt geven. Maar het zou kunnen zijn dat deze kentekenplaathouders inderdaad nergens te koop zijn.

Zwaai

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van Captain ChaosBekijk gebruikers profielStuur PM
R@lph
Full Member
Full Member

Leeftijd: 30
Auto: Volkswagen Bora ARL-VW Caddy ALH
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 07 aug, 2008 23:34  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Key cord Oke

Gr. Ralph

Waterman Geslacht:Man Haan OfflinePersoonlijke Gallerij van R@lphBekijk gebruikers profielStuur PM
shay
Lite Member

Leeftijd: 35
Auto: Volkswagen Golf 4
suriname.gif
BerichtGeplaatst: vr 22 aug, 2008 16:06  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik heb helaas de kentekenplaathouder nooit mogen ontvangen Huil

Eric schreef:

Golf IV, ARL,150pk -> 235,1pk/470nm door VVT (TurboJohan).

Image

Image

Boogschutter Geslacht:Man Draak OfflinePersoonlijke Gallerij van shayBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Renate
Site Admin
Site Admin

Leeftijd: 44
Auto: SEAT Ibiza Sport
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 22 aug, 2008 16:20  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Die kan je alleen krijgen op een meeting van een bestuurslid.
Staat in je welkom brief Knipoog

Ram Geslacht:Vrouw Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van RenateBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepageMSN Messenger
Torque
Evenementencommissie
Evenementencommissie

blank.gif
BerichtGeplaatst: vr 22 aug, 2008 17:03  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

In de nieuwe sturen zit in de onderste spaak zon klepje waar bij sommigen GT of GTI op staat, in dezelde lekkers tdclub.nl HEEL SUBTIEL is ook wel mooi..

maar zal wel niet te maken zijn.. of heel duur zijn..

OfflinePersoonlijke Gallerij van TorqueBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
herold
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 22 aug, 2008 17:51  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Torque schreef:
In de nieuwe sturen zit in de onderste spaak zon klepje waar bij sommigen GT of GTI op staat, in dezelde lekkers tdclub.nl HEEL SUBTIEL is ook wel mooi..

maar zal wel niet te maken zijn.. of heel duur zijn..

?

Maar als iets meer bekent van de Keycord, Eric? Knipoog

Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

<a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a>Van der Velden
<a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>Vagtechniek
<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a>
Eenzet AutomotiveJD Engineering
CeltempFasttech
Uw advertentie hier? Mail ons!Jos
Paul Versteeg Autos
OptiMotorDiesel Service
Votrade

© TDI Club Nederland 2008

Nedstat Basic - Free web site statistics