Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
Detonator
Full Member
Full Member

Leeftijd: 39
Auto: VW - Golf V
germany.gif
BerichtGeplaatst: ma 04 aug, 2008 19:46  Onderwerp: Notitie Eerste foto´s nieuwe VW Golf Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Eerste foto´s nieuwe VW Golf

Image

De officiële informatie mag pas in de nacht van dinsdag op woensdag bekend worden gemaakt, maar de eerste foto´s van de Volkswagen Golf VI gaan alweer over het internet.

Volkswagen geeft de zesde Golf sinds 1974 veel techniek van de huidige generatie mee en ook het uiterlijk verandert niet wereldschokkend. Van binnen oogt de Golf wel een stuk chiquer dan het huidige model. Bedieningsknoppen voor de airco in de stijl van de Passat CC en diepliggende klokken moeten het interieur naar een hoger plan tillen. Het team van Walter de´Silva heeft zich met het design van de compacte middenklasser bezig gehouden. Het design van Golf VI geeft een hint naar het uiterlijk van toekomstige Volkswagens.

Veel 1.4 TSI
De 1.4 TSI zal een belangrijke rol gaan spelen voor de Golf VI, hij is er met 122 en 160 pk. De laatste is een twincharger, dus met compressor en turbo, en dit blok vervangt de 140 pk en de 170 pk sterke 1.4 TSI. Waarschijnlijk valt het doek voor de 1.9 TDI met pompverstuiver techniek. De Golf VI krijgt in elk geval een 110 pk sterke 2.0 TDI commonrail diesel, de 140- en 170 pk-versies van deze motor zullen we ongetwijfeld ook tegenkomen in het nieuwe model. Maar nog een nachtje slapen en een hele dag geduld, dan kunnen we de definitieve informatie vrijgeven.

Image

Aangepast door Renate

Ziet er geslaagd uit, het valt mij niet tegen in ieder geval: LINK

Kreeft Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van DetonatorBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailMSN Messenger
ps
Full Member
Full Member

Leeftijd: 46

Auto: VW Golf VI GTD
israel.gif
BerichtGeplaatst: ma 04 aug, 2008 19:51  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik denk dat Funs deze wel gaat bestellen.

Kreeft Geslacht:Man Slang VerborgenPersoonlijke Gallerij van psBekijk gebruikers profielStuur PM
Funswijk
Lite Member

Leeftijd: 38
Auto: Golf IV 1.9 TDI GTI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 04 aug, 2008 19:52  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik heb hem ook gezien, hij is in elk geval veel beter dan de V, maar we wachten nog ff op de topmodellen! Knipoog

Vissen Geslacht:Man Tijger VerborgenPersoonlijke Gallerij van FunswijkBekijk gebruikers profielStuur PMMSN Messenger
Detonator
Full Member
Full Member

Leeftijd: 39
Auto: VW - Golf V
germany.gif
BerichtGeplaatst: ma 04 aug, 2008 19:55  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik vind 'm ook mooier dan de V, met de almaar voortschrijnende techniek lijkt het me ook geen straf eerlijk gezegd om erin te rijden. Engel

Nog even afwachten of er nu leuke TDI-blokken inkomen. Grijns

Kreeft Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van DetonatorBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailMSN Messenger
sequence
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: ma 04 aug, 2008 20:40  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

De achterkant valt tegen, en deze velgen doen hem zeker geen recht. Verder mooie auto ! Hoewel de 5-deurs er niet zo mooi uitkomt als bij de IV of V.

OfflinePersoonlijke Gallerij van sequenceBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
ps
Full Member
Full Member

israel.gif
BerichtGeplaatst: ma 04 aug, 2008 20:42  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik denk juist dat de achterlichten een hele verbetering zijn.

Kreeft Geslacht:Man Slang VerborgenPersoonlijke Gallerij van psBekijk gebruikers profielStuur PM
Funswijk
Lite Member

Leeftijd: 38
Auto: Golf IV 1.9 TDI GTI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 04 aug, 2008 20:46  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

ps schreef:
Ik denk juist dat de achterlichten een hele verbetering zijn.

Oke

En die velgen ......... daar kunnen ook wel andere onder! Knipoog

Vissen Geslacht:Man Tijger VerborgenPersoonlijke Gallerij van FunswijkBekijk gebruikers profielStuur PMMSN Messenger
sequence
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: ma 04 aug, 2008 20:50  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik vind de achterlichten van de V mooier aansluiten, ook op de carrosserienaad aan de zijkant. Deze lampen onderbreken de naad, bovendien lijkt het of ze de lampen van een Touareg hebben overgezet.

Doe me wat dat betreft de V maar.....

Image

Laatst aangepast door sequence op ma 04 aug, 2008 20:54, in totaal 2 keer bewerkt
   OfflinePersoonlijke Gallerij van sequenceBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
mark king
Lite Member

Leeftijd: 47
Auto: Passat 2.0TDI Sportline DSG.
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 04 aug, 2008 20:52  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Behalve de voorkant...mooie auto Oke vooral de achterkant een hele verbetering!!!

Laatst aangepast door mark king op ma 04 aug, 2008 20:53, in totaal 1 keer bewerkt
Ram Geslacht:Man Slang OfflinePersoonlijke Gallerij van mark kingBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
struikie
Lite Member

Leeftijd: 32

blank.gif
BerichtGeplaatst: ma 04 aug, 2008 20:53  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

prachtig ding imho...

JW

Stier Geslacht:Man Aap VerborgenPersoonlijke Gallerij van struikieBekijk gebruikers profielStuur PMMSN Messenger
ps
Full Member
Full Member

israel.gif
BerichtGeplaatst: ma 04 aug, 2008 21:05  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

sequence schreef:
Ik vind de achterlichten van de V mooier aansluiten, ook op de carrosserienaad aan de zijkant. Deze lampen onderbreken de naad, bovendien lijkt het of ze de lampen van een Touareg hebben overgezet.

Doe me wat dat betreft de V maar.....

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/e/e9/VW_Golf_V_rear_20071026.jpg/800px-VW_Golf_V_rear_20071026.jpg

Neem je ons in de maling? Denk

sequence
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: ma 04 aug, 2008 21:07  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Echt niet, maar net als bij de V zal ik ook aan de VI wel even moeten wennen.....

ps
Full Member
Full Member

israel.gif
BerichtGeplaatst: ma 04 aug, 2008 21:08  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

sequence schreef:
Echt niet, maar net als bij de V zal ik ook aan de VI wel even moeten wennen.....

Dat je de lichten van een V mooi vindt snap ik helemaal niets van. Daar hebben ze de plank volledig mis geslagen.
Maar goed ieder zijn meug.

sequence
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: ma 04 aug, 2008 21:09  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Niet zozeer het design van de lampen, maar de aansluiting op de koets vind ik mooier, vooral aan de zijkant.

ferdi
Full Member
Full Member

Auto: Seat Ibiza Cupra D
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 04 aug, 2008 21:10  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

het blijft een Golf...van volkswagen...

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van ferdiBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

Uw advertentie hier? Mail ons!
<a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>Diesel Service
JD Engineering<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a>
OptiMotorJos
Fasttech
CeltempVagtechniek
Eenzet AutomotivePaul Versteeg Autos
Votrade<a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a>
Van der Velden

© TDI Club Nederland 2008

Nedstat Basic - Free web site statistics