Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
Martin_TDI
Full Member
Full Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 22 sep, 2008 19:23  Onderwerp:   Wie heeft er zin in een avondje karten in Eindhoven? Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Wie heeft er zin in een avondje karten in Eindhoven onder het genot van een biertje en sterke verhalen?

Bij voldoende aanmeldingen kunnen we een datum prikken Ja

1) Martin_TDI

Laatst aangepast door Martin_TDI op zo 12 okt, 2008 13:11, in totaal 6 keer bewerkt
 Geslacht:Man  VerborgenPersoonlijke Gallerij van Martin_TDIBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
gerardnab
Full Member
Full Member

Leeftijd: 30
Auto: Chevrolet Caprice Classic 1979 5,7 L V8
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 22 sep, 2008 19:25  Onderwerp:   Re: Wie heeft er zin in een avondje karten in Eindhoven? Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

1) Martin_TDI
2) gerardnab

The Only Thing That Beats A Chevy Is Another Chevy.

Waterman Geslacht:Man Hond OfflinePersoonlijke Gallerij van gerardnabBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Tim_vr6
Full Member
Full Member

Auto: MK IV 74kw 10-2002 / 81kw 2003.
suriname.gif
BerichtGeplaatst: ma 22 sep, 2008 19:25  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

als ik jouw van de baan mag drukken, count me inn

1) Martin_TDI
2) gerardnab
3) Tim_vr6

.

OfflinePersoonlijke Gallerij van Tim_vr6Bekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
R@lph
Full Member
Full Member

Auto: Volkswagen Bora ARL-VW Caddy ALH
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 22 sep, 2008 19:25  Onderwerp:   Re: Wie heeft er zin in een avondje karten in Eindhoven? Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

1) Martin_TDI
2) gerardnab
3) Tim_vr6
4) R@lph

Gr. Ralph

Waterman Geslacht:Man Haan OfflinePersoonlijke Gallerij van R@lphBekijk gebruikers profielStuur PM
Tim_vr6
Full Member
Full Member

suriname.gif
BerichtGeplaatst: ma 22 sep, 2008 19:27  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Jammer jho

1) Martin_TDI
2) gerardnab
3) Tim_vr6
4) R@lph

.

OfflinePersoonlijke Gallerij van Tim_vr6Bekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Martin_TDI
Full Member
Full Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 22 sep, 2008 19:28  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

OMG.....
Geen rare dingen gaan uitvoeren he, jullie happen mij iets te snel Help

Geslacht:Man  VerborgenPersoonlijke Gallerij van Martin_TDIBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Tim_vr6
Full Member
Full Member

suriname.gif
BerichtGeplaatst: ma 22 sep, 2008 19:37  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Jij denk: Leuk dat karten, zijn tenminste niet mijn velgen die straks krom zijn Smile

.

R@lph
Full Member
Full Member

Auto: Volkswagen Bora ARL-VW Caddy ALH
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 22 sep, 2008 19:39  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Is het deze ?

www.outdoorkarting.nl

Gr. Ralph

Waterman Geslacht:Man Haan OfflinePersoonlijke Gallerij van R@lphBekijk gebruikers profielStuur PM
vpzeeman
Full Member
Full Member

Auto: VW Passat 3C
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 22 sep, 2008 19:47  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

... lekker centraal in het land :S. Bier zal het dus niet worden.

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van vpzeemanBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Fullhouse
Full Member
Full Member

Leeftijd: 26
Auto: VW Golf 4 ARL
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 22 sep, 2008 19:58  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Wanneer is het?

Och pas bij voldoende aanmeldingen een datum prikken.. Dom

Laatst aangepast door Fullhouse op ma 22 sep, 2008 20:10, in totaal 1 keer bewerkt
Waterman Geslacht:Man Buffalo OfflinePersoonlijke Gallerij van FullhouseBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Martijndeboer
Lite Member

Auto: Golf IV TDI 81kw
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 22 sep, 2008 20:08  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ga je op landsard rijden Martin? Moet je echt niet doen Joh, is niet leuk op n huurkart...

Hezemans indoor, een van de meest heersende banen in Nederland

Ik meld me aan als nr. 5Smile

Weet niet of ik meerijd, heb 4 jaar NK karten gereden, en mijn lichaam heeft daar n tik van gekregen, bovendien is het voor jullie dan niet meer leuk;) lol

Maar voor de gezelligheid kom ik zeker:)

OfflinePersoonlijke Gallerij van MartijndeboerBekijk gebruikers profielStuur PM
Fullhouse
Full Member
Full Member

Leeftijd: 26
Auto: VW Golf 4 ARL
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 22 sep, 2008 20:11  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

1) Martin_TDI
2) gerardnab
3) Tim_vr6
4) R@lph
5) Fullhouse (ovb)

Waterman Geslacht:Man Buffalo OfflinePersoonlijke Gallerij van FullhouseBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Martijndeboer
Lite Member

Auto: Golf IV TDI 81kw
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 22 sep, 2008 20:17  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Fullhouse schreef:
1) Martin_TDI
2) gerardnab
3) Tim_vr6
4) R@lph
5) Fullhouse (ovb)

6) Martijn

OfflinePersoonlijke Gallerij van MartijndeboerBekijk gebruikers profielStuur PM
vpzeeman
Full Member
Full Member

Auto: VW Passat 3C
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 22 sep, 2008 20:23  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

1) Martin_TDI
2) gerardnab
3) Tim_vr6
4) R@lph
5) Fullhouse (ovb)
6) Martijn
7) vpzeeman (ligt wel aan de datum)

Ik kan dan ook niet thuis blijven. Moet wel kijken of jullie je een beetje gedragen tong uit

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van vpzeemanBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
fedde
Full Member
Full Member

Leeftijd: 22

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 22 sep, 2008 20:27  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Martijndeboer schreef:

Weet niet of ik meerijd, heb 4 jaar NK karten gereden, en mijn lichaam heeft daar n tik van gekregen, bovendien is het voor jullie dan niet meer leuk;) lol

Maar voor de gezelligheid kom ik zeker:)

dan weet jij niet wie martin is, die vraagt ons niet voor niks, krijgt ie een keer op een andere manier zn voldoening Knipoog tong uit

Maagd Geslacht:Man Slang OfflinePersoonlijke Gallerij van feddeBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a>Eenzet Automotive
Celtemp
<a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a>Uw advertentie hier? Mail ons!
<a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>OptiMotor
JD Engineering
VotradePaul Versteeg Autos
JosDiesel Service
Van der VeldenFasttech
Vagtechniek

© TDI Club Nederland 2008

Nedstat Basic - Free web site statistics