Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
Rudger013
Lite Member

Leeftijd: 28
Auto: Bmw E60 + Golf V Sportline
neth_antilles.gif
BerichtGeplaatst: wo 26 nov, 2008 14:00  Onderwerp:   Led kentekenverlichting Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Hallo,

Ik zag dat het mogelijk was om de lampjes te vervangen voor leds.
Ik wil dit graag ook doen.

Maar ik lees dat de BC roet in het eten kan gooien.
Is dit bij elk model zo?

En wat bedoelen ze met een weerstand er tussen solderen?
Ik weet wat zon weer stand ik maar ik weet niet hoe en waar ik het ertussen moet zetten.

Het is trouwens voor een Golf V

Gr, Rudger

Golf V Sportline

Stier Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van Rudger013Bekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepageMSN Messenger
vpzeeman
Full Member
Full Member

Auto: VW Passat 3C
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 26 nov, 2008 14:24  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Je hebt ze special voor de kentekenplaatverlichting bij 42 draft designs.

Geslacht:Man  OnlinePersoonlijke Gallerij van vpzeemanBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Lukester
Lite Member

Leeftijd: 31
Auto: Audi A3 2.0TDI DSG 2004
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 26 nov, 2008 15:36  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Van hun website:

"We do not recommend the use of these LEDs on the following vehicles: Mk5 VWs, B6+ Audis. "

Maar wel een goed idee!

Schorpioen Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van LukesterBekijk gebruikers profielStuur PM
ps
Full Member
Full Member

Leeftijd: 46

Auto: VW Golf VI GTD
israel.gif
BerichtGeplaatst: wo 26 nov, 2008 15:41  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Makkelijk, is je kenteken nog beter zichtbaar voor Koos Spee en de mini hobbit.... Lange neus

Kreeft Geslacht:Man Slang VerborgenPersoonlijke Gallerij van psBekijk gebruikers profielStuur PM
aKra
Lite Member

Leeftijd: 26
Auto: VW Polo 9N3 1.9 TDI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 26 nov, 2008 16:21  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik heb ze gehaald bij KEW Electronics in Naarden (www.kew) en het staat wel goed...

Ze zijn van Pilot Smile (Google en je vind vast goedkopere prijzen).

VW Polo 9N3 1.9 TDI 100PK ~150PK

Waterman Geslacht:Man Buffalo OfflinePersoonlijke Gallerij van aKraBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepageMSN Messenger
Renkie
Lite Member

Auto: Passat B4 ASV
blank.gif
BerichtGeplaatst: wo 26 nov, 2008 16:37  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

http://www.kew.nl/kew.aspx?p=1877

Zijn dat ze ?
Past die maat ook in kentekenverlichting van een Golf 3 of anderen van die bouwjaren ?
(mijn kentekenverlichting houdt het max 3 maand vol nu)

OfflinePersoonlijke Gallerij van RenkieBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
aKra
Lite Member

Leeftijd: 26
Auto: VW Polo 9N3 1.9 TDI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 26 nov, 2008 16:43  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Nee, het zijn 'staafjes' zoals in je interieurverlichting.

Ik had 37 mm nodig uit m'n hoofd.

VW Polo 9N3 1.9 TDI 100PK ~150PK

Waterman Geslacht:Man Buffalo OfflinePersoonlijke Gallerij van aKraBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepageMSN Messenger
Rudger013
Lite Member

neth_antilles.gif
BerichtGeplaatst: wo 26 nov, 2008 17:02  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Op mp verkoopt ook iemand leds voor de kenteken voor 25 euro
Dit lijkt me best duur

Golf V Sportline

Stier Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van Rudger013Bekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepageMSN Messenger
Renkie
Lite Member

Auto: Passat B4 ASV
blank.gif
BerichtGeplaatst: wo 26 nov, 2008 17:07  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Heb het over een golf 3 he

OfflinePersoonlijke Gallerij van RenkieBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Rudger013
Lite Member

neth_antilles.gif
BerichtGeplaatst: wo 26 nov, 2008 17:09  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

kenteken zijn altijd staafjes

http://www.kew.nl/kew.aspx?p=1892

Golf V Sportline

lince
Lite Member

Leeftijd: 32

blank.gif
BerichtGeplaatst: wo 26 nov, 2008 18:04  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Rudger013 schreef:
kenteken zijn altijd staafjes

http://www.kew.nl/kew.aspx?p=1892

Golf 3 heeft T10 als kentekenverlichting

Maagd Geslacht:Man Geit OfflinePersoonlijke Gallerij van linceBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Galdiano
Lite Member

Auto: Citroën C1
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 26 nov, 2008 19:28  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

ps schreef:
Makkelijk, is je kenteken nog beter zichtbaar voor Koos Spee en de mini hobbit.... Lange neus

Hehe met autoschoonmaken vergeet ik altijd 1 punt, ik probeer het elke keer weer schoon te maken, maar op een 1 of andere manier schiet het er steeds bij in! Smile

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van GaldianoBekijk gebruikers profielStuur PM
Captain Chaos
Full Member
Full Member

Auto: VW Golf 3 Cabrio 1.8 8v
blank.gif
BerichtGeplaatst: wo 26 nov, 2008 20:05  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Volgens mij heeft Jee13 ze ook gemonteerd op zijn Passat.

Zwaai

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van Captain ChaosBekijk gebruikers profielStuur PM
vpzeeman
Full Member
Full Member

Auto: VW Passat 3C
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 26 nov, 2008 20:35  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik heb ze er ook in zitten. Staat wel mooi strak dat witte licht.

Ik heb ze ook bij KEW vandaan. Prima zaak Oke, én om de hoek tong uit.

http://www.kew.nl/kew.aspx?p=1890

Geslacht:Man  OnlinePersoonlijke Gallerij van vpzeemanBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Martijndeboer
Lite Member

Auto: Golf IV TDI 81kw
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 26 nov, 2008 21:34  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Geen foto toevallig Vincent?

OfflinePersoonlijke Gallerij van MartijndeboerBekijk gebruikers profielStuur PM
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

Uw advertentie hier? Mail ons!
VotradePaul Versteeg Autos
Celtemp
<a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>JD Engineering
<a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a>Fasttech
VagtechniekOptiMotor
Eenzet Automotive<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a>
JosVan der Velden
Diesel Service

© TDI Club Nederland 2008

Nedstat Basic - Free web site statistics