Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
Celtemp Autosport
Lite Member

Leeftijd: 45
Auto: VW BORA 2.0 TDI
israel.gif
BerichtGeplaatst: do 18 dec, 2008 17:45  Onderwerp:   Kerstwens Topic Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Leden, bekenden, vrienden, ik wens jullie allemaal fijne feestdagen en een goed 2009 toe en veel dieselplezier het komende jaar.

Dank aan alle die hebben meegedragen aan een standhoudende TDI club die ook pieken en dalen kent.

MVGR

DCVELDEN

Feest

Schorpioen Geslacht:Man Tijger OfflinePersoonlijke Gallerij van Celtemp AutosportBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Martin_TDI
Full Member
Full Member

Leeftijd: 51

Auto: Audi A6 TFSI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 18 dec, 2008 19:02  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ook vanaf mijn kant de beste wensen.
Proost

Stier Geslacht:Man Aap VerborgenPersoonlijke Gallerij van Martin_TDIBekijk gebruikers profielStuur PM
ps
Lite Member

Leeftijd: 54

Auto: VW Golf VI GTD
israel.gif
BerichtGeplaatst: do 18 dec, 2008 19:20  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik hoop voor iedereen dat 2009 heel veel moois mag brengen en in het speciaal voor mijn maatje Martin en zijn vriendin M. die papa en mama gaan worden.

Wees vooral voorzichtig met vuurwerk! Knipoog

Kreeft Geslacht:Man Slang VerborgenPersoonlijke Gallerij van psBekijk gebruikers profielStuur PM
F!MO
Lite Member

Leeftijd: 37

Auto: VW Golf Highline
blank.gif
BerichtGeplaatst: do 18 dec, 2008 19:22  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik wens een ponny!

Schorpioen  Hond OfflinePersoonlijke Gallerij van F!MOBekijk gebruikers profielStuur PM
Fullhouse
Lite Member

Leeftijd: 33

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 18 dec, 2008 19:29  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik wens ik wens..

200 pktjes van Johan..Smile

Waterman Geslacht:Man Buffalo OfflinePersoonlijke Gallerij van FullhouseBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Dick-S
Bestuurslid
Bestuurslid

Leeftijd: 60

Auto: Audi A6 3.0V6 TDI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 18 dec, 2008 19:30  Onderwerp:   Re: Kerstwens Topic Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

dcvelden schreef:
Leden, bekenden, vrienden, ik wens jullie allemaal fijne feestdagen en een goed 2009 toe en veel dieselplezier het komende jaar.

Dank aan alle die hebben meegedragen aan een standhoudende TDI club die ook pieken en dalen kent.

MVGR

DCVELDEN

Feest

Idd. Heb ik niets aan toe te voegen.
Ik wens een ieder hetzelfde Proost

Schorpioen Geslacht:Man Varken VerborgenPersoonlijke Gallerij van Dick-SBekijk gebruikers profielStuur PM
Cupra_V
Lite Member

Leeftijd: 33
Auto: Audi S4 Avant 2.7 BiTurbo - Lupo 3L TDI
bulgaria.gif
BerichtGeplaatst: do 18 dec, 2008 20:02  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

iedereen al het beste gewenst !
was een veelbewogen maar bovenal gezellig jaar voor de club.

ps. ik zal aan jullie denken als ik moet werken op de feestdagen Sip

Vissen Geslacht:Man Tijger OfflinePersoonlijke Gallerij van Cupra_VBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
R@lph
Lite Member

Leeftijd: 37
Auto: Volkswagen Bora ARL-VW T5 GP CFCA
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 18 dec, 2008 20:17  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Hier ook de Beste Wensen aan alle leden..

Dus Fijne Feestdagen en alle goeds voor 2009!

Gr. Ralph

Waterman Geslacht:Man Haan VerborgenPersoonlijke Gallerij van R@lphBekijk gebruikers profielStuur PM
Yara
Lite Member

Leeftijd: 47

spain.gif
BerichtGeplaatst: do 18 dec, 2008 20:31  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Van uit Almere ook fijne feestdagen en een gezond en gelukkig 2009 aan alle leden. Ook namens vrouw en kinderen.

Moet helaas met de jaarwisseling werken, maar kijk wel over Amsterdam uit dus heb wel een mooi uitzicht op het vuurwerk.

Tweeling Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van YaraBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
struikie
Lite Member

Leeftijd: 39

blank.gif
BerichtGeplaatst: do 18 dec, 2008 20:34  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

merry xmas
en alvast een fijn 2009 toegewenst...

JW

Stier Geslacht:Man Aap VerborgenPersoonlijke Gallerij van struikieBekijk gebruikers profielStuur PMMSN Messenger
Captain Chaos
Lite Member

Auto: Renault Scenic 1.6 16V
blank.gif
BerichtGeplaatst: do 18 dec, 2008 20:59  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ook van mij voor iedereen een fijne kerst en de beste wensen voor het nieuwe jaar en doe voorzichtig met het vuurwerk.

@Vincent: Een (schrale) troost voor jou: Ik werk ook en met ons nog velen Grijns Werkze !

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van Captain ChaosBekijk gebruikers profielStuur PM
muurman
Lite Member

Auto: Skoda octavia
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 18 dec, 2008 21:25  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Vanuit het bijna duitsland ook de beste wensen.

Woef

Tweeling Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van muurmanBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Detonator
Lite Member

Auto: VW - Golf V
germany.gif
BerichtGeplaatst: do 18 dec, 2008 23:23  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Iedereen alvast een roetgoed en veilig 2009 toegewenst Proost

Kreeft Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van DetonatorBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailMSN Messenger
Ismus
Lite Member

Leeftijd: 35
Auto: Passat 3C
turkey.gif
BerichtGeplaatst: vr 19 dec, 2008 04:19  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Iedereen de beste wensen en een fijne 2009. welkom

Weegschaal Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van IsmusBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
www123
Lite Member

Auto: VW Passat Variant
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 19 dec, 2008 07:43  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

These are the votes for the south:

De beste wensen en een fantastiko 2009.

Image

OfflinePersoonlijke Gallerij van www123Bekijk gebruikers profielStuur PM
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

Jos
VagtechniekAutodiagnose-mobiel
VVTUw advertentie hier? Mail ons!
Chiptuning FenoJD Engineering

© TDI Club Nederland 2008