Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
dkoenders
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: zo 25 jan, 2009 17:16  Onderwerp: Oh ja ! Welke VAGcom kabel nodig Octavia? Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Wie o wie kan mij vertellen welke kabel ik nodig heb om een Octavia uit 2008 uit te lezen?
Ik heb een kabel welke ik vroeger voor mijn Passat (B5) heb gebruikt.
Als ik deze aansluit kan ik alleen het stuurapparaat van de engine en auto trans uitlezen.
Dit heeft volgens mij te maken met het feit dat deze 2 stuurapparaten via de K line uitgelezen kunnen worden en de overige apparaten alleen via CAN bus uitgelezen kunnen worden.
De vraag is nu welke kabel ik dan nodig heb om via VAGCom de overige stuurapparaten uit te kunnen lezen e.d.

Mijn dank is alvast erg groot.
Aanbid
Dennis

OfflinePersoonlijke Gallerij van dkoendersBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Tuxik
Lite Member

romania.gif
BerichtGeplaatst: zo 25 jan, 2009 17:31  Onderwerp: Oh ja ! Re: Welke VAGcom kabel nodig Octavia? Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

dkoenders schreef:
Dit heeft volgens mij te maken met het feit dat deze 2 stuurapparaten via de K line uitgelezen kunnen worden en de overige apparaten alleen via CAN bus uitgelezen kunnen worden.

Je geeft hier feitelijk zelf al antwoord op je vraaag, maar de benaming van de kabel die nodig hebt luidt volgens mij "hex-can" of "micro-can"

http://www.ross-tech.com/vcds/canbus.html

PZ-RB-36 Golf 3 TDI
HH-ND-35 Golf 3 TD
GS-67-BS Golf 1 LD

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van TuxikBekijk gebruikers profielStuur PM
Speek
www.gerritspeek.nl/vag-com
www.gerritspeek.nl/vag-com

blank.gif
BerichtGeplaatst: zo 25 jan, 2009 17:53  Onderwerp: Oh ja ! Re: Welke VAGcom kabel nodig Octavia? Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

dkoenders schreef:
De vraag is nu welke kabel ik dan nodig heb om via VAGCom de overige stuurapparaten uit te kunnen lezen e.d.

http://www.gerritspeek.nl/vag-com_canbus.html

OfflinePersoonlijke Gallerij van SpeekBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
ahjwinth
Lite Member

Leeftijd: 34
Auto: Skoda Octavia Combi 2.0TDI DPF Elegance
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 25 jan, 2009 20:17  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik gebruik op mijn octavia van 2006 een hex-can.

Kreeft Geslacht:Man Slang OfflinePersoonlijke Gallerij van ahjwinthBekijk gebruikers profielStuur PM
dkoenders
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: zo 25 jan, 2009 21:07  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Dank jullie allen voor de snelle reactie.
Ik denk dat ik genoeg weet.
Zwaai Heel blij

Dennis

OfflinePersoonlijke Gallerij van dkoendersBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a>Celtemp
Votrade
<a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a>OptiMotor
Eenzet AutomotiveJD Engineering
Van der VeldenVagtechniek
Diesel Service
JosPaul Versteeg Autos
Uw advertentie hier? Mail ons!<a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>
Fasttech

© TDI Club Nederland 2008

Nedstat Basic - Free web site statistics