Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtDit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
webtech
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: di 10 feb, 2009 12:25  Onderwerp:   Ik durf het bijna niet meer te vragen Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Beste Allemaal

Ik heb me rot gezocht in de search en ik weet dat het al eerder voorbij is gekomen maar ik kan het niet vinden

Ik heb aan AXR 1.9 tdi (100pk) polo met de JOS behandeling
Wat kan ik daar nog aan upgraden ( motorisch) Welke grotere turbo past er nog op?

Dank!

OfflinePersoonlijke Gallerij van webtechBekijk gebruikers profielStuur PM
Fullhouse
Full Member
Full Member

Leeftijd: 26
Auto: VW Golf 4 ARL
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 10 feb, 2009 12:44  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Wat is je doel qua pk's ?

Bij verdere motorische tuning moet je zeker je koppeling vervangen..

Waterman Geslacht:Man Buffalo OfflinePersoonlijke Gallerij van FullhouseBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
webtech
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: di 10 feb, 2009 13:51  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Hi is al gedaan

EGR
KAT
Koppeling
CHIP

Lucas
Site Admin
Site Admin

Auto: Passat 3C
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 10 feb, 2009 13:54  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik geloof dat JB een compleet pakket aanbied van grotere verstuivers, turbo en chip?

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van LucasBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
R@lph
Full Member
Full Member

Leeftijd: 30
Auto: Volkswagen Bora ARL-VW Caddy ALH
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 10 feb, 2009 13:56  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

vb turbo
Arl verstuivers.
Ic.
Chip

Gr. Ralph

Waterman Geslacht:Man Haan OfflinePersoonlijke Gallerij van R@lphBekijk gebruikers profielStuur PM
vpzeeman
Full Member
Full Member

Auto: VW Passat 3C
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 10 feb, 2009 14:26  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Lucas schreef:
Ik geloof dat JB een compleet pakket aanbied van grotere verstuivers, turbo en chip?

Je kan toch bij elk bedrijf een pakket naar wens laten samenstellen????

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van vpzeemanBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
webtech
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: di 10 feb, 2009 16:56  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

klinkt dit als 1500 tot 2000 euro of meer?

Fullhouse
Full Member
Full Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 10 feb, 2009 17:01  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Veel meer..

Waterman Geslacht:Man Buffalo OfflinePersoonlijke Gallerij van FullhouseBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Lucas
Site Admin
Site Admin

Auto: Passat 3C
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 10 feb, 2009 17:32  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

vpzeeman schreef:
Je kan toch bij elk bedrijf een pakket naar wens laten samenstellen????

Laatst bij de AH gevraagd maar daar stonden ze toch raar te kijken....

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van LucasBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Fullhouse
Full Member
Full Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 10 feb, 2009 17:49  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Lucas schreef:

In deuk

ps
Full Member
Full Member

Leeftijd: 46

Auto: VW Golf VI GTD
israel.gif
BerichtGeplaatst: di 10 feb, 2009 17:49  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Lucas schreef:

Volgens mij kan het bij de Lidl wel....... tenminste aan de rook te zien bij sommige diesels..... tong uit

Kreeft Geslacht:Man Slang VerborgenPersoonlijke Gallerij van psBekijk gebruikers profielStuur PM
Fullhouse
Full Member
Full Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 10 feb, 2009 17:50  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

ps schreef:
Volgens mij kan het bij de Lidl wel....... tenminste aan de rook te zien bij sommige diesels..... tong uit

Met nog gratis een doos zonnebloemolie.. Grijns

muurman
Full Member
Full Member

Leeftijd: 39
Auto: Seat Toledo 226pk 460Nm
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 10 feb, 2009 19:51  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Lucas schreef:

En je bent reeds klant bij Jos. Dus jos even bellen en dan je bevindingen posten zou ik zeggen.

Tweeling Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van muurmanBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
bertxl
Full Member
Full Member

Leeftijd: 45
Auto: Fiat Punto Evo (diesel)
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 10 feb, 2009 22:08  Onderwerp:   Re: Ik durf het bijna niet meer te vragen Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

webtech schreef:
Beste Allemaal

Ik heb me rot gezocht in de search en ik weet dat het al eerder voorbij is gekomen maar ik kan het niet vinden

Ik heb aan AXR 1.9 tdi (100pk) polo met de JOS behandeling
Wat kan ik daar nog aan upgraden ( motorisch) Welke grotere turbo past er nog op?

Dank!

Dacht dat je tevreden was ??? Waar wil je naar toe betreft vermogen ?

Groeten Bert

Weegschaal Geslacht:Man Paard OfflinePersoonlijke Gallerij van bertxlBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepageMSN Messenger
Snip
Lite Member

Leeftijd: 28
Auto: Mk 4 TDI @ 240pk en 470Nm
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 11 feb, 2009 08:03  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

hoeveel pk wil je en nog belangrijker, hoeveel geld heb je?

Quote:
klinkt dit als 1500 tot 2000 euro of meer

Daar heb je idd wel een leuke turbo voor ja, en dan komt de rest nog Knipoog

Quote:

Smile

Quote:
En je bent reeds klant bij Jos. Dus jos even bellen en dan je bevindingen posten zou ik zeggen

Good posting!

Turbolag, de tijd dat je tegenstander denkt dat ie nog kan winnen

VCDS (PM voor info)
Snip z'n topic

Maagd Geslacht:Man Varken OfflinePersoonlijke Gallerij van SnipBekijk gebruikers profielStuur PM
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtDit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk  

FasttechVan der Velden
Paul Versteeg Autos<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a>
Diesel Service
<a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>Vagtechniek
JosEenzet Automotive
<a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a>Uw advertentie hier? Mail ons!
JD EngineeringCeltemp
OptiMotorVotrade

© TDI Club Nederland 2008

Nedstat Basic - Free web site statistics