Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
Renate
Erelid
Erelid

Leeftijd: 51
Auto: Porsche Boxster S en Ibiza
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 16 feb, 2009 22:13  Onderwerp:   Skoda zet Yeti in Genève Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Skoda zet Yeti in Genève
Image

Skoda toont de definitieve Yeti op de Salon van Genève. Van deze compacte SUV zijn tot nu studiemodellen getoond, de foto´s van definitieve versie houdt het merk nog even voor zich. Op de Zwitserse show staat ook groen nieuws van het merk.

De Yeti is gebaseerd op het gelijknamige studiemodel. Het wordt een compacte SUV, meer details geeft Skoda nog niet vrij.
Van de Skoda Octavia Greenline zijn al wel gegevens bekendgemaakt. Deze heeft de nieuwe 1.6 TDI commonrail van de VW Groep. In de Greenline is de motor zo zuinig dat hij per 100 kilometer 4,4 liter diesel verbruikt. Met een CO2-uitstoot komt hij nog in aanmerking voor 20 procent bijtelling op zakelijk gebruikte diesels en daarmee is hij zeer interessant voor de Nederlandse markt. Er zit een A-label op de Octavia Greenline. De 1.6 TDI levert 105 pk en 250 Nm.

BRON

Ram Geslacht:Vrouw Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van RenateBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepageMSN Messenger
Martin_TDI
Full Member
Full Member

Auto: Audi A6 TFSI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 16 feb, 2009 22:27  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Die is leuk voor jou Renate.

Stier Geslacht:Man Aap VerborgenPersoonlijke Gallerij van Martin_TDIBekijk gebruikers profielStuur PM
Fullhouse
Lite Member

Leeftijd: 34

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 16 feb, 2009 22:27  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Yeti is toch de verschrikkelijke sneeuwman ?

Waterman Geslacht:Man Buffalo OfflinePersoonlijke Gallerij van FullhouseBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Renate
Erelid
Erelid

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 16 feb, 2009 22:28  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik vind em best wel grappig. Smile
Speels

Laatst aangepast door Renate op ma 16 feb, 2009 22:28, in totaal 1 keer bewerkt
Ram Geslacht:Vrouw Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van RenateBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepageMSN Messenger
Martin_TDI
Full Member
Full Member

Auto: Audi A6 TFSI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 16 feb, 2009 22:28  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Fullhouse schreef:
Yeti is toch de verschrikkelijke sneeuwman ?

Ik ken wel een verschrikkelijke turk.

Stier Geslacht:Man Aap VerborgenPersoonlijke Gallerij van Martin_TDIBekijk gebruikers profielStuur PM
Fullhouse
Lite Member

Leeftijd: 34

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 16 feb, 2009 22:29  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Martin_TDI schreef:
Ik ken wel een verschrikkelijke turk.

Wie dan?..ik ben een Marokkaan.. Engel

Waterman Geslacht:Man Buffalo OfflinePersoonlijke Gallerij van FullhouseBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
El Pino
Lite Member

Leeftijd: 33
Auto: Seat Leon 5F TSI & Ibiza 6L TDI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 16 feb, 2009 22:30  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Voor de liefhebber zegmaar Smile

Steenbok  Tijger OfflinePersoonlijke Gallerij van El PinoBekijk gebruikers profielStuur PM
Dianick
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: ma 16 feb, 2009 22:47  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik vind 'em hartstikke leuk.
Ik hoop alleen dat 'ie ook 4x4 is en zijn uiterlijk waar kan maken.
Zo zijn de cross modellen van VW een gemiste kans door ze geen 4WD mee te geven.

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van DianickBekijk gebruikers profielStuur PM
Dianick
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: di 17 feb, 2009 18:24  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Het zou volgens mij, als de Yeti tenminste 4wd meekrijgt. een ideale hondenwagen zijn.
Ik moet zeggen dat sinds wij een hond hebben ik best eens wens dat mijn A4 in Allroad te krijgen was. Ok, Quattro is mogelijk, maar juist wat extra bodemspeling zou fijn zijn. Misschien wat voor Jos, om ook KW verhogingsetjes te gaan monteren Smile

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van DianickBekijk gebruikers profielStuur PM
thanumber2
Lite Member

Auto: Seat Ibiza TDI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 17 feb, 2009 20:24  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

echt lelijk is deze ook niet maar zou hem zeker niet kopen...heeft veel van de japanners weg...

Steenbok Geslacht:Man Tijger OfflinePersoonlijke Gallerij van thanumber2Bekijk gebruikers profielStuur PM
Dianick
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: di 17 feb, 2009 21:17  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

FrieseTDI schreef:
Wat heeft bodemspeling te maken met een hond? Hij moet dan nog meer springen om er in te komen

Ik laat mijn hond nog wel eens uit waar geen asfalt ligt en kom in gebieden die minder goed begaanbaar zijn.

Detonator
Lite Member

Leeftijd: 47
Auto: VW - Golf V
germany.gif
BerichtGeplaatst: wo 18 feb, 2009 12:15  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

De verschrikkelijke Skoda Schrik

Misschien moet Skoda het iets minder duidelijk maken dat zijn modellen onderaan de VAG-ladder gepositioneerd zijn...

Kreeft Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van DetonatorBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailMSN Messenger
Dianick
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: wo 18 feb, 2009 12:55  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Detonator schreef:
De verschrikkelijke Skoda Schrik

Misschien moet Skoda het iets minder duidelijk maken dat zijn modellen onderaan de VAG-ladder gepositioneerd zijn...

Hoezo onderaan.
Het is toch:
- Audi
- Skoda
- Seat
- VW

Grijns

Renate
Erelid
Erelid

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 18 feb, 2009 16:49  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Dianick schreef:
Hoezo onderaan.
Het is toch:
- Audi
- Skoda
- Seat
- VW

Grijns

Je vergist je Nick

Seat
Audi
Skoda
VW

Grijns

thanumber2
Lite Member

Auto: Seat Ibiza TDI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 18 feb, 2009 19:31  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Renate schreef:
Je vergist je Nick

Seat
Audi
Skoda
VW

Grijns

Good posting!

Steenbok Geslacht:Man Tijger OfflinePersoonlijke Gallerij van thanumber2Bekijk gebruikers profielStuur PM
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

Chiptuning FenoJos
VVTVagtechniek
JD Engineering
Uw advertentie hier? Mail ons!

© TDI Club Nederland 2008