Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
Eric
Full Member
Full Member

Leeftijd: 43
Auto: Audi A3 2.0 Ambition Proline
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 01 mrt, 2009 17:33  Onderwerp: Waarschuwing ! Beste leden van de TDIClub Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Beste TDIClub leden ,

Bij deze wil ik jullie mededelen dat ik de laatste tijd weinig tot geen tijd voor de tdiclub heb gehad,en dat zal de komende tijd alleen maar minder worden.
Uiteraard wil ik mij graag 100% voor de club inzetten,en dat is niet meer mogelijk omdat werk en privé gewoon voor gaan. Ik zal dan ook niet te veel in details treden.

Ik heb dan ook besloten naar "lang overwegen"dat ik stop als bestuurslid,webshop manager,en clubfotograaf voor de TDIclub. Voor het clubblad zal ik zo nu en dan nog wel een testverslag maken,dit is gewoon te leuk om te doen en vergt niet veel tijd.

Graag wil ik iedereen bedanken voor de afgelopen jaren die ik met jullie op het forum en op meetings heb door gebracht. Natuurlijk zijn jullie nog niet van mij af en ben ik wel te vinden als full member op het forum,alleen in mindere mate.

Gr Eric Vredeveld

Maagd Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van EricBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Captain Chaos
Full Member
Full Member

Auto: VW Golf 3 Cabrio 1.8 8v
blank.gif
BerichtGeplaatst: zo 01 mrt, 2009 17:39  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Hallo Eric,

Dat is jammer om te horen maar wel begrijpelijk. In ieder geval bedankt voor je inzet voor de club. Oke

Zwaai

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van Captain ChaosBekijk gebruikers profielStuur PM
charvel
Full Member
Full Member

Leeftijd: 52

Auto: Volkswagen Jetta 103Kw
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 01 mrt, 2009 17:45  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Erg jammer dat je bent gestopt Eric..
In ieder geval hartelijk bedankt voor je grote inzet de laatste jaren en het besmetten van mij met het TDI-Club virus Aanbid Respect Respect
Ik zie er naar uit om nog vele jaren als Fullmember lief en leed in de TDI-Club zowel als prive met je te delen... Oke Feest

Jetta BKD

Schorpioen Geslacht:Man Varken OfflinePersoonlijke Gallerij van charvelBekijk gebruikers profielStuur PMMSN Messenger
R@lph
Full Member
Full Member

Leeftijd: 30
Auto: Volkswagen Bora ARL-VW Caddy ALH
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 01 mrt, 2009 17:49  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Jammer Eric.

Ook van mijn zijde bedankt voor je inzet en je mooie foto's..

Er komen wel meer vacatures vrij zo.. Denk

Gr. Ralph

Waterman Geslacht:Man Haan OfflinePersoonlijke Gallerij van R@lphBekijk gebruikers profielStuur PM
Henno
Full Member
Full Member

Leeftijd: 43
Auto: Seat Toledo
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 01 mrt, 2009 17:50  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Het is natuurlijk jammer, maar een duidelijke keuze, die we alleen maar kunnen respecteren, maar we zullen jou inzet echt missen.

Mensen die liegen, kunnen de waarheid niet verdragen.

Maagd Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van HennoBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
ps
Full Member
Full Member

Leeftijd: 46

Auto: VW Golf VI GTD
israel.gif
BerichtGeplaatst: zo 01 mrt, 2009 17:53  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Eric, je had het al een beetje laten doorschemeren, maar ik begrijp dat prive belangrijker is dan de TDI club.
Veel geluk en bedankt voor je volle inzet!

Kreeft Geslacht:Man Slang VerborgenPersoonlijke Gallerij van psBekijk gebruikers profielStuur PM
M@rcel
Full Member
Full Member

Auto: Passat 3BG
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 01 mrt, 2009 18:05  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Eric,

bedankt voor je langdurige inzet voor de club!

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van M@rcelBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
FrieseTDI
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: zo 01 mrt, 2009 18:07  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Eric, dank je wel voor je inzet voor de Club. Begrijpelijke keus

Geslacht:Man  VerborgenPersoonlijke Gallerij van FrieseTDIBekijk gebruikers profiel
koppelmeister
Full Member
Full Member

Leeftijd: 47
Auto: MK1 GTI/MK1 CabrioMK3 VR6
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 01 mrt, 2009 18:08  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Jammer maar begrijpelijk Eric Knipoog

Veel succes iig met je werk en prive(dat gaat toch altijd voor)

Golf MK1 Cabrio Sportline 93'
Golf MK3 VR6 95'

WWW.DUBFANATICS.COM

Weegschaal Geslacht:Man Draak OfflinePersoonlijke Gallerij van koppelmeisterBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
mark king
Lite Member

Leeftijd: 47
Auto: Passat 2.0TDI Sportline DSG.
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 01 mrt, 2009 18:10  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Bedankt voor je inzet Eric, idd prive is belagrijker dan deze club..
Veel geluk met alles. Oke

Ram Geslacht:Man Slang OfflinePersoonlijke Gallerij van mark kingBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Cupra_V
Full Member
Full Member

Leeftijd: 26
Auto: Audi S4 Avant 2.7 BiTurbo - Lupo 3L TDI
bulgaria.gif
BerichtGeplaatst: zo 01 mrt, 2009 18:11  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

jammer eric, maar evengoed bedankt voor alle hulp en inzet !

Vissen Geslacht:Man Tijger OfflinePersoonlijke Gallerij van Cupra_VBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
muurman
Full Member
Full Member

Leeftijd: 39
Auto: Seat Toledo 226pk 460Nm
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 01 mrt, 2009 19:58  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Erg jammer eric, maar keuze moet je maken.

Bedankt voor je inzet.

Tweeling Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van muurmanBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
dcvelden
Full Member
Full Member

Leeftijd: 56
Auto: VW BORA 2.0 TDI
israel.gif
BerichtGeplaatst: zo 01 mrt, 2009 20:52  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Jammer Eric, maar duidelijke keuze. peace

Schorpioen Geslacht:Man Geit OfflinePersoonlijke Gallerij van dcveldenBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
joanne
Lite Member

Auto: golf 4 variant
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 01 mrt, 2009 20:55  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Eric bedankt Oke

ATD 157pk JD Engineering 365nm

Qua Patet Orbis

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van joanneBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Detonator
Full Member
Full Member

Leeftijd: 39
Auto: VW - Golf V
germany.gif
BerichtGeplaatst: zo 01 mrt, 2009 21:36  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Eric bedankt!

Kreeft Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van DetonatorBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailMSN Messenger
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

Paul Versteeg Autos
Diesel ServiceVan der Velden
OptiMotor
<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a>Celtemp
JosUw advertentie hier? Mail ons!
Eenzet AutomotiveVotrade
<a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a><a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>
FasttechVagtechniek
JD Engineering

© TDI Club Nederland 2008

Nedstat Basic - Free web site statistics