Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
S_40
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: za 28 mrt, 2009 16:30  Onderwerp:   Audi Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Bovenaan de site zie ik de logo van VW, Skoda en Seat maar waarom is er geen Audi Pissig

Image

In deuk

OfflinePersoonlijke Gallerij van S_40Bekijk gebruikers profielStuur PM
Renate
Erelid
Erelid

Leeftijd: 52
Auto: Porsche Boxster S en Ibiza
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 28 mrt, 2009 16:31  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Goed kijken he Knipoog

Ram Geslacht:Vrouw Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van RenateBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepageMSN Messenger
Fullhouse
Lite Member

Leeftijd: 34

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 28 mrt, 2009 17:03  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Alle merken zit in het Audi logo ingeprent !..
Wil dus al heel wat zeggen..Knipoog

Waterman Geslacht:Man Buffalo OfflinePersoonlijke Gallerij van FullhouseBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
bassochist
Lite Member

Leeftijd: 36

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 28 mrt, 2009 17:48  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

tja er staan wel meer merken niet in dat logo waar ook een tdi inzit.

Weegschaal Geslacht:Man Varken OfflinePersoonlijke Gallerij van bassochistBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Martin_TDI
Full Member
Full Member

Leeftijd: 52

Auto: Audi A6 TFSI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 28 mrt, 2009 18:03  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik snap het ook niet, Audie is toch niks mis mee?

Stier Geslacht:Man Aap VerborgenPersoonlijke Gallerij van Martin_TDIBekijk gebruikers profielStuur PM
Fullhouse
Lite Member

Leeftijd: 34

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 28 mrt, 2009 18:22  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Martin_TDI schreef:

Ik bedoel dat Audi alle eigenschappen van de andere merken al heeft..

Waterman Geslacht:Man Buffalo OfflinePersoonlijke Gallerij van FullhouseBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
S_40
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: zo 29 mrt, 2009 19:41  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

haha klopt idd ik zie het nu pas

OfflinePersoonlijke Gallerij van S_40Bekijk gebruikers profielStuur PM
bassochist
Lite Member

Leeftijd: 36

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 29 mrt, 2009 22:16  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Martin_TDI schreef:

met audie niet, maar met audi wel Knipoog Knipoog

Weegschaal Geslacht:Man Varken OfflinePersoonlijke Gallerij van bassochistBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
ps
Lite Member

Leeftijd: 54

Auto: VW Golf VI GTD
israel.gif
BerichtGeplaatst: ma 30 mrt, 2009 11:50  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

bassochist schreef:
met audie niet, maar met audi wel Knipoog Knipoog

Massochist........ Grijns

Kreeft Geslacht:Man Slang VerborgenPersoonlijke Gallerij van psBekijk gebruikers profielStuur PM
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

VVTUw advertentie hier? Mail ons!
JD EngineeringJos
Chiptuning Feno
Vagtechniek

© TDI Club Nederland 2008