Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
dcvelden
Full Member
Full Member

Leeftijd: 56
Auto: VW BORA 2.0 TDI
israel.gif
BerichtGeplaatst: za 16 mei, 2009 08:53  Onderwerp:   Race Rubriek Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Misschien wel een idee voor op het forum een TDI Race rubriek, voor alle die racen en/of race project bouwen Denk

Ook wel leuk om de bezoekers wat meer bekendheid te geven dat ook racen met een TDI top is. Natuurlijk is dit voor de TDI club ook weer goede reclame.

Schorpioen Geslacht:Man Geit OfflinePersoonlijke Gallerij van dcveldenBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
ferdi
Full Member
Full Member

Auto: Seat Ibiza Cupra D
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 16 mei, 2009 08:54  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Doen!

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van ferdiBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Tim_vr6
Full Member
Full Member

Auto: MK IV 74kw 10-2002 / 81kw 2003.
suriname.gif
BerichtGeplaatst: za 16 mei, 2009 09:10  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Jaaaa, kan ik de mijne ook kwijt

Image

.

OfflinePersoonlijke Gallerij van Tim_vr6Bekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
dcvelden
Full Member
Full Member

israel.gif
BerichtGeplaatst: za 16 mei, 2009 09:17  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Tim_vr6 schreef:
Jaaaa, kan ik de mijne ook kwijt

http://daddytypes.com/archive/eek_skelter_pedal_car.jpg

Dit is een fiets, nou weet ik wel dat jij het veschil niet ziet.... Dom Offtopic Tim Duizel

Schorpioen Geslacht:Man Geit OfflinePersoonlijke Gallerij van dcveldenBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
dcvelden
Full Member
Full Member

israel.gif
BerichtGeplaatst: za 16 mei, 2009 12:41  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Denk mmmm niet veel animo dus.....

gerardnab
Full Member
Full Member

Leeftijd: 30
Auto: Chevrolet Caprice Classic 1979 5,7 L V8
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 16 mei, 2009 13:53  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Kerel, hoeveel mensen denk je dat er op dit moment online zijn.
Wacht ff een week, dan heb je meer reacties denk ik.

Alleen kalmte kan je redden.

The Only Thing That Beats A Chevy Is Another Chevy.

Waterman Geslacht:Man Hond OfflinePersoonlijke Gallerij van gerardnabBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Sascha
Lite Member

Leeftijd: 31
Auto: VW Golf IV
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 16 mei, 2009 13:59  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

gerardnab schreef:
Alleen kalmte kan je redden.

Bij een race toch niet? Knipoog

Maar je hebt wel gelijk, met geduld kom je een heel eind.

Ram Geslacht:Man Haan OfflinePersoonlijke Gallerij van SaschaBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Yara
Full Member
Full Member

Leeftijd: 39

spain.gif
BerichtGeplaatst: za 16 mei, 2009 14:04  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Denk dat het niet echt een toegevoegde waarde heeft, het is een groot forum een maar een klein (handje vol) mensen racet met hun TDI.
Er is een rubriek "ik en mijn TDI"daat kan je prima vertellen over je race ervaringen met je TDI.

Tweeling Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van YaraBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
dcvelden
Full Member
Full Member

israel.gif
BerichtGeplaatst: za 16 mei, 2009 14:43  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Yara schreef:
Denk dat het niet echt een toegevoegde waarde heeft, het is een groot forum een maar een klein (handje vol) mensen racet met hun TDI.
Er is een rubriek "ik en mijn TDI"daat kan je prima vertellen over je race ervaringen met je TDI.

denk niet alleen een handje vol, misschien een handje vol bekend.

Henno
Full Member
Full Member

Leeftijd: 43
Auto: Seat Toledo
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 16 mei, 2009 18:32  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik ben natuurlijk voor tong uit

Mensen die liegen, kunnen de waarheid niet verdragen.

Maagd Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van HennoBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
dcvelden
Full Member
Full Member

israel.gif
BerichtGeplaatst: za 16 mei, 2009 19:26  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Denk toch ook wel dat het racen een ontwikkelijng is die zich steeds meer zal gaan vertonen op het forum dus vandaar het idee om het een aparte plek te geven om dit alles goed te kunnen volgen.

Voor stemmers:

1. David
2. Ferdi
3. Henno
4.
5.
6.
7.
8.
9.

ps
Full Member
Full Member

Leeftijd: 46

Auto: VW Golf VI GTD
israel.gif
BerichtGeplaatst: za 16 mei, 2009 19:48  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Had al veel eerder moeten gebeuren, de GTDI club...... Knipoog

1. David
2. Ferdi
3. Henno
4. PS
5.
6.
7.
8.
9.

Kreeft Geslacht:Man Slang VerborgenPersoonlijke Gallerij van psBekijk gebruikers profielStuur PM
muurman
Full Member
Full Member

Leeftijd: 39
Auto: Seat Toledo 226pk 460Nm
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 16 mei, 2009 20:27  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Voor:
1. David
2. Ferdi
3. Henno
4. PS
5. Muurman
6.
7.
8.
9.

Tegen:
1. Knipoog

Tweeling Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van muurmanBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Martin_TDI
Full Member
Full Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 16 mei, 2009 20:30  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Voor:
1. David
2. Ferdi
3. Henno
4. PS
5. Muurman
6.
7.
8.
9.

Tegen:
2.

Geslacht:Man  VerborgenPersoonlijke Gallerij van Martin_TDIBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
TDI_Timothy
Lite Member

Leeftijd: 20
Auto: Heb ik nog niet
belgium.gif
BerichtGeplaatst: za 16 mei, 2009 22:08  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Voor:
1. David
2. Ferdi
3. Henno
4. PS
5. Muurman
6. TDI_Timothy
7.
8.
9.

Tegen:
2.

Stier Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van TDI_TimothyBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

Van der VeldenFasttech
Diesel ServiceJos
Eenzet Automotive<a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>
Uw advertentie hier? Mail ons!JD Engineering
VotradeOptiMotor
<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a><a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a>
Paul Versteeg Autos
VagtechniekCeltemp

© TDI Club Nederland 2008

Nedstat Basic - Free web site statistics