Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
Renate
Site Admin
Site Admin

Leeftijd: 44
Auto: SEAT Ibiza Sport
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 27 jun, 2009 06:56  Onderwerp:   “Volkswagen zoekt samenwerking met Suzuki” Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Volkswagen zoekt samenwerking met Suzuki

ImageImage

Volkswagen zou interesse hebben in een samenwerking met Suzuki voor de ontwikkeling van kleine auto%u2019s. Die moet worden veiliggesteld door de aankoop van een aandeel van tien procent in Suzuki.

Een samenwerking met Suzuki zou een model moeten opleveren ónder de Up. Daarvan start in 2011 de productie in Bratislava. Dat meldt persbureau Reuters. Volgens hun bron zouden de besprekingen zich nog in een pril stadium bevinden. VW geeft geen commentaar op het verhaal.
Ferdinand Piëch heeft bevestigd dat er interesse is in Suzuki. Tijdens de introductie van de nieuwe Polo, noemde hij de naam van het Japanse merk op de vraag met welke merken het VW-concern zou kunnen worden uitgebreid.
In Japan doet Suzuki goede zaken met de compacte modellen. Op de thuismarkt is het inmiddels het derde grootste merk na Toyota en Daihatsu. Die laatste is een submerk van Toyota dat eveneens grossiert in kleine modellen.
Verder heeft Suzuki veel succes in India. Daar is Suzuki-Maruti het bestverkochte merk. Aan het einde van vorig jaar heeft General Motors in de overlevingsstrijd het aandeel van tien procent in Suzuki moeten terugverkopen aan het merk.
Volkswagen-paus Piëch zal het goed kunnen vinden met Osamu Suzuki, beiden zijn zeventigers die het familiebedrijf leiden. Suzuki zat dertig jaar op het pluche waarna hij afscheid nam. Onlangs keerde hij echter terug in de directiekamer.

BRON

Ram Geslacht:Vrouw Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van RenateBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepageMSN Messenger
dcvelden
Full Member
Full Member

Leeftijd: 56
Auto: VW BORA 2.0 TDI
israel.gif
BerichtGeplaatst: za 27 jun, 2009 07:03  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Een sukagen wordt het dan... Ziek

Schorpioen Geslacht:Man Geit OfflinePersoonlijke Gallerij van dcveldenBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Renate
Site Admin
Site Admin

Leeftijd: 44
Auto: SEAT Ibiza Sport
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 27 jun, 2009 07:04  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik zeg verder niets zwijg

Ram Geslacht:Vrouw Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van RenateBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepageMSN Messenger
FrieseTDI
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: za 27 jun, 2009 09:25  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Bedenkelijk

Geslacht:Man  VerborgenPersoonlijke Gallerij van FrieseTDIBekijk gebruikers profiel
ps
Full Member
Full Member

Leeftijd: 46

Auto: VW Golf VI GTD
israel.gif
BerichtGeplaatst: za 27 jun, 2009 10:32  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ach ze hebben Seat en Skoda ook uit de goot getrokken.......

Kreeft Geslacht:Man Slang VerborgenPersoonlijke Gallerij van psBekijk gebruikers profielStuur PM
Martin_TDI
Full Member
Full Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 27 jun, 2009 10:51  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik ken een Suzuki die al ruim 2 jaar met een TDIclub kentekenhouder rijd.

Geslacht:Man  VerborgenPersoonlijke Gallerij van Martin_TDIBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Tim_vr6
Full Member
Full Member

Auto: MK IV 74kw 10-2002 / 81kw 2003.
suriname.gif
BerichtGeplaatst: za 27 jun, 2009 11:29  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Martin_TDI schreef:
Ik ken een Suzuki die al ruim 2 jaar met een TDIclub kentekenhouder rijd.

Kijk, en daar is de ellende begonnen, en bedankt Dom

.

OfflinePersoonlijke Gallerij van Tim_vr6Bekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Torque
Evenementencommissie
Evenementencommissie

blank.gif
BerichtGeplaatst: za 27 jun, 2009 13:28  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

mm wordt vw eindelijk eens betrouwbaar in de toekomst... :-)

OfflinePersoonlijke Gallerij van TorqueBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Torque
Evenementencommissie
Evenementencommissie

blank.gif
BerichtGeplaatst: za 27 jun, 2009 13:28  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

vw zuzuran
vw passukie..

mm leuke nieuwe modellen.

OfflinePersoonlijke Gallerij van TorqueBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Martin_TDI
Full Member
Full Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 27 jun, 2009 13:30  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Lach maar, mijn meisje heeft een Alto, in de tijd dat ze dat ding heeft ben ik bezig mijn 2e Vagauto te verslijten en ben ik 2x opgestart door dat ding.

Geslacht:Man  VerborgenPersoonlijke Gallerij van Martin_TDIBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
ps
Full Member
Full Member

Leeftijd: 46

Auto: VW Golf VI GTD
israel.gif
BerichtGeplaatst: za 27 jun, 2009 13:39  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Martin_TDI schreef:
Lach maar, mijn meisje heeft een Alto, in de tijd dat ze dat ding heeft ben ik bezig mijn 2e Vagauto te verslijten en ben ik 2x opgestart door dat ding.

Toch handig ? Een accu met wielen......

Kreeft Geslacht:Man Slang VerborgenPersoonlijke Gallerij van psBekijk gebruikers profielStuur PM
WSB Heerenveen
Full Member
Full Member

Leeftijd: 45
Auto: Golf variant TDiOettinger ,Caddy 1.9 SDi ,Lupo.1.4 L T5 gp 2.0 cr TDI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 27 jun, 2009 15:57  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Zeer vreemd ,Suzuki & Sopel - Fiat werken +/- 8jaar al samen Denk

Zwaai

Groetjes John en Jort Kelder

Kreeft Geslacht:Man Paard OfflinePersoonlijke Gallerij van WSB HeerenveenBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
ibizaking
Full Member
Full Member

Leeftijd: 42
Auto: Seat IbizaFr
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 28 jun, 2009 10:39  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

die nieuwe Swift met een sterke TDI lijkt me niet verkeerd Denk

Schorpioen Geslacht:Man Haan OfflinePersoonlijke Gallerij van ibizakingBekijk gebruikers profielStuur PM
fedde
Full Member
Full Member

Leeftijd: 22

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 28 jun, 2009 15:10  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Martin_TDI schreef:

onkunde van de monteur/berijder Grijns

Maagd Geslacht:Man Slang OfflinePersoonlijke Gallerij van feddeBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Martin_TDI
Full Member
Full Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 28 jun, 2009 15:47  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

fedde schreef:
onkunde van de monteur/berijder Grijns

Emigreer naar Frankrijk, kan je verstuivers verkopen uit eigen land.

Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

FasttechVan der Velden
<a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>
OptiMotorEenzet Automotive
Diesel Service<a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a>
VotradeCeltemp
VagtechniekPaul Versteeg Autos
<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a>JD Engineering
Uw advertentie hier? Mail ons!Jos

© TDI Club Nederland 2008

Nedstat Basic - Free web site statistics