Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
Martin_TDI
Full Member
Full Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 28 jun, 2009 12:06  Onderwerp:   De smiley's worden een beetje saai naar mijn idee. Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Dump hier de leukste Smiley's en laten we hopen dat er een paar overgenomen worden.

Image

Image

Image

Image

Geslacht:Man  VerborgenPersoonlijke Gallerij van Martin_TDIBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Fullhouse
Full Member
Full Member

Leeftijd: 26
Auto: VW Golf 4 ARL
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 28 jun, 2009 12:09  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Op hyves staan er ook wel een paar leuke op Mart..

Waterman Geslacht:Man Buffalo OnlinePersoonlijke Gallerij van FullhouseBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Martin_TDI
Full Member
Full Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 28 jun, 2009 12:10  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Fullhouse schreef:
Op hyves staan er ook wel een paar leuke op Mart..

Daar komen deze vandaan.....
Ik zei vannacht nog: ga naar je bed.

Geslacht:Man  VerborgenPersoonlijke Gallerij van Martin_TDIBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Fullhouse
Full Member
Full Member

Leeftijd: 26
Auto: VW Golf 4 ARL
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 28 jun, 2009 12:11  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Martin_TDI schreef:
Daar komen deze vandaan.....
Ik zei vannacht nog: ga naar je bed.

Ik weet niet waar mijn bed slaapt..

Waterman Geslacht:Man Buffalo OnlinePersoonlijke Gallerij van FullhouseBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Tuxik
Lite Member

romania.gif
BerichtGeplaatst: zo 28 jun, 2009 12:44  Onderwerp:   Re: De smiley's worden een beetje saai naar mijn idee. Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Martin_TDI schreef:
Dump hier de leukste Smiley's en laten we hopen dat er een paar overgenomen worden.

Emoticons

Geslacht:Man  OnlinePersoonlijke Gallerij van TuxikBekijk gebruikers profielStuur PM
ooge
Lite Member

Leeftijd: 28
Auto: Golf IV TDI 115PK 85KW HIGHLINE 6BAK
guinea.gif
BerichtGeplaatst: zo 28 jun, 2009 12:50  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

Ram Geslacht:Man Rat VerborgenPersoonlijke Gallerij van oogeBekijk gebruikers profielStuur PM
R@lph
Full Member
Full Member

Leeftijd: 30
Auto: Volkswagen Bora ARL-VW Caddy ALH
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 28 jun, 2009 12:51  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Gr. Ralph

Waterman Geslacht:Man Haan OfflinePersoonlijke Gallerij van R@lphBekijk gebruikers profielStuur PM
sumarcity
Full Member
Full Member

Auto: Vw Passat 3C
blank.gif
BerichtGeplaatst: zo 28 jun, 2009 14:56  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Image
Image
Image
Image
Image

Groeten Peter

OfflinePersoonlijke Gallerij van sumarcityBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
brian76
Lite Member

Leeftijd: 35
Auto: Chrysler 300M 3,5
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 01 jul, 2009 11:27  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

ik gebruik firefox met Smiley Xtra4, staan ik weet niet hoe veel smileys in, ik zie nu net dat versie 5 er ook al is: klik

Laatst aangepast door brian76 op wo 01 jul, 2009 14:47, in totaal 1 keer bewerkt
Maagd Geslacht:Man Draak OfflinePersoonlijke Gallerij van brian76Bekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailMSN Messenger
bassochist
Full Member
Full Member

Auto: toyota aygo, met 700 watt speake lillike natnek
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 01 jul, 2009 12:44  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Adres niet gevonden

Weegschaal Geslacht:Man Varken OfflinePersoonlijke Gallerij van bassochistBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepageMSN Messenger
sumarcity
Full Member
Full Member

Auto: Vw Passat 3C
blank.gif
BerichtGeplaatst: wo 01 jul, 2009 13:19  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

bassochist schreef:
Adres niet gevonden

https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/8991

Groeten Peter

OfflinePersoonlijke Gallerij van sumarcityBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
brian76
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 01 jul, 2009 14:48  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

bassochist schreef:
Adres niet gevonden

Aangepast Image

Maagd Geslacht:Man Draak OfflinePersoonlijke Gallerij van brian76Bekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailMSN Messenger
bassochist
Full Member
Full Member

Auto: toyota aygo, met 700 watt speake lillike natnek
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 01 jul, 2009 16:56  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

ja deze link werkt wel, alleen dat progje werkt niet lekker.

zit geen enkele smilie in.

Weegschaal Geslacht:Man Varken OfflinePersoonlijke Gallerij van bassochistBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepageMSN Messenger
dcvelden
Full Member
Full Member

Leeftijd: 56
Auto: VW BORA 2.0 TDI
israel.gif
BerichtGeplaatst: wo 01 jul, 2009 18:15  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

beetje agressie bij jou Smile In deuk

Schorpioen Geslacht:Man Geit OfflinePersoonlijke Gallerij van dcveldenBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
brian76
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 02 jul, 2009 13:58  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

bassochist schreef:
ja deze link werkt wel, alleen dat progje werkt niet lekker.

zit geen enkele smilie in.

ja zitten er wel in, je moet even zoeken op bijv: smile of cry dan komen de smilies vanzelf, ik dacht eerst zelf ook dat het niet werkte

Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

VotradeJos
JD Engineering<a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a>
Van der Velden
CeltempFasttech
Eenzet AutomotiveOptiMotor
Diesel Service<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a>
Vagtechniek<a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>
Paul Versteeg Autos
Uw advertentie hier? Mail ons!

© TDI Club Nederland 2008

Nedstat Basic - Free web site statistics