Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
leon topsport
Lite Member

Leeftijd: 31

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 03 sep, 2009 10:32  Onderwerp:   seat leon tdi topsport 270pk en 495nm . Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Goede morgen TDI-club!!
Mijn naam is Leon en rij een seat leon ts tdi 150pk
deze is gechipt op maat bij JD naar 202pk en 443nm, katloos de rest is standaard
keek eigelijk al lange tijd mee hier op het Forum maar had me nog niet aangemeld. nu wel dus!!
sommige kennen me mischien al van SO.
of van de Vagtechniek meeting .
foto's zeggen meer natuurlijk
binnenkort volgt de cupra r bumper
p.s de FR logo's zijn er af

Image

Image

Image

meer hier : http://www.mijnalbum.nl/Album=FRMNPBPR

Laatst aangepast door leon topsport op wo 01 feb, 2012 13:07, in totaal 26 keer bewerkt
Maagd Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van leon topsportBekijk gebruikers profielStuur PM
struikie
Lite Member

Leeftijd: 32

blank.gif
BerichtGeplaatst: do 03 sep, 2009 10:35  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

welkom Leon!
je auto is een plaatje !

JW

Stier Geslacht:Man Aap VerborgenPersoonlijke Gallerij van struikieBekijk gebruikers profielStuur PMMSN Messenger
Gregg072
Lite Member

Leeftijd: 24
Auto: seat leon cupra 4 tdi
belgium.gif
BerichtGeplaatst: do 03 sep, 2009 12:21  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

mooie wagen!!
en zeker die velgen!

Stier Geslacht:Man Draak OfflinePersoonlijke Gallerij van Gregg072Bekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Ismus
Lite Member

Leeftijd: 27
Auto: VW Golf 4 AGR
turkey.gif
BerichtGeplaatst: do 03 sep, 2009 12:29  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Welkom, Leon,

Mooie auto idd.

Weegschaal Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van IsmusBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
El Pino
Moderator
Moderator

Leeftijd: 25

Auto: Seat Ibiza 6L
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 03 sep, 2009 14:21  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Strakke Leon! Die velgen zijn helemaal top!

Steenbok  Tijger OfflinePersoonlijke Gallerij van El PinoBekijk gebruikers profielStuur PM
golfiev5
Full Member
Full Member

Auto: Jetta
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 03 sep, 2009 14:49  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

heey welkom. idd. erg mooie auto en de velgen zijn zeker mooi

Waterman Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van golfiev5Bekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
SambucaCola
Lite Member

Leeftijd: 33
Auto: Seat Leon Sport TDI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 04 sep, 2009 00:16  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Welkom Leon

Mooie bak en de velgen zijn super. Ik ben op zoek naar andere velgen, maar denk niet dat zwarte velgen bij mijn Leon staat.

gr. Michel

Ram Geslacht:Man Geit OfflinePersoonlijke Gallerij van SambucaColaBekijk gebruikers profielStuur PM
leon topsport
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 04 sep, 2009 15:57  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

ook hier maar even een kort verslag van hoe mijn leon ,mijn leon is geworden:

zo kocht ik hem 11-07
Image

eigelijk al snel was ik uitgekeken op de ts velgen :lol:
dus toen new rs4 eronder en verlagen met een schroefset van Vmaxx (weet het niet goed, maar ben er dik tevreden mee)
Image

en zo heb ik een poosje rond gereden tot dat ik in duitsland op de bahn de leon eens ging testen op de max snelheid.
moest toen een keer flink remmen van 220 tot ong 120, en dat ging perfect.
dus ik weer planken naar de 220 ong, en moest toen weer remmen maar dat ging helaas niet meer want ze waren warm.
gelukkig ging toen alles net goed .

toen ben ik dus gaan zoeken voor een paar goede remmen en kwam dit tegen:
Image
Image

maar vond dit setje eigelijk niet mooi achter de nep rs4 staan
Image

dat kwam goed uit want die jongen waar ik de remmen van gekocht had, had ook nog zo goed als nieuwe OZ ultraleggera in de verkoop, had deze eigelijk al zien liggen bij de koop van de remmen en wist toen al die wil ik ook Smile
dus effe gecheckt of ze paste.
Image

plaatje compleet:
Image

ook heb ik nog een ovaal sierstuk erop laten zetten want die 2 pijpjes zag niet uit
Image

led achterlichten:
Image
waar ik ook al snel van terug kwam omdat ik niet wist welke weerstand ertussen moest helaas.

het R32 stuurtje, R32 matten en tt pedalen
Image
Image

hij was eigelijk al vanaf het begin af aan gechip bij digicar te doetichem maar wou hem sneller en soepeler lopend hebben.
en dus naar JD toe
hier de grafiek van ervoor en erna samen:
Image
merkbaar verschil en ben van 168pk op de wielen naar 182 pk gegaan.

voor de winter heb ik deze cupra r wielen gekocht en op laten knappen en spuiten:
Image
Image
maar daar wacht ik nog even mee

nu is het wachten op de Cupra R bumper die er zo uitzag toen ik hem kocht:
Image
als het goed is komt deze er volgende week op
samen met dit:
Image

natuurlijk zijn er nog wel meer kleine dingetjes die ik gedaan heb, maar weet zo f niet wat.

grtz leon

Maagd Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van leon topsportBekijk gebruikers profielStuur PM
ooge
Lite Member

Leeftijd: 28
Auto: Golf IV TDI 115PK 85KW HIGHLINE 6BAK
guinea.gif
BerichtGeplaatst: vr 04 sep, 2009 22:13  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

goedgekeurd

Ram Geslacht:Man Rat VerborgenPersoonlijke Gallerij van oogeBekijk gebruikers profielStuur PM
Gregg072
Lite Member

Leeftijd: 24
Auto: seat leon cupra 4 tdi
belgium.gif
BerichtGeplaatst: vr 04 sep, 2009 23:18  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

verkoop je je nieuwe winter velgen niet? Knipoog heb hier nog wel wat winter velgen liggen dan krijg je die er ook bij als je wilt Knipoog
ben al eventjes achter de cupra r velgen aan het zoeken maar ben altijd 2des Pissig
wat heb je betaald voor die remset vooraan?

blijft altijd een mooie wagen!

Stier Geslacht:Man Draak OfflinePersoonlijke Gallerij van Gregg072Bekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
leon topsport
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 05 sep, 2009 07:07  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Gregg072 schreef:
verkoop je je nieuwe winter velgen niet? Knipoog heb hier nog wel wat winter velgen liggen dan krijg je die er ook bij als je wilt Knipoog
ben al eventjes achter de cupra r velgen aan het zoeken maar ben altijd 2des Pissig
wat heb je betaald voor die remset vooraan?

blijft altijd een mooie wagen!

nee ze gaan niet de deur uit, heb er ook net 4 nieuwe nokia winterbanden voor gekocht.
nieuw kost deze remset 3000 euro bij Mov'it.
heb dit ook nieuw weten te bemachtigen via een jongen in duitsland , voor iets minder dan 2000 euro, veel geld maar dan heb je ook wat goeds.

heb trouwens zelf ook nog stalen velegen met winterbanden liggen,
maar helaas is 18 inch de minimale maat wat over de Movits heen gaan.
daarom heb cupra R velgen ook gekocht.

leon topsport
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 12 sep, 2009 20:56  Onderwerp:   cupra r bumper Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

gister even bij de spuiter langs geweest, hij is klaar Aanbid

volgende week dinsdag/woensdag komt ie erop.

Image

SambucaCola
Lite Member

Leeftijd: 33
Auto: Seat Leon Sport TDI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 17 sep, 2009 00:59  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ziet er erg mooi uit!!

gr. Michel

Ram Geslacht:Man Geit OfflinePersoonlijke Gallerij van SambucaColaBekijk gebruikers profielStuur PM
FrieseTDI
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: do 17 sep, 2009 08:10  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Hele mooie auto

Geslacht:Man  VerborgenPersoonlijke Gallerij van FrieseTDIBekijk gebruikers profiel
Ibiza130
Moderator
Moderator

Leeftijd: 27
Auto: Seat Ibiza 6L Sport (asz++)
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 17 sep, 2009 08:24  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Mooie auto met mooie upgrades! En wat een beauties zijn die Porsche remmen. Maar wat een geld zeg...

Wat voor remblokken heb je in combinatie met deze schijven?

240 PK en 460 NM
Mijn project

Kreeft Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van Ibiza130Bekijk gebruikers profielStuur PM
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

VotradePaul Versteeg Autos
Celtemp
VagtechniekUw advertentie hier? Mail ons!
FasttechDiesel Service
OptiMotorJD Engineering
Eenzet AutomotiveJos
Van der Velden<a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a>
<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a>
<a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>

© TDI Club Nederland 2008

Nedstat Basic - Free web site statistics