ook hier maar even een kort verslag van hoe mijn leon ,mijn leon is geworden:
zo kocht ik hem 11-07
eigelijk al snel was ik uitgekeken op de ts velgen :lol:
dus toen new rs4 eronder en verlagen met een schroefset van Vmaxx (weet het niet goed, maar ben er dik tevreden mee)
en zo heb ik een poosje rond gereden tot dat ik in duitsland op de bahn de leon eens ging testen op de max snelheid.
moest toen een keer flink remmen van 220 tot ong 120, en dat ging perfect.
dus ik weer planken naar de 220 ong, en moest toen weer remmen maar dat ging helaas niet meer want ze waren warm.
gelukkig ging toen alles net goed .
toen ben ik dus gaan zoeken voor een paar goede remmen en kwam dit tegen:
maar vond dit setje eigelijk niet mooi achter de nep rs4 staan
dat kwam goed uit want die jongen waar ik de remmen van gekocht had, had ook nog zo goed als nieuwe OZ ultraleggera in de verkoop, had deze eigelijk al zien liggen bij de koop van de remmen en wist toen al die wil ik ook
dus effe gecheckt of ze paste.
plaatje compleet:
ook heb ik nog een ovaal sierstuk erop laten zetten want die 2 pijpjes zag niet uit
led achterlichten:
waar ik ook al snel van terug kwam omdat ik niet wist welke weerstand ertussen moest helaas.
het R32 stuurtje, R32 matten en tt pedalen
hij was eigelijk al vanaf het begin af aan gechip bij digicar te doetichem maar wou hem sneller en soepeler lopend hebben.
en dus naar JD toe
hier de grafiek van ervoor en erna samen:
merkbaar verschil en ben van 168pk op de wielen naar 182 pk gegaan.
voor de winter heb ik deze cupra r wielen gekocht en op laten knappen en spuiten:
maar daar wacht ik nog even mee
nu is het wachten op de Cupra R bumper die er zo uitzag toen ik hem kocht:
als het goed is komt deze er volgende week op
samen met dit:
natuurlijk zijn er nog wel meer kleine dingetjes die ik gedaan heb, maar weet zo f niet wat.
grtz leon