Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
Pinguin29
Full Member
Full Member

Leeftijd: 23
Auto: Volkswagen Golf IV
belgium.gif
BerichtGeplaatst: di 08 sep, 2009 23:31  Onderwerp:   VW GolfIV 1.9TDI Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Hallo,

Beter laat dan nooit maar toch ook maar eens men wagen voorstellen hier he tong uit

Merk: Volkswagen
Type: Golf 4
1.9TDI
Motorcode: AJM

Wat ik na die vieze vuile vorige eigenaars al heb veranderd
GROTE POETSBEURTEN
EGR afgedopt
CC ingebouwd
Muziek installatie ingebouwd
Andere zetels ingeplaatst
Nieuwe velgen
Eibach veren en shokdempers
Comfort blinker
Dagrijlichten
Afstandsbediening op mijn CV
JD chip van 115PK naar 150PK / 382Nm
Achterlichten veranderd (staat nog niet op foto)

Hier foto voor:

Image

Foto's nadien:

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Plannen:

Herspuiten van de wagen
indien het nodig word versterkte koppeling
iendien mogelijk org. elekt. ruiten

Verder hebk tot nu toe geen plannen kdenk dat ie er redelijk begint uit te zien meer foto's volgen laat het commentaar maar komen

Mvg Bart

Weegschaal Geslacht:Man Draak OfflinePersoonlijke Gallerij van Pinguin29Bekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepageMSN Messenger
edje
Lite Member

Leeftijd: 37
Auto: vw passat variant sportline
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 08 sep, 2009 23:47  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Hele mooie golf

Ik heb er net zo een gehad, en alles in kleur gespoten.
En met zulke velgen, dan is ie helemaal af.

Gr EdjeTdi Zwaai

Boogschutter Geslacht:Man Tijger OfflinePersoonlijke Gallerij van edjeBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Pinguin29
Full Member
Full Member

belgium.gif
BerichtGeplaatst: wo 09 sep, 2009 06:28  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

hehe tof hoe klein de wereld toch is eh tong uit

Weegschaal Geslacht:Man Draak OfflinePersoonlijke Gallerij van Pinguin29Bekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepageMSN Messenger
thijsie
Lite Member

Auto: golf IV 1.9tdi 150pk
belgium.gif
BerichtGeplaatst: wo 09 sep, 2009 20:36  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Mejo pro-damper bak haaaa Cooll

Schorpioen Geslacht:Man Draak OfflinePersoonlijke Gallerij van thijsieBekijk gebruikers profielStuur PMMSN Messenger
Pinguin29
Full Member
Full Member

belgium.gif
BerichtGeplaatst: za 12 sep, 2009 13:13  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

thehe

FrieseTDI
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: za 12 sep, 2009 14:08  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Wat een paar velgen al niet kunnen doen aan het uiterlijk van de auto. Welke andere achterlichten heb je er op? Highline, USA, Pacific?

Geslacht:Man  VerborgenPersoonlijke Gallerij van FrieseTDIBekijk gebruikers profiel
Pinguin29
Full Member
Full Member

belgium.gif
BerichtGeplaatst: zo 13 sep, 2009 00:05  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

kzal morgen eens foto maken en poste of w8 hier foto van site waar ik ze gekocht heb Image

FrieseTDI
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: zo 13 sep, 2009 11:45  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Die staan vast mooi op de auto

Geslacht:Man  VerborgenPersoonlijke Gallerij van FrieseTDIBekijk gebruikers profiel
Pinguin29
Full Member
Full Member

belgium.gif
BerichtGeplaatst: zo 20 sep, 2009 22:09  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

dank je FrieseTDI

Gisteren naar velgenboer geweest met een raar probleem iedere keer ik van rijrichting veranderde hoorde ik iets tikken dus als ik kracht gaf op de wielen voorwaarts hoorde ik een tik en gaf ik kracht achterwaarts hoorde ik die tik terug daar zijden ze dat ze dit nog maar 1maal voor hadden gehad en dat ik waarschijnlijk de tweede ben dat gewoon die verchroomde rand in mijn velg los zit en dat mijn band deze vertrekt bij kracht geven erop nu mag ik volgende week bellen of mijn splinternieuwe velg binnen is zonder probleem krijg ik een nieuwe hehe tong uit wat een services

Fullhouse
Full Member
Full Member

Leeftijd: 26
Auto: VW Golf 4 ARL
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 20 sep, 2009 22:36  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Pinguin29 schreef:
dank je FrieseTDI

Gisteren naar velgenboer geweest met een raar probleem iedere keer ik van rijrichting veranderde hoorde ik iets tikken dus als ik kracht gaf op de wielen voorwaarts hoorde ik een tik en gaf ik kracht achterwaarts hoorde ik die tik terug daar zijden ze dat ze dit nog maar 1maal voor hadden gehad en dat ik waarschijnlijk de tweede ben dat gewoon die verchroomde rand in mijn velg los zit en dat mijn band deze vertrekt bij kracht geven erop nu mag ik volgende week bellen of mijn splinternieuwe velg binnen is zonder probleem krijg ik een nieuwe hehe tong uit wat een services

Ok..en nu met interpunctie.

Waterman Geslacht:Man Buffalo OfflinePersoonlijke Gallerij van FullhouseBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Pinguin29
Full Member
Full Member

belgium.gif
BerichtGeplaatst: zo 20 sep, 2009 22:45  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

dank je FrieseTDI.

Gisteren naar velgenboer geweest met een raar probleem? Iedere keer ik van rijrichting veranderde hoorde ik iets tikken! Dus als ik kracht gaf op de wielen voorwaarts hoorde ik een tik, en gaf ik kracht achterwaarts hoorde ik die tik terug, daar zijden ze dat ze dit nog maar 1maal voor hadden gehad en dat ik waarschijnlijk de tweede ben.
Wat er nu juist aan scheelt is dat die verchroomde rand in mijn velg los zit en dat mijn band deze vertrekt bij kracht geven erop, nu mag ik volgende week bellen of mijn splinternieuwe velg binnen is.
Zonder probleem krijg ik een nieuwe! Hehe :P

Wat een services.

Iets beter hoop ik ?

Fullhouse
Full Member
Full Member

Leeftijd: 26
Auto: VW Golf 4 ARL
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 20 sep, 2009 22:59  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Veel beter !

Ik kon namelijk niet begrijpen waar het precies om ging..

Mja het is ook 12 uur tong uit

Wel mooie velgen !

Waterman Geslacht:Man Buffalo OfflinePersoonlijke Gallerij van FullhouseBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
ps
Full Member
Full Member

Leeftijd: 46

Auto: VW Golf VI GTD
israel.gif
BerichtGeplaatst: ma 21 sep, 2009 10:29  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Fullhouse schreef:
Veel beter !

Ik kon namelijk niet begrijpen waar het precies om ging..

Mja het is ook 12 uur tong uit

Wel mooie velgen !

Intergratiecursus doen Simba...... tong uit

Kreeft Geslacht:Man Slang VerborgenPersoonlijke Gallerij van psBekijk gebruikers profielStuur PM
Pinguin29
Full Member
Full Member

belgium.gif
BerichtGeplaatst: ma 21 sep, 2009 21:56  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Heb nu zelfgemaakt coming home en leaving home systeem ingebouwd,
is wel vrij handig en zeker in den donker tong uit.

Deuren openen met AB lichting branden 30sec. en bij het sluiten ook tong uit .

Alweer een snufje bij op de wagen.

Pinguin29
Full Member
Full Member

belgium.gif
BerichtGeplaatst: di 17 nov, 2009 00:05  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Lang geleden hier nog een update van gedaan :p

Heb in deze tijd wel weer wat zitten sleutelen, heb ondetussen nieuwe voorruit laten monteren echt de max. Na zijn 285000KM was ie wel aan vervanging toe.
Vandaag heb ik mijn KAT leeg geslaan nu hebk wel een mooi turbogefluit.

Zal deze week eens up to date foto's posten, want er zitten er nog geen in met mijn nieuwe achterlichten dus die komen er nog aan !

Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

Celtemp
<a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>
Eenzet AutomotiveVan der Velden
Jos<a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a>
Diesel ServiceFasttech
<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a>Paul Versteeg Autos
Uw advertentie hier? Mail ons!Vagtechniek
JD EngineeringVotrade

© TDI Club Nederland 2008

Nedstat Basic - Free web site statistics