Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
R@lph
Full Member
Full Member

Leeftijd: 30
Auto: Volkswagen Bora ARL-VW Caddy ALH
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 08 nov, 2009 16:52  Onderwerp: Oh ja ! R@lph zn Caddy2 .Update VA-Turbo Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Aangezien Marije mijn Golf ingepikt heeft was ik genoodzaakt om zelf een TDI bij te kopen. tong uit

Het is een Caddy ALH geworden van Okt 2001..

Het is nog niet zo'n spannende wagen dus er zijn wel plannen mee:

PP764 met Vagtechniek chip
Voorjaar iets van 17 inch misschien
Grotere remmen voor, 256mm is toch wel weinig.
Tacho klokje is wat onduidelijk dus dat moet ook opgelost worden.
Eventueel sportstoelen voor met verwarming.

Nu de fotoos:

Image
Image
Image
Image
Image

Gr. Ralph

Laatst aangepast door R@lph op vr 07 jan, 2011 00:12, in totaal 3 keer bewerkt
Waterman Geslacht:Man Haan OfflinePersoonlijke Gallerij van R@lphBekijk gebruikers profielStuur PM
smi73balk

Leeftijd: 39

Auto: Touareg 3.0 tdi V6
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 08 nov, 2009 17:11  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Netjes Ralph! Kun je wat moois van maken met zo'n ALH motor Oke

Sipko

Vagcom 10.6 (x64) user

Stier Geslacht:Man Buffalo OfflinePersoonlijke Gallerij van smi73balkBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Armand
Full Member
Full Member

Auto: Seat Cordoba Vario Sport
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 08 nov, 2009 17:23  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Leuk zo'n grijs kenteken, je kunt er alles in kwijt zonder dat het rommelig wordt voorin...

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van ArmandBekijk gebruikers profielStuur PM
De aanhangwagen
Lite Member

Leeftijd: 35

Auto: *hoest*toyota*hoest*
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 08 nov, 2009 17:41  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Mooi een trekhaak...
kan de aanhangwagen ook mee! ;)

edit:
Een sticker van de ring er al op?

Boogschutter  Draak VerborgenPersoonlijke Gallerij van De aanhangwagenBekijk gebruikers profielStuur PMMSN Messenger
Tim_vr6
Full Member
Full Member

Auto: MK IV 74kw 10-2002 / 81kw 2003.
suriname.gif
BerichtGeplaatst: zo 08 nov, 2009 18:18  Onderwerp: Oh ja ! Re: R@lph zn nieuwe TDI (nu wel een echte ;-) ) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

R@lph schreef:
Aangezien Marije mijn Golf ingepikt heeft was ik genoodzaakt om zelf een TDI bij te kopen. tong uit

Altijd hetzelfde liedje met die vrouwen Pissig

.

OfflinePersoonlijke Gallerij van Tim_vr6Bekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
R@lph
Full Member
Full Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 08 nov, 2009 18:34  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Graag wil ik even het een en ander helder hebben! Knipoog :

Er moest met alle geweld een Caddy komen want:
Ralph vind het zonde dat er te snel te veel kilometers op komen. (waar heb je anders een diesel voor?)
De bekleding werd steeds smeriger.
De golf werd een dusdanige zandbak, dat kleine kinderen telkens kwamen vragen of ze erin mochten spelen. (Ralph zijn woorden)
De buitenkant van de golf werd steeds smeriger, wat weer poetswerk opleverde. En daar had hij eigenlijk gewoon geen zin in. En ik doe het niet!

Daarom vond Ralph het nodig dat mijn auto moest wijken voor nóg een auto voor Ralph, daar komt het op neer!
Maar goed, ik offer mezelf wel op en ga wel in de golf rijden.. Engel

Gr. Marije

Waterman Geslacht:Man Haan OfflinePersoonlijke Gallerij van R@lphBekijk gebruikers profielStuur PM
ps
Full Member
Full Member

Leeftijd: 46

Auto: VW Golf VI GTD
israel.gif
BerichtGeplaatst: zo 08 nov, 2009 18:37  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Mooi bakkie Ralph! En Marije: goed gedaan! Hij luistert nu eindelijk wel naar je.........
Ralph, doe eerst eens even witte knipperlichten erin voor......

Kreeft Geslacht:Man Slang VerborgenPersoonlijke Gallerij van psBekijk gebruikers profielStuur PM
Martin_TDI
Full Member
Full Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 08 nov, 2009 18:38  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

R@lph schreef:

Er moest met alle geweld een Caddy komen want:
Ralph vind het zonde dat er te snel te veel kilometers op komen. (waar heb je anders een diesel voor?)
De bekleding werd steeds smeriger.
De golf werd een dusdanige zandbak, dat kleine kinderen telkens kwamen vragen of ze erin mochten spelen. (Ralph zijn woorden)
De buitenkant van de golf werd steeds smeriger, wat weer poetswerk opleverde. En daar had hij eigenlijk gewoon geen zin in. En ik doe het niet!

Daarom vond Ralph het nodig dat mijn auto moest wijken voor nóg een auto voor Ralph, daar komt het op neer!
Maar goed, ik offer mezelf wel op en ga wel in de golf rijden.. Engel

Gr. Marije

Smile Smile
Brabantse humor Aanbid

Geslacht:Man  VerborgenPersoonlijke Gallerij van Martin_TDIBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
R@lph
Full Member
Full Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 08 nov, 2009 18:39  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

ps schreef:

Ralph, doe eerst eens even witte knipperlichten erin voor......

Zoek nog sponsors.. Plek zat voor wat reclame. Knipoog

Gr. Ralph

ps
Full Member
Full Member

Leeftijd: 46

Auto: VW Golf VI GTD
israel.gif
BerichtGeplaatst: zo 08 nov, 2009 18:42  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

R@lph schreef:

Gr. Ralph

Plak je er toch op: Vanaf heden heerlijke koffie bij VAG techniek met een appelpunt EN brabantse humor voor iedereen die een dagje uit wil.......
Bonnetje in de kas bij Lucas en Martin.....klaar!

Kreeft Geslacht:Man Slang VerborgenPersoonlijke Gallerij van psBekijk gebruikers profielStuur PM
Armand
Full Member
Full Member

Auto: Seat Cordoba Vario Sport
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 08 nov, 2009 18:43  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

R@lph schreef:

Gr. Ralph

Heb ik ook wel eens geopperd, ik kon alleen geen sponsors vinden tong uit

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van ArmandBekijk gebruikers profielStuur PM
snitser
Lite Member

Leeftijd: 27

canada.gif
BerichtGeplaatst: zo 08 nov, 2009 18:58  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Nice ralph!

Ram Geslacht:Man Buffalo OfflinePersoonlijke Gallerij van snitserBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
muurman
Full Member
Full Member

Leeftijd: 39
Auto: Seat Toledo 226pk 460Nm
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 08 nov, 2009 19:24  Onderwerp: Oh ja ! Re: R@lph zn nieuwe TDI (nu wel een echte ;-) ) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

R@lph schreef:
PP764 met Vagtechniek chip

Ah, extreme tuning Knipoog

Nette caddy ralph

Tweeling Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van muurmanBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Tim_vr6
Full Member
Full Member

Auto: MK IV 74kw 10-2002 / 81kw 2003.
suriname.gif
BerichtGeplaatst: zo 08 nov, 2009 19:32  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

R@lph schreef:
Gr. Marije

Tuurlijk Marije.
Jullie vrouwen kunnen het altijd mooi brengen Nee

.

OfflinePersoonlijke Gallerij van Tim_vr6Bekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
R@lph
Full Member
Full Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 11 nov, 2009 21:21  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Heb er alweer zo'n 500kms opzitten.

Rijdt fijn ook comfortabeler als de Golf maar mist nog pks.

Het koud( 6-7Gr.) starten gaat wat moeizaam dus denk dat ik de multimeter eens bij moet pakken. Ook lijkt het vliegwiel wat meer trillling af te geven. Voor de rest nog geen bijzonderheden.

Gr. Ralph

Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

<a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>
CeltempFasttech
<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a>
Van der VeldenUw advertentie hier? Mail ons!
Eenzet AutomotiveJD Engineering
VotradePaul Versteeg Autos
<a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a>Jos
Diesel ServiceOptiMotor
Vagtechniek

© TDI Club Nederland 2008

Nedstat Basic - Free web site statistics