Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
Macab
Lite Member

switzerland.gif
BerichtGeplaatst: za 23 jan, 2010 00:05  Onderwerp: Idee Tip voor nieuw webshop artikel Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Gezien in de spotterswereld:
Sleutelhanger met tekst (voorbeeld remove before flight)
Te borduren met eigen tekst van de TDi club.

Geslacht:Man  VerborgenPersoonlijke Gallerij van MacabBekijk gebruikers profielStuur PM
Renate
Site Admin
Site Admin

Leeftijd: 43
Auto: SEAT Ibiza Sport
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 23 jan, 2010 13:46  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Foto?

Ram Geslacht:Vrouw Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van RenateBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Tuxik
Lite Member

romania.gif
BerichtGeplaatst: za 23 jan, 2010 14:43  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Renate schreef:
Foto?

Dit is wat topicstarter bedoeld:
Image

Dit is de originele doelstelling van de "remove before flight" labels:
Image
Image

Geslacht:Man  OnlinePersoonlijke Gallerij van TuxikBekijk gebruikers profielStuur PM
Macab
Lite Member

switzerland.gif
BerichtGeplaatst: za 23 jan, 2010 15:07  Onderwerp:   ontbrekende foto Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Sorry, had even moeite met een foto toevoegen aan de topic.
En ja, die bedoelde ik en die kunnen geborduurd worden met willekeurige teksten.

Geslacht:Man  VerborgenPersoonlijke Gallerij van MacabBekijk gebruikers profielStuur PM
BBora
Lite Member

Leeftijd: 37
Auto: VW Bora Variant TDI
belgium.gif
BerichtGeplaatst: za 23 jan, 2010 15:34  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Heb me onlangs zo 1 gekocht en is een leuk hebbedingetje 8)

edit:

Nog een tof artkel?

zie:

http://www.tdiclub.nl/viewtopic.php?t=51752&highlight=

Schorpioen Geslacht:Man Tijger OfflinePersoonlijke Gallerij van BBoraBekijk gebruikers profielStuur PM
Renate
Site Admin
Site Admin

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 23 jan, 2010 17:17  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Hmm, om eerlijk te zijn vind ik onze huidige sleutelhangers mooier dan met z'on lintje.

Ram Geslacht:Vrouw Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van RenateBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
charvel
Full Member
Full Member

Leeftijd: 52

Auto: Volkswagen Jetta 103Kw
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 23 jan, 2010 22:20  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Renate schreef:
Hmm, om eerlijk te zijn vind ik onze huidige sleutelhangers mooier dan met z'on lintje.

Alleen bij mij is de tekst er al af gesleten... Pissig

Jetta BKD

Schorpioen Geslacht:Man Varken OfflinePersoonlijke Gallerij van charvelBekijk gebruikers profielStuur PMMSN Messenger
Renate
Site Admin
Site Admin

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 23 jan, 2010 23:06  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Je moet hem ook niet dagelijks polijsten tong uit

charvel
Full Member
Full Member

Leeftijd: 52

Auto: Volkswagen Jetta 103Kw
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 23 jan, 2010 23:23  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Renate schreef:
Je moet hem ook niet dagelijks polijsten tong uit

Polijst hem maar een keer in de week Huil

Jetta BKD

Schorpioen Geslacht:Man Varken OfflinePersoonlijke Gallerij van charvelBekijk gebruikers profielStuur PMMSN Messenger
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

Uw advertentie hier? Mail ons!<a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>
Diesel ServiceJD Engineering
Van der Velden
<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a>
Eenzet Automotive<a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a>
Paul Versteeg AutosCeltemp
VagtechniekFasttech
VotradeJos

© TDI Club Nederland 2008

Nedstat Basic - Free web site statistics