Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
peterk
Full Member
Full Member

Leeftijd: 43

Auto: VW Golf 1.9 TDI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 26 mrt, 2010 18:59  Onderwerp: Vraag Coming / Leaving home Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Hallo allemaal. Ik heb eeb Golf V van 2006 waarbij de functie coming home later is aangezet via VAGCom. De lichtschakelaar is standaard en er zit geen licht en zicht pakket op want in het dashbord zit gewoon een rommelbakje boven de luchtroosters en de binnenspiegel heeft verder ook geen sensoren.
Met de com/lev. home functie ben ik erg tevreden maar nu de dagen langer worden wil de functie ook wel eens uitzetten maar dat lukt alleen als de lampjes worden verwijderd....... Smile Huil
Zijn er nog andere manieren of wat moet ik aanschaffen om het juist werkend te krijgen?
Ik hoor het graag!!!!!!

Peter

Maagd Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van peterkBekijk gebruikers profielStuur PM
Speek
www.gerritspeek.nl/vag-com
www.gerritspeek.nl/vag-com

blank.gif
BerichtGeplaatst: vr 26 mrt, 2010 19:46  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Kijk op de homepage van dit forum.
Daar vind je de VAG-COM kaart.
Iemand met VAG-COM CAN (!) kan dat voor je uitzetten.

OnlinePersoonlijke Gallerij van SpeekBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
ThijsvdVl
Moderator
Moderator

Auto: Audi A4 Avant
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 26 mrt, 2010 21:13  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Speek schreef:
Kijk op de homepage van dit forum.
Daar vind je de VAG-COM kaart.
Iemand met VAG-COM CAN (!) kan dat voor je uitzetten.

Ja maar hij bedoelt dat hij dit zelf kan doen door middel van een knop of iets.
Dat als hij de schakelaar op uit heeft staan dat het niet werkt ofzo.

4 wheels move the body, 2 wheels move the soul

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van ThijsvdVlBekijk gebruikers profielStuur PMMSN Messenger
peterk
Full Member
Full Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 27 mrt, 2010 15:25  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Klopt of dat er dmv een lichtschakelaar met auto-stand de functie uitgeschakeld kan worden. Maar dan neem ik aan dat er meer ingebouwd moet worden????

Maagd Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van peterkBekijk gebruikers profielStuur PM
Snip
Lite Member

Leeftijd: 28
Auto: Mk 4 TDI @ 240pk en 470Nm
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 27 mrt, 2010 15:31  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

dus gewoon je licht schakelaar op 'uit' zetten helpt niet? lampen blijven dan gewoon aan?

Turbolag, de tijd dat je tegenstander denkt dat ie nog kan winnen

VCDS (PM voor info)
Snip z'n topic

Maagd Geslacht:Man Varken OfflinePersoonlijke Gallerij van SnipBekijk gebruikers profielStuur PM
peterk
Full Member
Full Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 27 mrt, 2010 16:55  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Nee dan blijft de functie gewoon werken. Maar het licht is wel gewoon uit. Maar iedere keer als ik de auto open of dicht doe gaan de lampen weer branden voor ca. 30 seconden. En omdat het overdag overbodig is dacht een manier te kunnen vinden of installeren om de functie overdag uit te zetten en s 'avonds wel te kunnen gebruiken.

ThijsvdVl
Moderator
Moderator

Auto: Audi A4 Avant
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 27 mrt, 2010 16:58  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

peterk schreef:
Nee dan blijft de functie gewoon werken. Maar het licht is wel gewoon uit. Maar iedere keer als ik de auto open of dicht doe gaan de lampen weer branden voor ca. 30 seconden. En omdat het overdag overbodig is dacht een manier te kunnen vinden of installeren om de functie overdag uit te zetten en s 'avonds wel te kunnen gebruiken.

Ik heb er niet zo veel verstand van, maar volgens mij moet je dan lichtsensoren enz. hebben.
Zal best duur worden als je dat allemaal in moet bouwen.

4 wheels move the body, 2 wheels move the soul

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van ThijsvdVlBekijk gebruikers profielStuur PMMSN Messenger
sumarcity
Full Member
Full Member

Auto: Vw Passat 3C
blank.gif
BerichtGeplaatst: za 27 mrt, 2010 17:00  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik heb altijd mijn lampen aan ook overdag is alleen maar veiliger!

Groeten Peter

OfflinePersoonlijke Gallerij van sumarcityBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Captain Chaos
Full Member
Full Member

Auto: VW Golf 3 Cabrio 1.8 8v
blank.gif
BerichtGeplaatst: za 27 mrt, 2010 18:53  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

sumarcity schreef:
Ik heb altijd mijn lampen aan ook overdag is alleen maar veiliger!

Behalve als je een MFD hebt die automatisch dag- / nachtverlichting schakelt.
Dan staat ie overdag op nachtverlichting... behoorlijk irritant.

Zwaai

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van Captain ChaosBekijk gebruikers profielStuur PM
maxmar
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: wo 14 apr, 2010 20:46  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Captain Chaos schreef:
Behalve als je een MFD hebt die automatisch dag- / nachtverlichting schakelt.
Dan staat ie overdag op nachtverlichting... behoorlijk irritant.

Zwaai

beter ff een knopje indrukken naar dag stand van je mfd dan hele schakelaar aan laten passen denk ik.

OfflinePersoonlijke Gallerij van maxmarBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
golf2.0tdi
Lite Member

Leeftijd: 31

blank.gif
BerichtGeplaatst: do 22 dec, 2011 14:14  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Mijn vorige golf V uit 2005 had deze optie wel, mijn huidige golf V uit 2004 heeft deze optie helaas niet. Vind het wel een groot gemis !

Tweeling  Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van golf2.0tdiBekijk gebruikers profielStuur PM
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

Van der Velden<a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>
FasttechDiesel Service
Eenzet AutomotiveJD Engineering
CeltempUw advertentie hier? Mail ons!
Jos
<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a>Vagtechniek
VotradePaul Versteeg Autos
<a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a>OptiMotor

© TDI Club Nederland 2008

Nedstat Basic - Free web site statistics