Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
wesley87
Lite Member

Leeftijd: 24
Auto: Seat Leon 1M
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 28 mrt, 2010 21:57  Onderwerp:   Leon 1M ARL Wesley Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Zoals het hoort zal ik mezelf nu maar voorstellen.

Nou ik ben Wesley ben 23jaar kom uit N-Holland en rij tegenwoordig een Seat Leon TDI cupra/ Topsport 110kw

Hierbij Foto's hoe ik hem kocht

Image

Image

Vervangen / Gemonteerd,
Lip van de Cupra R onder de voorbumper gemonteerd,
Xenon n de Koplampen en mistlampen geplaatst 6000K,
Orginele Cupra velgen (winter) / S8 Velgen 18inch (zomer) gemonteerd en een goede wasbeurt uitgevoerd.
Technisch heb ik grootonderhoud uitgevoerd en Draagarmrubbers voor vervangen door Powerflex Rubbers
Fabia Achterruitenwisser
Klapsleutel Incl Ramen open/dicht via AB
Miltek 2,5inch besteld

Hieronder Foto's zols hij er nu bij staat

Image

Image

Met Zomervelgen:
Image

Image

Image

Wat Nieuwe Foto's:

Image

Image

Reeds Vervangen:
Koppeling Vervangen Door Sachs Performance koppeling (versterkte)
Grotere Turbo,
FMIC gemonteerd.
K&N Inlegfilter geplaatst,
Katvervanger Gemonteerd,

Auto is net Geupgrade heeft nu 243pk en 462nm koppel Smile
Hiervan de Uitdraai :
Image

Net Me Big Brakes gemonteerd 330mm 6pots samen met spoorverbreders voor me Cupra velgjes Smile
Foto
Image

Na Lang wachten is het eindelijk zover.
Me schroefset Hardheidverstelbaar.
Image
Image

FMIC
Image

Audio / Interieur:

Voordeuren beplakt met bitumen.
2x Polk Audio Momo serie Composets in de deuren
Dubbele Polk DB Sub twv 720watt rms
1x JBL GTO 755.6 erin (voor de speakers)
1x JBL GTO 14000.1 erin (voor sub)
Pioneer AVIC X1BT erin.

W8 Interieurverlichting gemont.

Rijdt weer Super en een geluidje heerlijk (H)

Laatst aangepast door wesley87 op di 06 sep, 2011 15:45, in totaal 27 keer bewerkt
Maagd Geslacht:Man Kat OfflinePersoonlijke Gallerij van wesley87Bekijk gebruikers profielStuur PM
ThijsvdVl
Moderator
Moderator

Auto: Audi A4 Avant
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 28 mrt, 2010 21:58  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Welkom op de site!

Wat waren de kleine probleempjes?

4 wheels move the body, 2 wheels move the soul

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van ThijsvdVlBekijk gebruikers profielStuur PMMSN Messenger
wesley87
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 28 mrt, 2010 22:10  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Thnx,

Allemaal kleine dingetjes,
Wat natuurlijk niet allemaal aangegeven was zoals verwacht maar oa:

Draagarmrubbers versleten,
Mistlampglas stuk
Raambediening Lv werkte niet altijd
Sleutel (radiografisch) werkte niet
en wat kleine storingen wat eigenlijk vrijwel allemaal verholpen is.

Het enige wat er nu nog is is een soort blazend geluid (geen turbogefluit maar echt luchtlekkage wat je hoort als je gas geeft, klinkt een beetje alsof de egr ietsjes lekt of iets dergelijks Geen Vermogenverlies iniedergeval)
Koppeling komt eraan maar wordt over circa 3weken vervangen door een Sachs Performance Koppeling

Maagd Geslacht:Man Kat OfflinePersoonlijke Gallerij van wesley87Bekijk gebruikers profielStuur PM
byirtici
Full Member
Full Member

Leeftijd: 23
Auto: Merc.3.0 & 2.5 2.0 & 3BG 1.9
turkey.gif
BerichtGeplaatst: zo 28 mrt, 2010 23:36  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Welkom op de site..

mooie Seat heb je..

Veel veilige kmīs gewenst vanuit Hengelo!

Image

Maagd Geslacht:Man Draak OfflinePersoonlijke Gallerij van byirticiBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepageMSN Messenger
fedde
Full Member
Full Member

Leeftijd: 22

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 28 mrt, 2010 23:39  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

welkom!!

het gesis wat je hoord zal vermoedelijk een turboslang wezen, controleer dit niet te laat want je turbo word nu teveel belast
de slangen verbindingen zijn vaak slecht van de 150pk tdi`s dus het licht het meest voor de hand

Maagd Geslacht:Man Slang OfflinePersoonlijke Gallerij van feddeBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
wesley87
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 05 apr, 2010 01:35  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

fedde schreef:
welkom!!

het gesis wat je hoord zal vermoedelijk een turboslang wezen, controleer dit niet te laat want je turbo word nu teveel belast
de slangen verbindingen zijn vaak slecht van de 150pk tdi`s dus het licht het meest voor de hand

Thnx voor de tips en het verwelkomen als tdi rijder (H) Smile

Ik had vandaag toch avonddienst, dus had ik hem gelijk maar ff op de brug gezet om te kijken waar het gesis vandaan kwam.
Dit blijkt dus de aansluiting vanaf uitlaatspruitstuk naar de uitlaatgaskoeler te zijn (de flens lekt iets wat) hier is nogal lastig bij te komen zag ik al,
maar aangezien me bak er over 2weken af gaat heb ik mooi de ruimte om daar ook ff een plaatje tussen te zetten (en lekdicht maken uiteraard).
Ik heb trouwens de egr al eventjes afgedicht bij de smoorklep en gelijk schoongemaakt.

Ik was nu toch zo lekker bezig.

Gr Wesley

M@rcel
Full Member
Full Member

Auto: Passat 3BG
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 05 apr, 2010 08:05  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Welkom op de site!

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van M@rcelBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
t4driver
Lite Member

Leeftijd: 34

Auto: vw transporter tdi
blank.gif
BerichtGeplaatst: ma 05 apr, 2010 20:10  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

welkom hier

Leeuw Geslacht:Man Slang OfflinePersoonlijke Gallerij van t4driverBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
wesley87
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 11 apr, 2010 14:06  Onderwerp:   Nieuwe velgen onder de leon Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Nieuwe velgen onder de leon gezet. de S8 velgen in 18inch

De leon staat nu echt TE hoog gewoon dus hij moet binnenkort maar snel verlaagd worden, want dit ziet er niet uit natuurlijk.

(Btw er worden geen seat logo's bij die velgen geleverd omdat die er niet zijn ofzo, Maar me buurjongen is bestickeraar ofzo die doet ook carwrappen ed. die gaat ff een setje S logotjes voor me maken als het goed is Smile )

Image

Image

Image

Ik moet zeggen dat ze wel ff wennen zijn maar vind ze wel netjes staan eigenlijk

R@lph
Full Member
Full Member

Leeftijd: 30
Auto: Volkswagen Bora ARL-VW Caddy ALH
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 11 apr, 2010 15:20  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Welkom HIer!

Gr. Ralph

Waterman Geslacht:Man Haan OfflinePersoonlijke Gallerij van R@lphBekijk gebruikers profielStuur PM
VWTDI
Lite Member

Leeftijd: 26
Auto: Volkswagen Golf Mk4
turkey.gif
BerichtGeplaatst: zo 11 apr, 2010 15:34  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Welkom, mooie Topsport.
Persoonlijk vind ik de originele Topsport velgen mooier onder een Leon.
Lekker 17inch.

Stier Geslacht:Man Tijger OfflinePersoonlijke Gallerij van VWTDIBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Anil70_Tdi
Lite Member

Leeftijd: 17
Auto: Jetta 2.0TDI
turkey.gif
BerichtGeplaatst: zo 11 apr, 2010 16:02  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Welkom op het forum!

Mooie Topsport. Ik vond je Topsport velgen ook mooier.

Boogschutter Geslacht:Man Hond OfflinePersoonlijke Gallerij van Anil70_TdiBekijk gebruikers profielStuur PM
wesley87
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 06 jul, 2010 21:31  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Net klaar met :
Koppeling Vervangen door een Versterkte (Sachs Performance)
In-/Uitlaatspruitstuk Pakkingen vervangen
Turbo gereinigd
K&N Inlegfiltertje gemonteerd,
Katvervanger Gemonteerd

Rijdt echt weer super mag ook wel na zo'n redelijke klus en trouwens een erg lekker geluidje heeftie weer Smile
Binnenkort maar ff chippie op maat denk ik. Ben benieuwd hoeveel pk's / koppel ik ongeveer uit zou komen

Tjen il-vec
Lite Member

Leeftijd: 39
Auto: Seat Leon Topsport TDI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 10 jul, 2010 12:27  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Hoi Wesley!

Welkom hier welkom

Een dingetje trouwens; klopt je bandenmaat wel? Het lijken wel 225(?)/45/18 ipv 225/40/18 banden...

Denk

Cupra R lip
Xenon 6000K

Leeuw Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van Tjen il-vecBekijk gebruikers profielStuur PM
wesley87
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 10 jul, 2010 19:47  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Thnx,

Ja me banden maat klopt wel Knipoog,
vond het zelf ook zo'n "hogere" serie lijken maar het zijn gewoon 225/40/18.

Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

Uw advertentie hier? Mail ons!<a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>
Paul Versteeg AutosJD Engineering
JosCeltemp
Van der VeldenDiesel Service
Vagtechniek
<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a>Fasttech
Votrade
<a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a>OptiMotor
Eenzet Automotive

© TDI Club Nederland 2008

Nedstat Basic - Free web site statistics