Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
Pieterrr
Lite Member

Leeftijd: 21

belgium.gif
BerichtGeplaatst: ma 19 apr, 2010 18:53  Onderwerp:   Golf IV R32 Look Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Zal hier is even mijne Golf opzetten Aanbid

Zo heb ik hem gekocht vorig jaar in augustus
Image
Image

Het interieur
Image
Image

Dan stickernummerplaat geplakt
Image

Dan is er een schroefkitje van AP onder gekomen
Image

Waterman Geslacht:Man Paard OfflinePersoonlijke Gallerij van PieterrrBekijk gebruikers profielStuur PM
ThijsvdVl
Moderator
Moderator

Auto: Audi A4 Avant
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 19 apr, 2010 18:56  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Wat ben je van plan om er nog aan te veranderen?

4 wheels move the body, 2 wheels move the soul

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van ThijsvdVlBekijk gebruikers profielStuur PMMSN Messenger
Pieterrr
Lite Member

belgium.gif
BerichtGeplaatst: ma 19 apr, 2010 18:59  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Nog wat lager geschroefd
Image

R32's logo's verwijderd en op de koffer R TDI van gemaakt
Image

Da was het ook nie dus gwn alles eraf
Image

Nog een stickertje bijgeplakt
Image

En eindelijk de booskijkers eraf gehaald!
Image

Waterman Geslacht:Man Paard OfflinePersoonlijke Gallerij van PieterrrBekijk gebruikers profielStuur PM
Pieterrr
Lite Member

belgium.gif
BerichtGeplaatst: ma 19 apr, 2010 19:01  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

ThijsvdVl schreef:
Wat ben je van plan om er nog aan te veranderen?

Kdenk niet veel meer,mss ooit is ander velgen maar da weet ik nog niet..

Wou ook de dakhemel in een donkere kleur te laten overtrekken maar de prijs valt me wat tegen,voor hetgeen je eraan hebt dus da blijft achterwege

Fullhouse
Full Member
Full Member

Leeftijd: 26
Auto: VW Golf 4 ARL
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 19 apr, 2010 20:06  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Mooie auto, ik zou er niks meer aan doen !

Waterman Geslacht:Man Buffalo OfflinePersoonlijke Gallerij van FullhouseBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Anil70_Tdi
Lite Member

Leeftijd: 17
Auto: Jetta 2.0TDI
turkey.gif
BerichtGeplaatst: ma 19 apr, 2010 21:19  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Je hebt zeker een hele mooie auto! Ook super dat je die booskijkers hebt weggehaald! Oke Voor de rest mag je je uitlaat weleens poetsen! En LED kenteken plaat verlichting?

Boogschutter Geslacht:Man Hond OfflinePersoonlijke Gallerij van Anil70_TdiBekijk gebruikers profielStuur PM
Pieterrr
Lite Member

belgium.gif
BerichtGeplaatst: ma 19 apr, 2010 21:32  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Elke keer als ik hem poets is de roet weghoor ma da zie drect trug zwart:( is gechipt en daardoor wa meer roet he:p

Die ledverlichting kan ik mss nog wel doen ja

snitser
Lite Member

Leeftijd: 27

canada.gif
BerichtGeplaatst: ma 19 apr, 2010 21:34  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Niets meer aan doen! Mooie wagen zo!

Ram Geslacht:Man Buffalo OfflinePersoonlijke Gallerij van snitserBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
sander82
Lite Member

Leeftijd: 30
Auto: Golf V5 4motion
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 19 apr, 2010 22:02  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Pieterrr schreef:
Elke keer als ik hem poets is de roet weghoor ma da zie drect trug zwart:( is gechipt en daardoor wa meer roet he:p

Even goed laten Chippen dan Knipoog
die van mij ging minder roeten nadat hij gechipt was tong uit

Stier Geslacht:Man Hond OfflinePersoonlijke Gallerij van sander82Bekijk gebruikers profielStuur PM
BBora
Lite Member

Leeftijd: 37
Auto: VW Bora Variant TDI
belgium.gif
BerichtGeplaatst: ma 19 apr, 2010 22:32  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Mooi mooi mooi Heel blij

Veel plezier hier Zwaai

Schorpioen Geslacht:Man Tijger OnlinePersoonlijke Gallerij van BBoraBekijk gebruikers profielStuur PM
JOEY
Lite Member

Leeftijd: 23

indonesia.gif
BerichtGeplaatst: di 20 apr, 2010 15:50  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ziet er echt mooi uit, alleen nu heb je die booskijkers eraf gehaald wat dus echt een verbetering is,en dan vervolgens plak je een sticker op je voorruit Huil

Leeuw Geslacht:Man Draak OfflinePersoonlijke Gallerij van JOEYBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Snip
Lite Member

Leeftijd: 28
Auto: Mk 4 TDI @ 240pk en 470Nm
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 20 apr, 2010 17:35  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

sander82 schreef:
Even goed laten Chippen dan Knipoog
die van mij ging minder roeten nadat hij gechipt was tong uit

Goh, wat raar, mijne is wel meer gaan roeten. Moet ik hem dan ook beter laten chippen? Knipoog tong uit

@Pieterrr; mooie auto, niks aan doen verder behalve mooi poetsen.

persoonlijk had ik die kentekensticker gewoon netjes midden op de bumper gelaten, vind dit aan de zijkant maar niks... En ook die sticker van de vooruit...

Voor de rest een top r32 look, alleen deze rijdt op diesel Cool

Turbolag, de tijd dat je tegenstander denkt dat ie nog kan winnen

VCDS (PM voor info)
Snip z'n topic

Maagd Geslacht:Man Varken OfflinePersoonlijke Gallerij van SnipBekijk gebruikers profielStuur PM
sander82
Lite Member

Leeftijd: 30
Auto: Golf V5 4motion
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 20 apr, 2010 18:08  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Snip schreef:
Goh, wat raar, mijne is wel meer gaan roeten. Moet ik hem dan ook beter laten chippen? Knipoog tong uit

Kun je proberen natuurlijk Grijns , maar die 40 pk die hij nu extra heeft moet toch ook wel roetloos kunnen lijkt me?Denk

Stier Geslacht:Man Hond OfflinePersoonlijke Gallerij van sander82Bekijk gebruikers profielStuur PM
struikie
Lite Member

Leeftijd: 32

blank.gif
BerichtGeplaatst: di 20 apr, 2010 20:23  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

heel erg gaaf hoor !
coole kleur ook !

JW

Stier Geslacht:Man Aap VerborgenPersoonlijke Gallerij van struikieBekijk gebruikers profielStuur PMMSN Messenger
Mark06
Lite Member

Leeftijd: 37
Auto: Volkswagen Golf IV
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 20 apr, 2010 20:47  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Anil70_Tdi schreef:
Ook super dat je die booskijkers hebt weggehaald! Oke

Wat is er mis met booskijkers?

Stier Geslacht:Man Kat OfflinePersoonlijke Gallerij van Mark06Bekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

Van der VeldenDiesel Service
JosVagtechniek
Paul Versteeg Autos
JD EngineeringVotrade
<a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>
Eenzet AutomotiveFasttech
Uw advertentie hier? Mail ons!<a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a>
<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a>OptiMotor
Celtemp

© TDI Club Nederland 2008

Nedstat Basic - Free web site statistics