Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
byirtici
Full Member
Full Member

Leeftijd: 23
Auto: Merc.3.0 & 2.5 2.0 & 3BG 1.9
turkey.gif
BerichtGeplaatst: do 20 mei, 2010 10:51  Onderwerp: Vraag Velgen schoonmaken Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Hallo mede club leden.

Ik heb onder mijn passat deze velgen:

Image

Image

VW "CATALUNYA" velgen..

Nu heb ik aardig wat stoeprand schade er op zitten, maar dat word in straks op vakantie in Turkije weer netjes gemaakt.

Op het moment zijn de velgen echt aaridg vies Huil
Auto krijg ik altijd wel helemaal aan het glimmen maar de velgen niet echt.

Ik wil de velgen echt super goed schoonmaken.

Wat is het beste manier op de velgen schoon te krijgen?

En met welk product?

Groetjes!

Image

Maagd Geslacht:Man Draak OfflinePersoonlijke Gallerij van byirticiBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepageMSN Messenger
Fullhouse
Full Member
Full Member

Leeftijd: 26
Auto: VW Golf 4 ARL
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 20 mei, 2010 12:09  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Zijn ze niet gemonteerd ?

Waterman Geslacht:Man Buffalo OfflinePersoonlijke Gallerij van FullhouseBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
byirtici
Full Member
Full Member

turkey.gif
BerichtGeplaatst: do 20 mei, 2010 12:18  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ja

Image

Maagd Geslacht:Man Draak OfflinePersoonlijke Gallerij van byirticiBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepageMSN Messenger
byirtici
Full Member
Full Member

turkey.gif
BerichtGeplaatst: do 20 mei, 2010 13:40  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Dit kreeg ik via een mail toegestuurd.

Hoi, het beste spul om velgen met remstof schoon te krijgen is WheelCleaner Strong van het merk System123. In Wierden is een poetsbedrijf, daar kun je zo wat ophalen (die hebben vaten van 50 liter) en daarna een factor 4 verdunnen.
Heb je alleen maar smeer op de velgen zitten, dan zijn er genoeg andere goede merken zoals o.a. Sonax, alleen gebruik ik dan liever de originele velgenreiniger van VW, deze maakt goed schoon, schuimt lekker, tast de velgen niet aan en laat tevens een beschermlaagje achter.

mvg, Robert.

Nu weet ik het, en jullie ook !

Image

Ibiza130
Moderator
Moderator

Leeftijd: 27
Auto: Seat Ibiza 6L Sport (asz++)
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 20 mei, 2010 13:58  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik heb nooit meer nodig dan het emmertje shampoo dat ik overhoud na het wassen van de auto Knipoog

Kwestie van zo af en toe even bijhouden. Blijft het spul glimmen.

240 PK en 460 NM
Mijn project

Kreeft Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van Ibiza130Bekijk gebruikers profielStuur PM
byirtici
Full Member
Full Member

turkey.gif
BerichtGeplaatst: do 20 mei, 2010 14:10  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ibiza130 schreef:

Kwestie van zo af en toe even bijhouden. Blijft het spul glimmen.

dat doe ik dus niet Schrik

Image

Ditmar
Full Member
Full Member

Leeftijd: 24
Auto: Bolf 4 ocean
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 20 mei, 2010 14:16  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

ik heb truckwash ( gebruiken ze bij truck wasstraaten )
dit verdunnen met factor 10 en het is geweldig spul
vuil loopt zo van je velg af en tast het niet aan

Boogschutter Geslacht:Man Kat OfflinePersoonlijke Gallerij van DitmarBekijk gebruikers profielStuur PM
byirtici
Full Member
Full Member

turkey.gif
BerichtGeplaatst: do 20 mei, 2010 15:13  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

hmm oke..

ik zal even kijken welke ik ga gebruiken.. het ziet er gewoon niet uit vandaar..

maar in de vakantie laat ik de velgen zandstralen en opnieuw spuiten naar het zelfde kleur.

Image

bertxl
Full Member
Full Member

Leeftijd: 45
Auto: Fiat Punto Evo (diesel)
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 20 mei, 2010 15:24  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

gewoon die van halfords nemen (eigen merk)

Weegschaal Geslacht:Man Paard OfflinePersoonlijke Gallerij van bertxlBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepageMSN Messenger
bassochist
Full Member
Full Member

Leeftijd: 28
Auto: toyota aygo, met 700 watt speake lillike natnek
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 20 mei, 2010 16:17  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

met deze.

Image

en deze

Image

en een
Image

en nog een

Image

ga je ze veilig en mooi brandschoon krijgen.

zelf gebruik ik blue yel wheel cleaner strong, moet je verdunnen 1 op 20 tot 1 op 100, bij puur gebruik en je haalt het niet binnen 10 sec weg, dan ben je je lak kwijt, zelf heb ik poedercoating en daar vreet het niet doorheen.

Laatst aangepast door bassochist op do 20 mei, 2010 16:20, in totaal 1 keer bewerkt
Weegschaal Geslacht:Man Varken OfflinePersoonlijke Gallerij van bassochistBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepageMSN Messenger
byirtici
Full Member
Full Member

turkey.gif
BerichtGeplaatst: do 20 mei, 2010 16:20  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

ik heb alles behalve deze
Image

Image

Snip
Lite Member

Leeftijd: 28
Auto: Mk 4 TDI @ 240pk en 470Nm
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 20 mei, 2010 17:24  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Naast Suzuki Alto bestaat dus ook de de nilfisk Alto? Smile

Ik maak ze elke week of 2 weken ff schoon met een sopje, is een 10 minuten werk.... houdt ze netjes, en 2 of 3x per jaar tijdens de wax dag zet ik ze even globaal (lees: daar waar ik bij kan) in de wax.

Verder heb ik wheel cleaner van de kruidvat (1,30 per fles) en doet het zeer goed voor die paar centjes wat het kost...

Turbolag, de tijd dat je tegenstander denkt dat ie nog kan winnen

VCDS (PM voor info)
Snip z'n topic

Maagd Geslacht:Man Varken OfflinePersoonlijke Gallerij van SnipBekijk gebruikers profielStuur PM
Martijndeboer
Lite Member

Auto: Golf IV TDI 81kw
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 21 mei, 2010 23:15  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Snip schreef:
Verder heb ik wheel cleaner van de kruidvat (1,30 per fles) en doet het zeer goed voor die paar centjes wat het kost...

Gebruikten wij ook jaren geleden... Heeft 3 sets wielen gekost onder de auto's

Lak is gewoon helemaal van de wielen gebrand Sip

OfflinePersoonlijke Gallerij van MartijndeboerBekijk gebruikers profielStuur PM
ThijsvdVl
Moderator
Moderator

Auto: Audi A4 Avant
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 22 mei, 2010 04:02  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Bij redelij kregelmatig schoonmaken gewoon warm water met een beetje sop.

4 wheels move the body, 2 wheels move the soul

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van ThijsvdVlBekijk gebruikers profielStuur PMMSN Messenger
byirtici
Full Member
Full Member

turkey.gif
BerichtGeplaatst: za 22 mei, 2010 13:48  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Gister velgen schoon gemaakt.

VOOR
Image

NA
Image

MET
Image

EN
Image

Image

Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

<a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a>Paul Versteeg Autos
Van der Velden<a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>
CeltempUw advertentie hier? Mail ons!
Eenzet AutomotiveJD Engineering
OptiMotor
JosVagtechniek
Fasttech<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a>
Diesel ServiceVotrade

© TDI Club Nederland 2008

Nedstat Basic - Free web site statistics