Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
Detonator
Full Member
Full Member

Leeftijd: 39
Auto: VW - Golf V
germany.gif
BerichtGeplaatst: wo 26 mei, 2010 12:18  Onderwerp:   Nieuwe Volkswagen Passat Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Image

Volkswagen brengt aan het einde van het jaar de nieuwe Passat op de markt. Die is dit keer getekend door Walter de’Silva, die tegenwoordig de desginchef is van het Volkswagen concern. We toonden eerder al tekeningen en spionagefoto’s die weinig te raden overlieten. Onze collega’s van het Duitse AutoBild hebben nu de eerste echte foto te pakken van de nieuwe D-segmenter van Volkswagen.

Bron: Autoweek

Kreeft Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van DetonatorBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailMSN Messenger
byirtici
Full Member
Full Member

Leeftijd: 23
Auto: Merc.3.0 & 2.5 2.0 & 3BG 1.9
turkey.gif
BerichtGeplaatst: wo 26 mei, 2010 13:46  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

nu nog de achterkant zien

Image

Maagd Geslacht:Man Draak OfflinePersoonlijke Gallerij van byirticiBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepageMSN Messenger
Tim_vr6
Full Member
Full Member

Auto: MK IV 74kw 10-2002 / 81kw 2003.
suriname.gif
BerichtGeplaatst: wo 26 mei, 2010 19:07  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

byirtici schreef:
nu nog de achterkant zien

Mot je er even omheen lopen Knipoog

.

OfflinePersoonlijke Gallerij van Tim_vr6Bekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
ThijsvdVl
Moderator
Moderator

Auto: Audi A4 Avant
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 26 mei, 2010 19:43  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik vind de oude mooier.

4 wheels move the body, 2 wheels move the soul

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van ThijsvdVlBekijk gebruikers profielStuur PMMSN Messenger
byirtici
Full Member
Full Member

Leeftijd: 23
Auto: Merc.3.0 & 2.5 2.0 & 3BG 1.9
turkey.gif
BerichtGeplaatst: wo 26 mei, 2010 23:55  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

me 2!

Image

Maagd Geslacht:Man Draak OfflinePersoonlijke Gallerij van byirticiBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepageMSN Messenger
Benzine=nix
Lite Member

Leeftijd: 37
Auto: VW Bora 1999 TDI 90pk 66kw
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 27 mei, 2010 21:39  Onderwerp: Goed ! Noveau Passat Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik zag die pracht Passat al in de Autoweek afgebeeld.

Het beste nieuws is de BiTDI motor. De snelste Diesel 4 cilinder.

Helaas is het geld er niet, maar tweedehands is er genoeg TDI lol te beleven.

Tweeling Geslacht:Man Tijger OfflinePersoonlijke Gallerij van Benzine=nixBekijk gebruikers profielStuur PM
Greever
Lite Member

Auto: Audi
libya.gif
BerichtGeplaatst: do 27 mei, 2010 22:09  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik moet zeggen dat ik de neus van de huidige Passat CC mooier vind.

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van GreeverBekijk gebruikers profielStuur PM
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

VagtechniekOptiMotor
JD EngineeringEenzet Automotive
Paul Versteeg AutosUw advertentie hier? Mail ons!
VotradeVan der Velden
Fasttech
Jos<a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>
Diesel Service<a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a>
Celtemp<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a>

© TDI Club Nederland 2008

Nedstat Basic - Free web site statistics