Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
TDI golf
Lite Member

Leeftijd: 27

Auto: Golf V 2.0 TDI 103 Kw
bosnia_herzegovina.gif
BerichtGeplaatst: ma 07 jun, 2010 23:53  Onderwerp:   Log gemaakt van een Golf 4 ARL Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik ben op zoek naar een nieuwe auto en ben dus naar een golf 4 met 150 pk gaan kijken.

Wat me opviel is dat de auto niet echt fel is zoals een echte ARL hoort te zijn. Ik heb een log van de golf en ben benieuwd of iemand me kan zeggen waar het aan ligt dat de auto zo lui is en pas na ongeveer 2500rpm pas echt doortrekt.

Link naar de log: http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-VYQEW4FA.jpg

Alvast bedankt voor de reacties.

Laatst aangepast door TDI golf op do 02 sep, 2010 12:37, in totaal 2 keer bewerkt
Steenbok Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van TDI golfBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Didden
Full Member
Full Member

Leeftijd: 28
Auto: Audi A4 Avant
belgium.gif
BerichtGeplaatst: di 08 jun, 2010 00:01  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

turbo komt idd laat erin.
en de lmm lijkt ook niet meer fris te zijn.

mss de n75 eens veranderen en de lmm.

want op hogere toegen wanneer de turbo druk beter is geeft hij nog lage waardes aan de lmm.

greetz

Maagd Geslacht:Man Varken OnlinePersoonlijke Gallerij van DiddenBekijk gebruikers profielStuur PM
denbosse
Full Member
Full Member

Leeftijd: 24

belgium.gif
BerichtGeplaatst: di 08 jun, 2010 00:08  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

tijd om de LMM te vervangen volgens mij.

Leeuw Geslacht:Man Kat OfflinePersoonlijke Gallerij van denbosseBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Snip
Lite Member

Leeftijd: 28
Auto: Mk 4 TDI @ 240pk en 470Nm
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 08 jun, 2010 07:24  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

inderdaad lmm vervangen en hij zal het weer prima doen.

hij lijkt zo traag aangezien volgens de log nu de inspuiting op de lmm begrenst word. met een degelijke lmm zal ie weer meer inspuiten en weer prima lopen denk ik. nu ligt de inspuiting fors lager dan dat ie eigenlijk zou moeten zijn ( onderin <40 ipv 57 en met wat meer toeren 40-45 ipv 54)

N75 lijkt me niks mis mee, turbodruk komt wel wat laat in maar dat kan dankzij de lmm, maar daarna regelt de n75 hem keurig af lijkt mij.

Turbolag, de tijd dat je tegenstander denkt dat ie nog kan winnen

VCDS (PM voor info)
Snip z'n topic

Maagd Geslacht:Man Varken OfflinePersoonlijke Gallerij van SnipBekijk gebruikers profielStuur PM
Speek
www.gerritspeek.nl/vag-com
www.gerritspeek.nl/vag-com

blank.gif
BerichtGeplaatst: di 08 jun, 2010 07:40  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

De inspuiting begrenst nu op de slechte LMM.

Dus: eerste stap: nieuwe LMM erin (let op: wel een Bosch, geen Pierburg).
Dan opnieuw een log maken.

OfflinePersoonlijke Gallerij van SpeekBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
TDI golf
Lite Member

bosnia_herzegovina.gif
BerichtGeplaatst: di 08 jun, 2010 17:39  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Bedankt voor de reacties! Heel blij

Ik ga er gelijk mee aan de slag en dan zal ik opnieuw een log maken.

Ik hoop dat het lukt.

Steenbok Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van TDI golfBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Almo
Lite Member

Auto: Toyota Starlet 1.3
bosnia_herzegovina.gif
BerichtGeplaatst: vr 11 jun, 2010 23:52  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

En? is het gelukt

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van AlmoBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepageMSN Messenger
TDI golf
Lite Member

bosnia_herzegovina.gif
BerichtGeplaatst: za 12 jun, 2010 21:44  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Nee die stomme LMM zou vandaag komen, dus ik naar dealer om op te halen zeggen ze dat ie maandag binnenkomt Huil

Vandaag ben ik dus zonder de lmm langsgeweest en hadden we zo'n diode tussen gezet om te kijken hoe de reageert als die maximale waardes van de lmm krijgt. Nouu dat dingt trekt als een gek Heel blij Oja hij is nog zelfs standaard dus misschien in de toekomst een chipje erbij voor paar extra paarden Cooll

charvel
Full Member
Full Member

Leeftijd: 52

Auto: Volkswagen Jetta 103Kw
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 12 jun, 2010 23:38  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

TDI golf schreef:
Nee die stomme LMM zou vandaag komen, dus ik naar dealer om op te halen zeggen ze dat ie maandag binnenkomt Huil

Vandaag ben ik dus zonder de lmm langsgeweest en hadden we zo'n diode tussen gezet om te kijken hoe de reageert als die maximale waardes van de lmm krijgt. Nouu dat dingt trekt als een gek Heel blij Oja hij is nog zelfs standaard dus misschien in de toekomst een chipje erbij voor paar extra paarden Cooll

Voordat je het weet ploft je turbo met een diode Nee

Jetta BKD

Schorpioen Geslacht:Man Varken OfflinePersoonlijke Gallerij van charvelBekijk gebruikers profielStuur PMMSN Messenger
denbosse
Full Member
Full Member

Leeftijd: 24

belgium.gif
BerichtGeplaatst: za 12 jun, 2010 23:45  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

diode op LMM stekker toch?
Niet op turbo druk diode mod doen.

Leeuw Geslacht:Man Kat OfflinePersoonlijke Gallerij van denbosseBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Almo
Lite Member

Auto: Toyota Starlet 1.3
bosnia_herzegovina.gif
BerichtGeplaatst: zo 13 jun, 2010 20:05  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

TDI golf schreef:

Succes morgen !!

Ik heb nog je vag kabel, laat me weten of je em nodig hebt. K was zaterdag langsgereden maar je was er niet.

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van AlmoBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepageMSN Messenger
ps
Full Member
Full Member

Leeftijd: 46

Auto: VW Golf VI GTD
israel.gif
BerichtGeplaatst: zo 13 jun, 2010 21:38  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Welk jaar is die ARL ?

Kreeft Geslacht:Man Slang VerborgenPersoonlijke Gallerij van psBekijk gebruikers profielStuur PM
Cyberchase
Evenementencommissie
Evenementencommissie

Leeftijd: 46
Auto: Golf IV GTI-TDI 4-motion
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 05 jul, 2010 14:57  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik heb ook een Golf 4 met een ARL.
Zou iemand in Friesland een Log kunnen maken en beoordelen van mijn LMM, Turbo??...

Kreeft Geslacht:Man Slang VerborgenPersoonlijke Gallerij van CyberchaseBekijk gebruikers profielStuur PM
dokter D
Lite Member

Leeftijd: 31
Auto: Golf 1 (sold), Golf 2 1.6d, Golf 2 TDI project
antiguabarbuda.gif
BerichtGeplaatst: ma 05 jul, 2010 20:29  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ja hoor geen probleem, stuur maar een PB.

Don't **** with me I've got a Diesel

Image

Kreeft Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van dokter DBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepageMSN Messenger
TDI golf
Lite Member

bosnia_herzegovina.gif
BerichtGeplaatst: wo 01 sep, 2010 16:57  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Het is alweer een tijdje geleden maar heb eindelijk mijn nieuwe vag-com kabel binnen dus heb ik vandaag opnieuw een log gemaakt van mijn golf arl.

Image

Zoals juliie zien is de log erg kort om een beoordeling te maken. Daarom heb ik een nieuwe log gemaak alleen van groep 11.

Groep 11
Image

Groep 011-01
Image

Volgens mij spoelt de turbo nog steeds laat op, alleen is het nu veel minder sinds ik de lmm vervangen heb.

Advies is welkom..

Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

VagtechniekCeltemp
Fasttech<a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>
<a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a>Diesel Service
Jos<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a>
VotradeEenzet Automotive
Paul Versteeg AutosOptiMotor
Van der VeldenUw advertentie hier? Mail ons!
JD Engineering

© TDI Club Nederland 2008

Nedstat Basic - Free web site statistics