Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
Rico Driving Fun
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: zo 13 jun, 2010 10:30  Onderwerp:   Driving-Fun.com/TDI club circuitdag 30-08-10 Zandvoort
Van 30-8-2010 tot 30-8-2010 (inclusief)
Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Image

Op maandag 30 Augustus hebben we van 09:00 - 17:00 weer het lange Grand Prix circuit van Zandvoort afgehuurd. Driving-fun circuitdagen kenmerken zich door een gemoedelijke sfeer, veel gezelligheid en respect voor mens en materiaal. Ook deze keer zal waarschijnlijk all risk verzekerd rijden onder voorwaarden weer mogelijk zijn. Over de kosten hiervan zullen we binnenkort meer kunnen vertellen.

Image

De voorwaarden waaronder de auto's die die dag de baan op gaan verzekerd (indien van toepassing) zijn:

- De verzekering dekt alleen de schade aan je eigen auto.
- Er wordt geen schuldvraag gesteld; of je nu zelf een fout hebt gemaakt of als gevolg van iemand anders zijn fout schade rijdt, maakt niets uit.
- Contactschade die is veroorzaakt door contact met het wegdek is niet verzekerd (denk aan het kapot rijden van je velgen of carter op de curbstones e.d.).
- Schade aan motor of aandrijflijn is uitgesloten van dekking.
- Het eigen risico bedraagt 2000 euro voor straatauto's en 5000 euro voor raceauto's. Een raceauto is een auto die niet straatlegaal is ten tijde van de circuitdag, dus geen kenteken of geldige APK heeft.
- De maximale dekking is 100.000 euro.

Schade aan motor en aandrijflijn als gevolg van een ongeluk is wel gedekt.
En in principe is één bestuurder in één auto verzekerd.
Wil je met meerdere bestuurders in één auto deelnemen of als één bestuurder met meerdere auto's, dan kan dit ook, maar geldt wel een kleine meerprijs voor de verzekering daarop.
Dit geldt overigens zowel voor straatauto's als voor racers.

Nog meer goed nieuws (voor de mensen die nieuw zijn): het circuit is de 30e exclusief afgehuurd door Driving Fun, dus niet te druk, en maximale fun voor iedereen!

De prijs voor de gehele dag (8 uur) open pitlane rijden is 450 euro per auto (een auto delen met twee rijders is als altijd weer mogelijk).
Voor de mensen die dat te lang vinden is er ook de mogelijkheid om een halve dag (09:00 - 13:00 of 13:00 - 17:00) te rijden voor 250 euro.
Wil je meedoen? klik dan op de inschrijf button.

Image

Het is uitsluitend mogelijk om door middel van het inschrijfformulier mee te doen. Vermeld op het inschrijfformulier bij het veld clubcode de volgende code 83425, dan weten we dat die inschrijvingen via de TDI Club binnen komen. Vermeld dan ook even je naam in dit topic.

Inschrijven is (helaas) niet vrijblijvend maar bij annulatie zal de deelname automatisch worden doorgeschoven naar de eerstvolgende circuitdag op Zandvoort (of een andere circuitdag in overleg).

In dit topic zullen we de lijst van deelnemers die zich hebben ingeschreven bijhouden.

Voor vragen of informatie? contact@driving-fun.com of bel 050-2304562

Fotografen, filmcrew, toeschouwers, meerijders en fans zijn uiteraard weer meer dan welkom!

OfflinePersoonlijke Gallerij van Rico Driving FunBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Henno
Full Member
Full Member

Leeftijd: 43
Auto: Seat Toledo
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 13 jun, 2010 10:38  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Oke

Mensen die liegen, kunnen de waarheid niet verdragen.

Maagd Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van HennoBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Detonator
Full Member
Full Member

Leeftijd: 39
Auto: VW - Golf V
germany.gif
BerichtGeplaatst: zo 13 jun, 2010 10:52  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Mooi initiatief Oke

Kreeft Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van DetonatorBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailMSN Messenger
Ibiza130
Moderator
Moderator

Leeftijd: 27
Auto: Seat Ibiza 6L Sport (asz++)
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 15 jun, 2010 09:19  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Leuk, ik zet hem in de agenda. Weet alleen nog niet of het als bezoeker of als deelnemer gaat worden Grijns

240 PK en 460 NM
Mijn project

Kreeft Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van Ibiza130Bekijk gebruikers profielStuur PM
Rico Driving Fun
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: di 15 jun, 2010 10:28  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

beide mag ook Knipoog

OfflinePersoonlijke Gallerij van Rico Driving FunBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Henno
Full Member
Full Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 15 jun, 2010 17:49  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Het mooie is dat we vanuit de TDI club een korting met DF hebben afgesproken, en wel 10 %.

Dus ben je op 14 juni 2010 lid (account) van de tdiclub en in bezit van een TDI waarmee je het circuit op wilt, dan kan dit met clubcode 83425 .

Dit betekent dus 225 euro voor een halve en 405 euro voor een hele dag, waarbij je dus ook nog eens verzekerd bent.

Ik ben er van overtuigd, dat dit een uniek aanbod is.

Gr. henno

Maagd Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van HennoBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Jos_br
Full Member
Full Member

Leeftijd: 51

Auto: Audi A3
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 16 jun, 2010 07:59  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Rico Driving Fun schreef:
beide mag ook Knipoog

Dan doe ik dat maar.......

Jos.

Kreeft Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van Jos_brBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
ibizaking
Full Member
Full Member

Leeftijd: 42
Auto: Seat IbizaFr
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 16 jun, 2010 16:19  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Jos_br schreef:
Dan doe ik dat maar.......

Jos.

verrassend tong uit

Schorpioen Geslacht:Man Haan OfflinePersoonlijke Gallerij van ibizakingBekijk gebruikers profielStuur PM
Tinus
Lite Member

Leeftijd: 33

blank.gif
BerichtGeplaatst: do 17 jun, 2010 09:15  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Goed geregeld Henno Oke

Boogschutter Geslacht:Man Paard OfflinePersoonlijke Gallerij van TinusBekijk gebruikers profielStuur PM
charvel
Full Member
Full Member

Leeftijd: 52

Auto: Volkswagen Jetta 103Kw
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: do 17 jun, 2010 11:02  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Tinus schreef:
Goed geregeld Henno Oke

Denk tong uit

Jetta BKD

Schorpioen Geslacht:Man Varken OfflinePersoonlijke Gallerij van charvelBekijk gebruikers profielStuur PMMSN Messenger
Tinus
Lite Member

Leeftijd: 33

blank.gif
BerichtGeplaatst: do 17 jun, 2010 11:25  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

charvel schreef:
Denk tong uit

Vanwaar de Denk ?

Boogschutter Geslacht:Man Paard OfflinePersoonlijke Gallerij van TinusBekijk gebruikers profielStuur PM
Ibiza130
Moderator
Moderator

Leeftijd: 27
Auto: Seat Ibiza 6L Sport (asz++)
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 21 jul, 2010 09:11  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik kom in de middag als toeschouwer. Heb die dag helaas een niet verplaatsbare 'informele lunch met de CEO'...

Tevens wil ik binnenkort eerst eens een paar rondjes NS doen om te kijken hoe de Ibiza zich daarop gedraagt en de 30e bekijken of ik mijzelf er al tussen zie rijden op een DF dag Grijns

240 PK en 460 NM
Mijn project

Kreeft Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van Ibiza130Bekijk gebruikers profielStuur PM
ibizaking
Full Member
Full Member

Leeftijd: 42
Auto: Seat IbizaFr
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 14 aug, 2010 19:20  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

kom denk ik wel ff kijken Grijns

Schorpioen Geslacht:Man Haan OfflinePersoonlijke Gallerij van ibizakingBekijk gebruikers profielStuur PM
fedde
Full Member
Full Member

Leeftijd: 22

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 15 aug, 2010 20:26  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

tot wanneer kun je je opgeven voor het rijden?
auto moet nog even klaar gemaakt worden, o.a remmen en banden moeten nog even anders Grijns

en misschien de ic
hangt in ieder geval van de remmen af of ik wel of niet mee doe
in mijn huidige schijven komen scheurtjes, dat lijkt mij niet zo`n strak plan tong uit

Maagd Geslacht:Man Slang OfflinePersoonlijke Gallerij van feddeBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Henno
Full Member
Full Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 15 aug, 2010 21:13  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Volgens mij tot ongeveer een week voor aanvang i.v.m. verzekering, zonder verzekering kan tot de laatste dag.

Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

JD EngineeringOptiMotor
Uw advertentie hier? Mail ons!
Paul Versteeg Autos<a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>
VagtechniekJos
FasttechVotrade
<a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a>Eenzet Automotive
Celtemp
Van der Velden<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a>
Diesel Service

© TDI Club Nederland 2008

Nedstat Basic - Free web site statistics