Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
Anil70_Tdi
Lite Member

Leeftijd: 17
Auto: Jetta 2.0TDI
turkey.gif
BerichtGeplaatst: di 15 jun, 2010 16:18  Onderwerp:   De nieuwe Jetta! Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

De nieuwe Jetta!

Image
De Volkswagen Jetta wordt deze week onthuld. Dit zijn de eerste beelden, die op het internet beland zijn.

De nieuwe Volkswagen Jetta debuteert op de Amerikaanse markt en wordt net als het huidige model in Mexico geproduceerd. Toch is er een groot verschil met de Jetta zoals we die nu kennen. De nieuwe Jetta deelt minder techniek met de Golf en gaat meer zijn eigen weg binnen het VW-gamma. Met de Jetta mikt Volkswagen vooral op de Amerikaanse markt. Overigens komt er boven de nieuwe Jetta nog een grotere sedan, de auto die nu nog als New Midsize Sedan bekendstaat. Die is puur voor Noord-Amerika onwikkeld, de nieuwe Jetta komt ook onze kant op.

De compacte coupé van Volkswagen die begin dit jaar op Detroit stond, was feitelijk al een tweedeurs Jetta. Als de nieuwe Jetta in 2011 in de Nederlandse showrooms belandt, bestaat het motorengamma vermoedelijk uit een 105 pk sterke 1.2 TSI, een 1.4 TSI met 122 pk en 160 pk en de 1.6 TDI en 2.0 TDI komen zeer waarschijnlijk ook in actie. Met een lengte van 4,64 meter, een hoogte van 1,45 meter en een breedte van 1,78 meter is hij forser dan de huidige Jetta. Officiële informatie volgt snel.

Ik vind hem wel mooi! Achterkant is een beetje Audi achtig, maar het staat hem zeker niet slecht! Nu wacht ik op de nieuwe coupe!

http://www.autoweek.nl/autonieuws/14374/Nieuwe-Volkswagen-Jetta-is-los

We hebben nu ook een video van de nieuwe Jetta! http://www.autoweek.nl/video/1916/Volkswagen-Jetta

Laatst aangepast door Anil70_Tdi op wo 16 jun, 2010 21:33, in totaal 2 keer bewerkt
Boogschutter Geslacht:Man Hond OfflinePersoonlijke Gallerij van Anil70_TdiBekijk gebruikers profielStuur PM
ThijsvdVl
Moderator
Moderator

Auto: Audi A4 Avant
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 15 jun, 2010 17:05  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Sjiek!

4 wheels move the body, 2 wheels move the soul

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van ThijsvdVlBekijk gebruikers profielStuur PMMSN Messenger
Henno
Full Member
Full Member

Leeftijd: 43
Auto: Seat Toledo
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 15 jun, 2010 18:11  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Een A4 met golf VI voorkant Oke

Mensen die liegen, kunnen de waarheid niet verdragen.

Maagd Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van HennoBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Martin_TDI
Full Member
Full Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 15 jun, 2010 18:17  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Henno schreef:
Een A4 met golf VI voorkant Oke

En met DPF Henno tong uit

Geslacht:Man  VerborgenPersoonlijke Gallerij van Martin_TDIBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Henno
Full Member
Full Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 15 jun, 2010 19:33  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Martin_TDI schreef:
En met DPF Henno tong uit

Die wil er wel onderuit tong uit

Maagd Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van HennoBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
ToezeBroeze
Lite Member

Leeftijd: 37
Auto: VW Golf 4 - Brightgreen Perl - 1999
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 16 jun, 2010 11:17  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik dacht eerst: "Wat moet die BMW op onze site?"

Maagd Geslacht:Man Tijger OfflinePersoonlijke Gallerij van ToezeBroezeBekijk gebruikers profielStuur PM
Anil70_Tdi
Lite Member

turkey.gif
BerichtGeplaatst: wo 16 jun, 2010 15:59  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Hij heeft wel wat weg van een BMW inderdaad! Maar dat maakt niet uit, ik vind hem heel mooi!

Boogschutter Geslacht:Man Hond OfflinePersoonlijke Gallerij van Anil70_TdiBekijk gebruikers profielStuur PM
Dianick
Full Member
Full Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: do 17 jun, 2010 11:23  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Erg fraaie auto geworden. Oke

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van DianickBekijk gebruikers profielStuur PM
Detonator
Full Member
Full Member

Leeftijd: 39
Auto: VW - Golf V
germany.gif
BerichtGeplaatst: do 17 jun, 2010 12:11  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Mooie auto zeg, mooie vervanger van mijn Golf(ooit).

Kreeft Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van DetonatorBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailMSN Messenger
Detonator
Full Member
Full Member

Leeftijd: 39
Auto: VW - Golf V
germany.gif
BerichtGeplaatst: do 17 jun, 2010 12:33  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Er komt ook een TDI cup edition(waarschijnlijk alleen voor de Amerikaanse markt weer...):

Image

Kreeft Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van DetonatorBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailMSN Messenger
Anil70_Tdi
Lite Member

turkey.gif
BerichtGeplaatst: do 17 jun, 2010 17:41  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Nu officieel door VW: http://www.autoweek.nl/autonieuws/14381/Nieuwe-Volkswagen-Jetta-nu-officieel

NickB
Lite Member

Auto: Audi A3 Sportback
belgium.gif
BerichtGeplaatst: zo 29 aug, 2010 15:01  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik heb hem al in het echt gezien op mijn stage bedrijf. D&M, ze maken luidsprekers voor onder andere VW en dus ook voor de nieuwe jetta (voormalige philips is dat)
Toen ik hem zag dacht ik eerder dat het een model was voor de japanse markt ofzo maar blijkbaar niet.

OfflinePersoonlijke Gallerij van NickBBekijk gebruikers profielStuur PM
Benzine=nix
Lite Member

Leeftijd: 37
Auto: VW Bora 1999 TDI 90pk 66kw
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 10 jan, 2011 22:25  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Zwaai Hallo Jetta en Bora en Vento liefhebbers. De nieuwe Jetta is er! Op internet heeft VW.nl alles al gereed. Ik ga deze week eens langs een plaatselijke VW dealer om hem in het echt te zien.
Mijn keuze met de carfigurator is een 2.0 140pk 320nm CR TDI in het bruin met latte machiato interieur met als extra's keyless entry en een bandenspannings meter. Trendline of een andere ben ik nog niet helemaal over uit.

Cooll

Tweeling Geslacht:Man Tijger OfflinePersoonlijke Gallerij van Benzine=nixBekijk gebruikers profielStuur PM
jessy
Full Member
Full Member

Leeftijd: 21
Auto: VW Golf V 2.0 TDI Sportline 3drs 2005
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 11 jan, 2011 21:06  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Tis leuke auto maar mijn eerlijke mening is wel dat alle nieuwe vw modellen het zelfde snuitje hebben. Bij de Golf 6 en dus ook de Jetta lijkt het wel maar echt werkelijk alle modellen hebben zelfde snuitje dat is wel erg jammer en saai. De CupED is btw een normale ongetunede 140pk 2.0 TDI niets bijzonders verder. Het gaat hier alleen om de bumpers en binnenkant van de auto. Als ik het goed heb is dit de zelfde bumper als van de (alleen in US) geleverde VW Golf V GTI ThunderBunny. Die 2.0 Bitdi was wel leuk geweest hier in of een gelimiteerde getunede versie van de 170pk ofzo dan was het echt gaaf geweest!

Jessy

Waterman Geslacht:Man Geit OfflinePersoonlijke Gallerij van jessyBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepageMSN Messenger
Henno
Full Member
Full Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 11 jan, 2011 23:04  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Jessy, VW is saai, dat weet je nu toch wel tong uit

..........gaat vast dekking zoeken Oeps

Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

Diesel Service
Paul Versteeg Autos<a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a>
<a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>Celtemp
Van der Velden<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a>
JosJD Engineering
Uw advertentie hier? Mail ons!
VotradeFasttech
OptiMotorVagtechniek
Eenzet Automotive

© TDI Club Nederland 2008

Nedstat Basic - Free web site statistics