Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
Henno
Full Member
Full Member

Leeftijd: 43
Auto: Seat Toledo
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 15 jun, 2010 20:02  Onderwerp:   Tijd voor een nieuwe wind binnen de EC Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Na inmiddels heel wat jaren EC, heb besloten mijn plek bij de EC vrij te maken voor nieuw talent.

Het laatste jaar heb ik m'n functie binnen de EC niet goed ingevuld, door verschillende oorzaken, zoals familie omstandigeheden, werk en nieuwbouw, maar ook verschuiving van interesse heeft hier in meegespeeld.

Daarmee doe ik in mijn ogen de club te kort, vandaar dus deze logische stap.

Ik draag de club een warm hart toe, en zal dat ook blijven doen, ook zal ik m'n pr functie eerst blijven doen tot er een vervanger is.

Wil iedereen achter de schermen bedanken voor de prettige, soms ook pittige samenwerking, en veel succes wensen. welkom

Hoop dat er mensen zich spontaan aanmelden voor de EC, maar dit is natuurlijk een taak die niet meer aan mij is.

Mensen die liegen, kunnen de waarheid niet verdragen.

Maagd Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van HennoBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
ps
Full Member
Full Member

Leeftijd: 46

Auto: VW Golf VI GTD
israel.gif
BerichtGeplaatst: di 15 jun, 2010 20:10  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Henno bedankt voor alles en succes met het combineren van koeien en vissen...... Grijns

Kreeft Geslacht:Man Slang VerborgenPersoonlijke Gallerij van psBekijk gebruikers profielStuur PM
Lucas
Site Admin
Site Admin

Auto: Passat 3C
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 15 jun, 2010 20:17  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Henno ook hier enorm bedankt voor je inzet de afgelopen jaren!

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van LucasBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
muurman
Full Member
Full Member

Leeftijd: 39
Auto: Seat Toledo 226pk 460Nm
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 15 jun, 2010 20:23  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Henno bedankt.

Nu niet opeens een alfa gaan kopen Grijns

Tweeling Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van muurmanBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Eric
Full Member
Full Member

Auto: Audi A3 2.0 Ambition Proline
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 15 jun, 2010 21:14  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Henno ,
Bedankt voor je enorme inzet voor de club. welkom
We gaan je nog missen.

gr Eric

Maagd Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van EricBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
B5TDI
Full Member
Full Member

Auto: Passat 3BG
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 15 jun, 2010 21:25  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Henno bedankt!

JR

Maagd  Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van B5TDIBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Martin_TDI
Full Member
Full Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 15 jun, 2010 21:26  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Duidelijk Henno.

Jammer heel jammer dat je stopt. Je bent toch een beetje het gezicht van de TDI club. Altijd aanwezig en niet op je mondje gevallen in een discussie. Mensen zoals jij die vertrekken bij de club laten een groot gat achter. Ik wil je oprecht bedanken voor de samenwerking toen ik nog bij de EC zat en hoop dat je je neus hier en op meetings laat blijven zien.

kus

Geslacht:Man  VerborgenPersoonlijke Gallerij van Martin_TDIBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Ibiza130
Moderator
Moderator

Leeftijd: 27
Auto: Seat Ibiza 6L Sport (asz++)
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 15 jun, 2010 21:39  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Jammer maar begrijpelijk Henno. Bedankt voor je inzet voor de club!

240 PK en 460 NM
Mijn project

Kreeft Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van Ibiza130Bekijk gebruikers profielStuur PM
Fullhouse
Full Member
Full Member

Leeftijd: 26
Auto: VW Golf 4 ARL
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 15 jun, 2010 21:42  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Hartstikke bedankt Henno voor je inzet !

Waterman Geslacht:Man Buffalo OfflinePersoonlijke Gallerij van FullhouseBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
M@rcel
Full Member
Full Member

Auto: Passat 3BG
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 15 jun, 2010 22:22  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Bedankt kerel!

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van M@rcelBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
TDIederik
Full Member
Full Member

Leeftijd: 29
Auto: Audi A3
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 15 jun, 2010 22:27  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Henno bedankt!

&
Mini Cooper 1300i, 60 pk,

Steenbok Geslacht:Man Hond OfflinePersoonlijke Gallerij van TDIederikBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Ferdi_TDI
Lite Member

Leeftijd: 25

Auto: Volkswagen Golf 110pk tdi Highline
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 15 jun, 2010 23:34  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Henno bedankt! Blijf je wel gewoon op het forum actief?

Toch een beetje nieuwschierig, verschuiving van interesse?

Kreeft Geslacht:Man Tijger OfflinePersoonlijke Gallerij van Ferdi_TDIBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
charvel
Full Member
Full Member

Leeftijd: 52

Auto: Volkswagen Jetta 103Kw
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 16 jun, 2010 00:03  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Henno, bedankt voor alle moeite en tijd die je in de club hebt gestoken.. Aanbid Aanbid
We gaan je missen Huil

Jetta BKD

Schorpioen Geslacht:Man Varken OfflinePersoonlijke Gallerij van charvelBekijk gebruikers profielStuur PMMSN Messenger
denbosse
Full Member
Full Member

Leeftijd: 24

belgium.gif
BerichtGeplaatst: wo 16 jun, 2010 01:12  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Klappen

Leeuw Geslacht:Man Kat OfflinePersoonlijke Gallerij van denbosseBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
bertxl
Full Member
Full Member

Leeftijd: 45
Auto: Fiat Punto Evo (diesel)
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 16 jun, 2010 01:45  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Vindt het best wel jammer Henno maar kan het wel begrijpen........ tijd is tijd Respect

Weegschaal Geslacht:Man Paard OfflinePersoonlijke Gallerij van bertxlBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepageMSN Messenger
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a>Diesel Service
Eenzet AutomotiveVagtechniek
VotradeVan der Velden
<a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a><a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>
Paul Versteeg AutosFasttech
OptiMotorUw advertentie hier? Mail ons!
Jos
CeltempJD Engineering

© TDI Club Nederland 2008

Nedstat Basic - Free web site statistics