Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
leon_leon
Lite Member

BerichtGeplaatst: ma 21 jun, 2010 21:45  Onderwerp:   Mooiste autoroute Europa? Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik ben voornemens met mijn A3 sportback op vakantie te gaan, en er een echte road trip van te maken.

Wat is de mooiste route die je met je TDI gereden hebt?

(Ik ben wel voornemens richting het zuiden te gaan ivm de zon Cool ) maar andere ervaringen horen we ook graag natuurlijk...

OfflinePersoonlijke Gallerij van leon_leonBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Martin_TDI
Full Member
Full Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 21 jun, 2010 21:59  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Route Napoleon.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Route_Napol%C3%A9on

Image

Laatst aangepast door Martin_TDI op ma 21 jun, 2010 22:02, in totaal 1 keer bewerkt
 Geslacht:Man  VerborgenPersoonlijke Gallerij van Martin_TDIBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
bassochist
Full Member
Full Member

Leeftijd: 28
Auto: toyota aygo, met 700 watt speake lillike natnek
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 21 jun, 2010 21:59  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Image

Weegschaal Geslacht:Man Varken OfflinePersoonlijke Gallerij van bassochistBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepageMSN Messenger
ibizaking
Full Member
Full Member

Leeftijd: 42
Auto: Seat IbizaFr
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 22 jun, 2010 08:47  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

eensch Aanbid Grijns

Schorpioen Geslacht:Man Haan OfflinePersoonlijke Gallerij van ibizakingBekijk gebruikers profielStuur PM
vpzeeman
Full Member
Full Member

Auto: VW Passat 3C
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 22 jun, 2010 09:00  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Stelviopas

Image

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van vpzeemanBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
dokter D
Lite Member

Leeftijd: 31
Auto: Golf 1 (sold), Golf 2 1.6d, Golf 2 TDI project
antiguabarbuda.gif
BerichtGeplaatst: di 22 jun, 2010 17:13  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Voor velen zal dit de route van de tuner richting thuis zijn Feest

Don't **** with me I've got a Diesel

Image

Kreeft Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van dokter DBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepageMSN Messenger
Tim_vr6
Full Member
Full Member

Auto: MK IV 74kw 10-2002 / 81kw 2003.
suriname.gif
BerichtGeplaatst: di 22 jun, 2010 17:31  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Godhardt pas in Zwitserland Aanbid

Image

.

OfflinePersoonlijke Gallerij van Tim_vr6Bekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
150PKaatje
Full Member
Full Member

Leeftijd: 37
Auto: Volkswagen Caddy type 3 2.0 TDI DSG
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 22 jun, 2010 20:23  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

tong uit Dat is lekker met een DSG in zijn sportstand.............................. tong uit

Waterman Geslacht:Vrouw Tijger OfflinePersoonlijke Gallerij van 150PKaatjeBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
R@lph
Full Member
Full Member

Leeftijd: 30
Auto: Volkswagen Bora ARL-VW Caddy ALH
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 22 jun, 2010 20:36  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Is deze ook altijd toegankelijk met de auto? Als je googled dan zie je dat het voornamelijk voor wielersporters zijn..

Gr. Ralph

Waterman Geslacht:Man Haan OfflinePersoonlijke Gallerij van R@lphBekijk gebruikers profielStuur PM
Speek
www.gerritspeek.nl/vag-com

blank.gif
BerichtGeplaatst: di 22 jun, 2010 20:46  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

R@lph schreef:
Is deze ook altijd toegankelijk met de auto? Als je googled dan zie je dat het voornamelijk voor wielersporters zijn..Gr. Ralph

Is fantastisch om met de auto te rijden.
Ben er al een aantal malen overheen gestuurd.

OfflinePersoonlijke Gallerij van SpeekBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Martin_TDI
Full Member
Full Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 22 jun, 2010 20:54  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Speek schreef:

Ben er al een aantal malen overheen gestuurd.

Door wie Gerrit?

Geslacht:Man  VerborgenPersoonlijke Gallerij van Martin_TDIBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Ibibi
Lite Member

Leeftijd: 32
Auto: Passat Variant V6 TDI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 22 jun, 2010 20:56  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

De furka en grimsel pass in zwitserland...

Ben niet snel stil maar hier door/overheen rijdend, man man de ene naar de andere verbazing.. Zo mooi.

http://www.google.nl/imgres?imgurl=http://www.roberts-1.com/t/b06/ch/k/i/ss/b/176-view_E_over_Grimsel%2BFurkapass_roads_800x580.jpg&imgrefurl=http://www.roberts-1.com/t/b06/ch/k/b/index.htm&usg=__mVkKHCoYsLZI5HfugtZjtWlA0yQ=&h=580&w=800&sz=136&hl=nl&start=2&um=1&itbs=1&tbnid=ZHLMPyQPqGAlIM:&tbnh=104&tbnw=143&prev=/images%3Fq%3Dgrimselpass%26um%3D1%26hl%3Dnl%26sa%3DN%26tbs%3Disch:1

Waterman Geslacht:Man Geit OfflinePersoonlijke Gallerij van IbibiBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
vpzeeman
Full Member
Full Member

Auto: VW Passat 3C
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 22 jun, 2010 21:35  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

R@lph schreef:
Is deze ook altijd toegankelijk met de auto? Als je googled dan zie je dat het voornamelijk voor wielersporters zijn..

Gr. Ralph

Ik weet niet of hij altijd open is. Maar ik ben er zelf ook met de Golf overheen geweest.

Deze vond ik 10x mooier dan de Gothardpas. Daar vind ik alleen het noordelijke deel wel leuk van.

's Nachts in de mist is de Gothard wat minder.... Maar je moet wat als er file staat om 3.00 uur... Smile

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van vpzeemanBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Speek

blank.gif
BerichtGeplaatst: di 22 jun, 2010 21:49  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

vpzeeman schreef:
Ik weet niet of hij altijd open is.

Uuuuhhhh ?
Die pas is ruim 2700 meter hoog !
Die gaat dus pas open voor al het verkeer ergens eind mei, of in juni. Gaat weer dicht in september / oktober.

OfflinePersoonlijke Gallerij van SpeekBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Eric
Full Member
Full Member

Leeftijd: 43
Auto: Audi A3 2.0 Ambition Proline
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 22 jun, 2010 22:09  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ibibi schreef:
De furka en grimsel pass in zwitserland...

Ben niet snel stil maar hier door/overheen rijdend, man man de ene naar de andere verbazing.. Zo mooi.

Over een paar weken zit ik daar ook,zal mij benieuwen tong uit

Maagd Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van EricBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

Uw advertentie hier? Mail ons!Jos
Paul Versteeg AutosOptiMotor
Votrade
<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a>Fasttech
JD EngineeringVagtechniek
Celtemp<a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a>
Diesel Service
<a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>Van der Velden
Eenzet Automotive

© TDI Club Nederland 2008

Nedstat Basic - Free web site statistics