Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
Pinguin29
Full Member
Full Member

Leeftijd: 23
Auto: Volkswagen Golf IV
belgium.gif
BerichtGeplaatst: za 26 jun, 2010 21:56  Onderwerp:   Log te beoordelen (Wagen op autobahn in noodloop) NEW Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Goeiedag,

hierbij mijn logs die ik gemaakt heb van mijn gechipte AJM waarvan ik denk dat de turbo laat aanslaat ... graag jullie beoordeling

Image

Image

Alvast bedankt

Mvg Bart

Laatst aangepast door Pinguin29 op ma 05 jul, 2010 21:10, in totaal 1 keer bewerkt
Weegschaal Geslacht:Man Draak OfflinePersoonlijke Gallerij van Pinguin29Bekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepageMSN Messenger
Speek
www.gerritspeek.nl/vag-com

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 26 jun, 2010 22:17  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Nee hoor, niks laat aanslaan.
Turbo komt er netjes op tijd in.

Nette tuning.

OfflinePersoonlijke Gallerij van SpeekBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Pinguin29
Full Member
Full Member

belgium.gif
BerichtGeplaatst: za 26 jun, 2010 22:25  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

toch raar de ene keer slaat de turbo direct aan vanzodra ik op pedaal duw en andere keer nie ookal zitk aan zelfde toerental

Weegschaal Geslacht:Man Draak OfflinePersoonlijke Gallerij van Pinguin29Bekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepageMSN Messenger
Ibiza130
Moderator
Moderator

Leeftijd: 27
Auto: Seat Ibiza 6L Sport (asz++)
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 26 jun, 2010 22:30  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Heb je ook last van rook op dat moment?

Kan zijn dat je wat lekkage hebt in het intercooler circuit.

240 PK en 460 NM
Mijn project

Kreeft Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van Ibiza130Bekijk gebruikers profielStuur PM
Pinguin29
Full Member
Full Member

belgium.gif
BerichtGeplaatst: za 26 jun, 2010 22:35  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

heb ik nu nog niet opgelet zal ik wel es controleren maar ik denk het niet ik heb mijn wagen nog nooit zien roken Smile

fedde
Full Member
Full Member

Leeftijd: 22

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 27 jun, 2010 11:42  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

vermoed dat een nieuwe lmm je auto een stuk beter op het gas laat reageren

Maagd Geslacht:Man Slang OfflinePersoonlijke Gallerij van feddeBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Speek

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 27 jun, 2010 12:08  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

fedde schreef:
vermoed dat een nieuwe lmm je auto een stuk beter op het gas laat reageren

Ik zie dat niet in de log, hij begrenst ook niet op de LMM.
Maar het kan zeker geen kwaad om te proberen.

OfflinePersoonlijke Gallerij van SpeekBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
ooge
Lite Member

Auto: Golf IV TDI 115PK 85KW HIGHLINE 6BAK
guinea.gif
BerichtGeplaatst: zo 27 jun, 2010 12:29  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

wel vors getuned, gespecificeerde turbodruk is niet te halen met een vnt15 van de ajm of ligt het aan mij

Ram Geslacht:Man Rat VerborgenPersoonlijke Gallerij van oogeBekijk gebruikers profielStuur PM
Pinguin29
Full Member
Full Member

belgium.gif
BerichtGeplaatst: zo 27 jun, 2010 12:43  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Hmm, OK zal eens een nieuwe LMM bestellen. Best bij mercedes ??? Pierburg en waarschijnlijk dit nummer: 7.22684.08.0 zoals ik op TDIWiki vond

en de tune wat bedoel je met vors getuned? niet goed ofzo ?

ooge
Lite Member

Auto: Golf IV TDI 115PK 85KW HIGHLINE 6BAK
guinea.gif
BerichtGeplaatst: zo 27 jun, 2010 13:02  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

nou ik dacht dat de vnt15 die op een AJM zit om veilig te zitten maximaal op 2300mbar mag werken, die van jouw is op 2350 gezet en je ziet ook dat die dat niet eens haalt.

Ram Geslacht:Man Rat VerborgenPersoonlijke Gallerij van oogeBekijk gebruikers profielStuur PM
Tuxik
Lite Member

romania.gif
BerichtGeplaatst: zo 27 jun, 2010 17:42  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

mijn AJM zit ongetuned op 2100 gevraagd,
maakt bij 1900 RPM een kleine overboost naar 2300 en zakt daarna weer in naar 2160-2100

PZ-RB-36 Golf 3 TDI
HH-ND-35 Golf 3 TD
GS-67-BS Golf 1 LD

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van TuxikBekijk gebruikers profielStuur PM
Pinguin29
Full Member
Full Member

belgium.gif
BerichtGeplaatst: zo 27 jun, 2010 23:16  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

dus kan de turbo het dan waarschijnlijk wel

morgen Pierburg halen en ik laat jullie dan wel iets weten Smile

Pinguin29
Full Member
Full Member

belgium.gif
BerichtGeplaatst: vr 02 jul, 2010 22:29  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Pierburg is geïnstalleerd met veel succes ga morgen eens log maken maar wagen rijdt alleszins stukken beter Smile

thx

fedde
Full Member
Full Member

Leeftijd: 22

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 02 jul, 2010 23:44  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Speek schreef:
Ik zie dat niet in de log, hij begrenst ook niet op de LMM.
Maar het kan zeker geen kwaad om te proberen.

bij volgas alleen laag en hoog in toeren een beetje
alleen als je dan vanaf deellast komt dan moet de turbo eerst op gang komen zodat de luchtmassameterwaarde weer om hoog gaat en daarna pas de brandstof erin komt, hierdoor krijg je een auto die net wel en net niet goed begint te trekken

Maagd Geslacht:Man Slang OfflinePersoonlijke Gallerij van feddeBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Pinguin29
Full Member
Full Member

belgium.gif
BerichtGeplaatst: za 03 jul, 2010 20:40  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

hierbij de logs met de nieuwe luchtmassameter

Image

Image

Image

Zo te zien wel een groot verschil !!!

ooge met nieuwe luchtmassameter komt mijn turbo wel aan wat er gevraagd wordt ze Smile hehe

Bedankt mensen om mij deze goeie raad te geven die te vernieuwen,
het is goed voelbaar die nieuwe luchtmassameter

ie is weer de oude Smile

Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

Fasttech
<a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>Uw advertentie hier? Mail ons!
JosPaul Versteeg Autos
Diesel ServiceVotrade
Eenzet Automotive<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a>
<a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a>Vagtechniek
Celtemp
Van der VeldenJD Engineering

© TDI Club Nederland 2008

Nedstat Basic - Free web site statistics