Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
Speek
www.gerritspeek.nl/vag-com
www.gerritspeek.nl/vag-com

blank.gif
BerichtGeplaatst: vr 09 jul, 2010 12:58  Onderwerp:   Gerrit Speek is geen moderator meer Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Na een aantal jaren vind ik het zo langzamerhand tijd worden om op te stappen als moderator. Nieuwe bezems, een frisse wind, enz.
Aanleiding? Geen specifieke / urgente reden eigenlijk. Ik doe het al de nodige jaren, dan wordt de scherpte wat minder en nu mag iemand anders het wel eens een tijdje doen.
Wat een aantal maanden geleden wel een rol speelde, maar nu een stuk minder: als de discussie wat feller wordt op het forum, dan vind ik niet alle reacties even volwassen. Als moderator moet je eigenlijk wel alles lezen en dat is soms geen genoegen.
Natuurlijk is mijn besluit binnen de mods en het bestuur al een tijdje bekend en ben ik 'in functie' gebleven tot er een opvolger gevonden is. Ik neem aan dat de moderatoren of het bestuur na dit bericht mijn opvolger zullen voorstellen.

Ik blijf aanwezig op het forum, waarschijnlijk niet meer zo frequent.
VAG-COM en de VAG-COM kaart blijf ik doen, want daar is nog steeds veel vraag naar.

Laatst aangepast door Speek op zo 11 jul, 2010 23:28, in totaal 1 keer bewerkt
   OfflinePersoonlijke Gallerij van SpeekBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
vpzeeman
Full Member
Full Member

Auto: VW Passat 3C
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 09 jul, 2010 13:05  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Gerrit, bedankt voor je inzet de afgelopen jaren! Je kwam altijd lekker genuanceerd uit de hoek Oke .