Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
Speek
www.gerritspeek.nl/vag-com
www.gerritspeek.nl/vag-com

blank.gif
BerichtGeplaatst: vr 09 jul, 2010 12:58  Onderwerp:   Gerrit Speek is geen moderator meer Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Na een aantal jaren vind ik het zo langzamerhand tijd worden om op te stappen als moderator. Nieuwe bezems, een frisse wind, enz.
Aanleiding? Geen specifieke / urgente reden eigenlijk. Ik doe het al de nodige jaren, dan wordt de scherpte wat minder en nu mag iemand anders het wel eens een tijdje doen.
Wat een aantal maanden geleden wel een rol speelde, maar nu een stuk minder: als de discussie wat feller wordt op het forum, dan vind ik niet alle reacties even volwassen. Als moderator moet je eigenlijk wel alles lezen en dat is soms geen genoegen.
Natuurlijk is mijn besluit binnen de mods en het bestuur al een tijdje bekend en ben ik 'in functie' gebleven tot er een opvolger gevonden is. Ik neem aan dat de moderatoren of het bestuur na dit bericht mijn opvolger zullen voorstellen.

Ik blijf aanwezig op het forum, waarschijnlijk niet meer zo frequent.
VAG-COM en de VAG-COM kaart blijf ik doen, want daar is nog steeds veel vraag naar.

Laatst aangepast door Speek op zo 11 jul, 2010 23:28, in totaal 1 keer bewerkt
   OfflinePersoonlijke Gallerij van SpeekBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
vpzeeman
Full Member
Full Member

Auto: VW Passat 3C
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 09 jul, 2010 13:05  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Gerrit, bedankt voor je inzet de afgelopen jaren! Je kwam altijd lekker genuanceerd uit de hoek Oke .

Vraagje in het algemeen. Is er nog wel leven in de organistatie achter de schermen? Lijkt vanuit hier alsof het er erg stil is. Er is ook al tijden geen meeting of iets gedergelijks geweest....

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van vpzeemanBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
WSB Heerenveen
Full Member
Full Member

Leeftijd: 45
Auto: Golf variant TDiOettinger ,Caddy 1.9 SDi ,Lupo.1.4 L T5 gp 2.0 cr TDI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 09 jul, 2010 13:34  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Gerrit, bedankt voor je inzet van de afgelopen jaren als moderator !!!! welkom

Cool Zwaai

Groetjes John en Jort Kelder

Kreeft Geslacht:Man Paard OfflinePersoonlijke Gallerij van WSB HeerenveenBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
ToezeBroeze
Lite Member

Leeftijd: 37
Auto: VW Golf 4 - Brightgreen Perl - 1999
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 09 jul, 2010 14:19  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ah jammer, ik vond je altijd een rechtvaardige en relaxte moderator.
Een koel briesje werkt vaak beter dan een heftige tornado Smile.
Naar mijn mening wordt er soms te agressief gemodereerd, wat vaak nog slechter overkomt als de discussie die gevoerd wordt.

Ik hoop dat je je nog bedenkt !

Zo niet dan heel erg bedankt !

Maagd Geslacht:Man Tijger OfflinePersoonlijke Gallerij van ToezeBroezeBekijk gebruikers profielStuur PM
M@rcel
Full Member
Full Member

Auto: Passat 3BG
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 09 jul, 2010 14:43  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Heel erg bedankt voor je inzet in de afgelopen jaren!

Ondanks dat we 9 van de 10 keer dezelfde gedachten hebben gehad over hoe op te treden, was het achter de schermen overleggen met elkaar erg prettig. Je inbreng ga ik missen.

Geniet van je vrije tijd en geniet van de reizen die je nog gaat maken!!

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van M@rcelBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Torque
Evenementencommissie
Evenementencommissie

blank.gif
BerichtGeplaatst: vr 09 jul, 2010 16:02  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Erg jammer, bedankt voor je mod. werkzaamheden!

OfflinePersoonlijke Gallerij van TorqueBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Meneer Eric
Lite Member

blank.gif
BerichtGeplaatst: vr 09 jul, 2010 16:07  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

De taak keurig volbracht!

Chapeau voor het goede werk.

Geslacht:Man  VerborgenPersoonlijke Gallerij van Meneer EricBekijk gebruikers profielStuur PM
ThijsvdVl
Moderator
Moderator

Auto: Audi A4 Avant
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 09 jul, 2010 16:57  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Gerrit, bedankt voor alle werkzaamheden!

4 wheels move the body, 2 wheels move the soul

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van ThijsvdVlBekijk gebruikers profielStuur PMMSN Messenger
Tuxik
Lite Member

romania.gif
BerichtGeplaatst: vr 09 jul, 2010 17:16  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Jammer Gerrit, je was in mijn ogen een correcte MOD met het hart op de juiste plek.

Belangen kunnen verschuiven, alle respect daarvoor Oke

VAGcom website blijft een welkome aanvulling (hopenlijk blijf je ook met de Wiki bezig), succes daarmee.

PZ-RB-36 Golf 3 TDI
HH-ND-35 Golf 3 TD
GS-67-BS Golf 1 LD

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van TuxikBekijk gebruikers profielStuur PM
charvel
Full Member
Full Member

Leeftijd: 52

Auto: Volkswagen Jetta 103Kw
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 09 jul, 2010 18:58  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Gerrit, bedankt voor alles wat je voor de club hebt betekent. Aanbid

Jetta BKD

Schorpioen Geslacht:Man Varken OfflinePersoonlijke Gallerij van charvelBekijk gebruikers profielStuur PMMSN Messenger
VWTDI
Lite Member

Leeftijd: 26
Auto: Volkswagen Golf Mk4
turkey.gif
BerichtGeplaatst: vr 09 jul, 2010 19:00  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Gerrit, bedankt voor al je inzet. Heb dankzij jou (pm) en vagcom veel problemen opgelost.

Succes verder. Hoop je berichten nog veel te zien, deze zijn altijd leerzaam geweest.

Stier Geslacht:Man Tijger OfflinePersoonlijke Gallerij van VWTDIBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Fullhouse
Full Member
Full Member

Leeftijd: 26
Auto: VW Golf 4 ARL
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 09 jul, 2010 19:00  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

He jammer Gerrit.

Hartstikke bedankt voor je inzet Oke

Waterman Geslacht:Man Buffalo OfflinePersoonlijke Gallerij van FullhouseBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
muurman
Full Member
Full Member

Leeftijd: 39
Auto: Seat Toledo 226pk 460Nm
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 09 jul, 2010 20:19  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Gerrit bedankt.

Tweeling Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van muurmanBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Martin_TDI
Full Member
Full Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 09 jul, 2010 20:25  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Gerrit ik denk dat ik je keuze begrijp.
Neemt niet weg dat ik je zal missen als mod.

Bedankt voor alles.

Offtopic
Maar je bent weer in Nederland? Moeten we snel een stukje gaan motortoeren, de Ardennen was leuk vorige week met mod Thijs (die wel moest vallen met zijn nieuwe motor.......... Help )

Geslacht:Man  VerborgenPersoonlijke Gallerij van Martin_TDIBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Eric
Full Member
Full Member

Leeftijd: 43
Auto: Audi A3 2.0 Ambition Proline
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: vr 09 jul, 2010 20:51  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Gerrit,
Bedankt voor al je inzet voor de club. welkom

Maagd Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van EricBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

<a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a>Fasttech
Van der VeldenVagtechniek
Diesel ServiceVotrade
<a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>
Paul Versteeg Autos<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a>
Uw advertentie hier? Mail ons!Eenzet Automotive
Jos
OptiMotorJD Engineering
Celtemp

© TDI Club Nederland 2008