Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
Cyberchase
Evenementencommissie
Evenementencommissie

Leeftijd: 46
Auto: Golf IV GTI-TDI 4-motion
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 11 jul, 2010 12:18  Onderwerp:   Golfje poetsen Friesland Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Volgens mij had ik hier eerder een vraag over gesteld, kan hem echter niet terug vinden.. Duizel

Mijn Golfje is over een weekje opnieuw gespoten, dus zoek ik een goede poetser in de buurt, zodat tie straks weer goed de winter doorkomt.

Iemand een adresje?????

Kreeft Geslacht:Man Slang VerborgenPersoonlijke Gallerij van CyberchaseBekijk gebruikers profielStuur PM
Snip
Lite Member

Leeftijd: 28
Auto: Mk 4 TDI @ 240pk en 470Nm
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 11 jul, 2010 13:02  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

zowiezo de eerste maand na spuiten nog niet gaan polijsten e.d

lak even goed de tijd laten geven om uit te harden voordat je weer gaat boenen...

Turbolag, de tijd dat je tegenstander denkt dat ie nog kan winnen

VCDS (PM voor info)
Snip z'n topic

Maagd Geslacht:Man Varken OfflinePersoonlijke Gallerij van SnipBekijk gebruikers profielStuur PM
snitser
Lite Member

Leeftijd: 27

canada.gif
BerichtGeplaatst: zo 11 jul, 2010 23:20  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Gespoten onderdelen dienen in ieder geval 6 weken met rust te worden gelaten....

Ram Geslacht:Man Buffalo OfflinePersoonlijke Gallerij van snitserBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Cyberchase
Evenementencommissie
Evenementencommissie

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 12 jul, 2010 00:11  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

wel wassen????... Denk Denk

Kreeft Geslacht:Man Slang VerborgenPersoonlijke Gallerij van CyberchaseBekijk gebruikers profielStuur PM
Ibiza130
Moderator
Moderator

Auto: Seat Ibiza 6L Sport (asz++)
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 12 jul, 2010 00:20  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ja, dat kan geen kwaad. Zo lang je op de goede manier wast tenminste tong uit

240 PK en 460 NM
Mijn project

Kreeft Geslacht:Man Rat OnlinePersoonlijke Gallerij van Ibiza130Bekijk gebruikers profielStuur PM
Cyberchase
Evenementencommissie
Evenementencommissie

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 12 jul, 2010 00:26  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Met het handje................... Knipoog Fluiten

Cyberchase
Evenementencommissie
Evenementencommissie

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 12 jul, 2010 00:28  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ibiza130 schreef:
Ja, dat kan geen kwaad. Zo lang je op de goede manier wast tenminste tong uit

Ik zag dat je jarig bent, gefeliciteerd.... Heel blij Zwaai

Ibiza130
Moderator
Moderator

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: ma 12 jul, 2010 00:31  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Hmm, dat is een foutje op de frontpage. Ben a.s. woensdag pas jarig... Zie mijn profiel tong uit

Maar alvast bedankt in ieder geval Feest

240 PK en 460 NM
Mijn project

Kreeft Geslacht:Man Rat OnlinePersoonlijke Gallerij van Ibiza130Bekijk gebruikers profielStuur PM
Cyberchase
Evenementencommissie
Evenementencommissie

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 13 jul, 2010 08:00  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Vanmorgen met de spuiter afgesproken dat de rest van de auto ook mee wordt genomen. Wat is nu de juiste manier om de nieuwe lak in top shape te krijgen, ook dat er straks in de winter niets mee gebeurt?

snitser
Lite Member

canada.gif
BerichtGeplaatst: wo 14 jul, 2010 06:50  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ga je de hele auto laten spuiten? In iedergeval zoals ik al schreef de auto 6wkn met rust laten. Daarna, de lak voeden en beschermen met een goed sealant/wax.

Ram Geslacht:Man Buffalo OfflinePersoonlijke Gallerij van snitserBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Cyberchase
Evenementencommissie
Evenementencommissie

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 14 jul, 2010 13:57  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Vorig jaar is de rechterkant en het dak gespoten.
Dit jaar de rest, hij zit dus helemaal in de nieuwe lak................ Smile tong uit tong uit

Ibiza130
Moderator
Moderator

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 14 jul, 2010 14:09  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Een licht polijstbeurtje is meestal ook wel aan te raden om weer wat meer glans te creeren. Het liefst machinaal met bijvoorbeeld een DAP 500. Ook nog even kleien van tevoren om al het ingetrokken vuil uit je lak te trekken.

Persoonlijk vind ik de producten van Poorboys erg lekker werken voor het afwerken van de auto. Blackhole of White diamond (afhankelijk van de kleur auto) voor de voeding en diepte van de lak.

Tevens kun je bijvoorbeeld de EX-P met carnauba overwegen. Daarmee verzegel je de lak voor een maand of 2 a 3 mits de voorbereiding goed is en deze is heel makkelijk te verwerken en geeft een mooie glans.

240 PK en 460 NM
Mijn project

snitser
Lite Member

canada.gif
BerichtGeplaatst: wo 14 jul, 2010 15:22  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

@cyberchase,.neem binnenkort even contact met me op. woon bij je in de buurt Knipoog

Cyberchase
Evenementencommissie
Evenementencommissie

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 14 jul, 2010 15:54  Onderwerp:   Contact. Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Gepm'd...........

Cyberchase
Evenementencommissie
Evenementencommissie

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: za 11 jun, 2011 12:37  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Na bijna een jaartje is de nieuwe lak wel uitgehard denk ik..... Grijns

Volgend weekend wordt tie gepoetst, ik zal effe wat foto's nemen..... tong uit Cool

Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

Vagtechniek<a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a>
<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a>
JD EngineeringFasttech
Van der VeldenJos
Diesel Service
Uw advertentie hier? Mail ons!<a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>
CeltempPaul Versteeg Autos
VotradeEenzet Automotive
OptiMotor

© TDI Club Nederland 2008

Nedstat Basic - Free web site statistics