Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
Henno
Full Member
Full Member

Leeftijd: 43
Auto: Seat Toledo
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 08 aug, 2010 12:35  Onderwerp:   Eeems haven circuit Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

http://nl.wikipedia.org/wiki/Eemshaven_(circuit)

Weet iemand of daar nog wat van over is?

Mensen die liegen, kunnen de waarheid niet verdragen.

Maagd Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van HennoBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Dominic
Lite Member

Leeftijd: 28
Auto: Audi A3 TDI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 08 aug, 2010 12:42  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

je hoort er de laaste tijd niks meer over.

heb ook een vaar vermoeden dat het verlopig niet door gaat.

Boogschutter Geslacht:Man Varken OfflinePersoonlijke Gallerij van DominicBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Henno
Full Member
Full Member

Auto: Seat Toledo
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 08 aug, 2010 12:47  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Via google begrepen dat een deel van het circuit niet meer bestaat, maar hoor ook wel dat er nog wel illegaal gereden wordt, vandaar mijn vraag.

Mensen die liegen, kunnen de waarheid niet verdragen.

Maagd Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van HennoBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Dominic
Lite Member

Auto: Audi A3 TDI
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 08 aug, 2010 12:51  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

uhmmm dat is inderdaad een gooie.. hoorde er eigenlijk niks meer over de laaste keer dat ik er was was in 2006.

verder ben ik er niet meer geweest.

dus ik zou het niet durfe zeggen.

Boogschutter Geslacht:Man Varken OfflinePersoonlijke Gallerij van DominicBekijk gebruikers profielStuur PMBekijk de homepage
Johnny
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 08 aug, 2010 17:08  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Volgens mij is er in mei 2008 voor het laatst gereden.
Maar zo ver ik weet wordt er wel illegaal gereden met auto's en motoren.

Image

Geslacht:Man  OfflinePersoonlijke Gallerij van JohnnyBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
renerene
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 11 aug, 2010 13:58  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik kwam er laatst nog overheen. Had het eerst niet eens door, maar vond het zo vreemd dat er op die plek een haarspeldbocht lag In deuk

als je dan vanaf de hairpin naar de slinger rijdt zie je wat overblijfselen van de rood/witte curbstones. De weg waar je daarna overkomt (waar meeuwenstaartweg bij staat) heet de Middenweg en lijkt wel een maanlandschap...dus flink trappen is er echt niet meer bij.

Hoe de rest van het circuit erbij ligt weet ik niet, maar misschien rij ik er nog wel ff heen met camera.

Stier Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van renereneBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailMSN Messenger
renerene
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 11 aug, 2010 14:05  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Image

Stier Geslacht:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van renereneBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailMSN Messenger
renerene
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 11 aug, 2010 15:36  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ben net even geweest, woon er tenslotte maar 10minuutjes vandaan In deuk
Het hele circuit ligt er nog en is nog gewoon berijdbaar. Ook het wegdek valt me reuze mee, de vorige keer ben ik te ver doorgereden en dan kom je wel op slecht wegdek uit.

Voor zover ik kan zien is er alleen op het rechte stuk bij start/finish alleen nieuw asfalt gekomen...de rest van het voormalig circuit lijkt me origineel.

Heb ook nog even wat foto`s en een filmpje gemaakt...die plaats ik straks even

Snip
Lite Member

Auto: Mk 4 TDI @ 240pk en 470Nm
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 11 aug, 2010 15:57  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

ben benieuwd, vin foto's e.d van hoe een oud circuit er nu bij ligt altijd leuk.

hier in de buurt (naja toch een best eind rijden) ligt nog steeds het luttenberg circuit. dit word volgens mij toch ook niet meer gebruikt?

is voor motoren ook verboden terrein tenzij je bestemmingsverkeer bent. asfalt ligt er ook nog rete strak bij laatste keer dat ik het gezien heb.

Turbolag, de tijd dat je tegenstander denkt dat ie nog kan winnen

VCDS (PM voor info)
Snip z'n topic

Maagd Geslacht:Man Varken OfflinePersoonlijke Gallerij van SnipBekijk gebruikers profielStuur PM
B5TDI
Full Member
Full Member

Auto: Passat 3BG
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 11 aug, 2010 16:00  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Snip schreef:
ben benieuwd, vin foto's e.d van hoe een oud circuit er nu bij ligt altijd leuk.

hier in de buurt (naja toch een best eind rijden) ligt nog steeds het luttenberg circuit. dit word volgens mij toch ook niet meer gebruikt?

is voor motoren ook verboden terrein tenzij je bestemmingsverkeer bent. asfalt ligt er ook nog rete strak bij laatste keer dat ik het gezien heb.

Reed daar vorig jaar ook eens in de buurt met een collega. Ik vroeg hem waarom het daar verboden was voor motoren. We zitten op de Luttenbergring was zijn antwoord. Toen maar even een beetje op het gas gegaan Grijns

JR

Maagd  Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van B5TDIBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Snip
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 11 aug, 2010 16:09  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

klopt, als je snel bent en eenmailg daar langs toert kun je de gok wagen, de bewoners zijn er echter op gebrand en politie zit onder de snelkeuze toetsen heb ik gehoord Smile

zal binnenkort weer eens met de auto gaan kijken kan ik eens rustig een rondje doen tong uit

VCDS (PM voor info)
Snip z'n topic

Maagd Geslacht:Man Varken OfflinePersoonlijke Gallerij van SnipBekijk gebruikers profielStuur PM
renerene
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 11 aug, 2010 16:14  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Kom er net achter dat ik in de verkeerde richting heb gereden Sip

renerene
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 11 aug, 2010 16:31  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Image

Image

Image

Snip
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 11 aug, 2010 19:14  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

mooie foto's

nog erg bescheiden curb's aanwezig inderdaad. en aan het asfalt van de haarpin te zien word er nog wel eens gereden In deuk

VCDS (PM voor info)
Snip z'n topic

Ferdi_TDI
Lite Member

Leeftijd: 25

Auto: Volkswagen Golf 110pk tdi Highline
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 11 aug, 2010 19:35  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ziet er strak uit en is goed in de buurt. Wanneer houden we daar een meeting? tong uit

Kreeft Geslacht:Man Tijger OfflinePersoonlijke Gallerij van Ferdi_TDIBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mail
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

OptiMotor<a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a>
Paul Versteeg AutosDiesel Service
FasttechJD Engineering
Jos<a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>
Van der Velden<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a>
Eenzet Automotive
Vagtechniek
VotradeCeltemp
Uw advertentie hier? Mail ons!

© TDI Club Nederland 2008