Powered by Neostrada.nl

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Sla dit onderwerp op als bestandPrintversieVolgende onderwerp
Auteur Bericht
Nynie
Lite Member

Leeftijd: 31

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 17 aug, 2010 21:35  Onderwerp:   mk2 '84 1.9 afn project Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Begin van de informatie staat HIER

EDIT: link toegevoegd M@rcel

Vandaag lekker bezig geweest met de FMIC! Paar bochten gekocht en de rest komt waarschijnlijk morgen. In deuk Tevens waren in mijn (korte) vakantie de banden binnen gekomen en mijn maatje heeft deze meteen gemonteerd. Evenals de kabelboom, aandrijfstangen, transmissiebak, orginele uitlaat van de mk3 etc etc. Top gozer :tu:

Pics:
Image

Image

Image

Wat vinden jullie van de opbouw? Knipoog

Laatst aangepast door Nynie op ma 14 mei, 2012 17:01, in totaal 23 keer bewerkt
Weegschaal Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van NynieBekijk gebruikers profielStuur PM
Golf2_TDI
Lite Member

Leeftijd: 23

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 17 aug, 2010 21:44  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Het zijn wat kleine foto's maar ik vind het top!
Golf 2 met smalle bumpers zonders stoot strips, ik ben verkocht Knipoog ik hoor graag hoe je de ic er voor hebt geplaatst.
Heb je nieuwe steuntjes gemaakt voor de radiator of heb je de ic er voor gekregen?

Schorpioen Geslacht:Man Draak OfflinePersoonlijke Gallerij van Golf2_TDIBekijk gebruikers profielStuur PM
Nynie
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 17 aug, 2010 21:55  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Heb (heel simpel) de binnenbalk een stukje omgebogen! Dat is een smal randje namelijk. En alleen op de bevestigingspunten.

De achterzijde van de bumper hebben we een randje verwijderd met een decorpeerzaag en netjes bijsnijden met een mesje. Ongeveer 1cm. Past perfect!

Weegschaal Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van NynieBekijk gebruikers profielStuur PM
Golf2_TDI
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 17 aug, 2010 22:06  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

ow nou zie ik het, ik keek er verkeerd na.
Leuk gedaan, ik had hem zelf liever onder de motorkap gehad.
Ik ben erg benieuwd naar de verloop van je project, omdat ik met het zelfde bezig ben. Heb je ook stuurbekrachtiging mee gebouwd?
en de motor liep zonder de cockpit?

Schorpioen Geslacht:Man Draak OfflinePersoonlijke Gallerij van Golf2_TDIBekijk gebruikers profielStuur PM
Nynie
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 17 aug, 2010 22:15  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Je kan hem ook erin zetten, maar niet de orginele van de mk3.. is geen ruimte voor. Dan zou je zo"n schuine moeten zoeken van een mk2 gtd denk ik.
Motor loopt niet zonder cockpit, deze ligt er nu nog los in. Dash word het volgende verhaal haha. Stuurbekrachtiging hoort niet in een auto uit '84 hahaha. Hoeft niet jo. Maar jij schiet ook al aardig op toch?

Golf2_TDI
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: di 17 aug, 2010 22:30  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ja zeker, het begint nu wat te rollen, ben volgende week vrij dus wil dan weer een mooi eind opschieten. en heb besloten om de stuurbekrachtiging weg te laten. Ik vond het nooit echt nodig maar het leek me een waarde vermeerdering voor de auto.

Nynie
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 18 aug, 2010 19:49  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Vandaag de fmic geheel gemonteerd!
Alle buizen opgehaald bij Biesheuvel autosport.

Plaatsjes!!! Knipoog

Image

Uploaded with ImageShack.us

Image

We hebben ook gereden In deuk

Volgende punten moet naar gekeken worden:

1. As (of iets anders) trilt bij een bocht naar rechts.
2. Vermogen is nog niet juist ( even uitlezen en kijken hoe of wat)
3. Dashboard monteren
4. Kabelboom achter (verlichting) nog aansluiten.
5. Kleine dingen.

Gaat de goede kant op. :E

Golf2_TDI
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 18 aug, 2010 19:52  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

en nog laten omkeuren neem ik aan?

dokter D
Lite Member

Auto: Golf 1 (sold), Golf 2 1.6d, Golf 2 TDI project
antiguabarbuda.gif
BerichtGeplaatst: wo 18 aug, 2010 19:58  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik wil niet vervelend zijn maar dit ziet er niet uit! Geschokt Maar das geheel mijn mening.
Nu benut je ongeveer de helft van de intercooler, voor de rest zit de nummerplaat.

Don't **** with me I've got a Diesel

Image

Laatst aangepast door dokter D op wo 18 aug, 2010 20:08, in totaal 1 keer bewerkt
Kreeft Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van dokter DBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepageMSN Messenger
Nynie
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 18 aug, 2010 19:59  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ja precies, jou mening. Ik vind het VET!

Maar idd nog om laten keuren.

dokter D
Lite Member

antiguabarbuda.gif
BerichtGeplaatst: wo 18 aug, 2010 20:07  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Denk er goed om dat ze bij de RDW heel graag willen weten hoe je aan de motor komt, rekening van de motor of kenteken van de vorige auto is een absolute pre.

Image

Kreeft Geslacht:Man Aap OfflinePersoonlijke Gallerij van dokter DBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepageMSN Messenger
Nynie
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 18 aug, 2010 20:29  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Nog een foto'tje van bij de benzinepomp, ff vullen met diesel.

Image

Nynie
Lite Member

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: wo 18 aug, 2010 20:30  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

dokter D schreef:
Denk er goed om dat ze bij de RDW heel graag willen weten hoe je aan de motor komt, rekening van de motor of kenteken van de vorige auto is een absolute pre.

ja top! Bedankt, heb iid een bon en de platen knip ik door en neem ik mee. Moet goed zijn dan toch. Cool

dokter D
Lite Member

antiguabarbuda.gif
BerichtGeplaatst: wo 18 aug, 2010 20:35  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Geen dank, mijn neefje heeft de zijne net om laten keuren en deze keurmeester was niet de gemakkelijkste. Ook op omkatten wordt erg goed gecontroleerd.
Verder wordt er gekeken of alles er een beetje netjes en deugdelijk ingebouwd is.

Image

fedde
Full Member
Full Member

Leeftijd: 22

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: zo 22 aug, 2010 18:13  Onderwerp:   (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

bij een oud golf3 motor maakt het ze niet zoveel uit qua waar de motor wegkomt
altans toen de mijne werd gekeurd niet
bij nieuwere motoren willen ze het wel graag weten, zoals golfjes 4 en dergelijke

Maagd Geslacht:Man Slang OfflinePersoonlijke Gallerij van feddeBekijk gebruikers profielStuur PMVerstuur mailBekijk de homepage
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats reactie  

JD Engineering<a href="redirect.php?banner_id=11" target="_blank">VVT</a>
OptiMotor
Jos
FasttechVotrade
Uw advertentie hier? Mail ons!Paul Versteeg Autos
CeltempVan der Velden
<a href="redirect.php?banner_id=25" target="_blank">Chipmeister</a>Vagtechniek
Eenzet AutomotiveDiesel Service
<a href="redirect.php?banner_id=9" target="_blank">OBD Chiptuning</a>

© TDI Club Nederland 2008